Help! Beest(jes?) op afgesloten vliering!
zondag 15 juli 2012 om 22:58
Sinds vandaag horen man en ik dus iets op de gipsplaten van de vliering lopen, daar waar we zelf geen toegang naar hebben.
Wat zou het kunnen zijn? Een muis, rat, duif? Als we op de gipsplaat tikken stopt het 'getrippel'
wat kunnen we eraan doen? Gatver, ik ben best dol op dieren, maar ik haat ongedierte.
Wat zou het kunnen zijn? Een muis, rat, duif? Als we op de gipsplaat tikken stopt het 'getrippel'
wat kunnen we eraan doen? Gatver, ik ben best dol op dieren, maar ik haat ongedierte.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 15 juli 2012 om 23:07
zondag 15 juli 2012 om 23:42
Ik denk ook aan muisjes.
Zet anders wat valletjes neer met wat pindakaas. Natuurlijk waar je mannetjes er niet aan kunnen komen. Gif vind ik persoonlijk met kleine kinderen erg akelig.
Blegh muizen... ik had er vorig jaar een aantal in huis, heb er ook een aantal met blote handen (lees, ik gooide er een plank/schoen op) vermoord... Ik held
Zet anders wat valletjes neer met wat pindakaas. Natuurlijk waar je mannetjes er niet aan kunnen komen. Gif vind ik persoonlijk met kleine kinderen erg akelig.
Blegh muizen... ik had er vorig jaar een aantal in huis, heb er ook een aantal met blote handen (lees, ik gooide er een plank/schoen op) vermoord... Ik held
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zondag 15 juli 2012 om 23:50
quote:Gamuza schreef op 15 juli 2012 @ 23:39:
Muizen kunnen ook via de spouwmuren van de ene naar de andere woning komen....
Getrippel klinkt meer als muizen dan als vogels, lijkt mij.Het zullen dan waarschijnlijk wel muisjes zijn, maar vergis je niet.. die musjes waren ook veel aan het trippelen.. brrrrrr....
Muizen kunnen ook via de spouwmuren van de ene naar de andere woning komen....
Getrippel klinkt meer als muizen dan als vogels, lijkt mij.Het zullen dan waarschijnlijk wel muisjes zijn, maar vergis je niet.. die musjes waren ook veel aan het trippelen.. brrrrrr....
zondag 15 juli 2012 om 23:55
quote:liselore3punt0 schreef op 15 juli 2012 @ 23:53:
Muizen hebben een bliedhekel aan de geur van pepermunt.
Je kunt met een injectienaald op verschillende plekken wat olie spuiten dan verhuizen muizen met liefde ergens anders naar toeSerieus??? Oh mooi, gaan we dat eens (uit voorzorg) proberen!
Muizen hebben een bliedhekel aan de geur van pepermunt.
Je kunt met een injectienaald op verschillende plekken wat olie spuiten dan verhuizen muizen met liefde ergens anders naar toeSerieus??? Oh mooi, gaan we dat eens (uit voorzorg) proberen!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 16 juli 2012 om 07:25
quote:saaaaar81 schreef op 15 juli 2012 @ 23:42:
Ik denk ook aan muisjes.
Het probleem is dat we nergens bij kunnen. Het is maar een klein stukje wat helemaal afgetimmerd is.
Dat met die pepermunt kan ik wel proberen!
Ik denk ook aan muisjes.
Het probleem is dat we nergens bij kunnen. Het is maar een klein stukje wat helemaal afgetimmerd is.
Dat met die pepermunt kan ik wel proberen!
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 16 juli 2012 om 09:16
maandag 16 juli 2012 om 10:05