Help een spin!

01-09-2025 23:23 77 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde gordijn dichtdoen zit er een grote spin in…. Gif gespoten dus hij gaat dood maar kruipt gedesoriënteerd het andere gordijn in. Nu kan ik hem niet meer terugvinden. Gaan jullie lekker slapen zo? :’(
sprokkelientje schreef:
03-09-2025 17:08
Dank voor je reactie en uitleg.
Heb zelf angst voor de grotere soorten zoals trechters etc...de hooiwagens laat ik zitten, zo ook de kleinere soorten..
Dat laatste komt echt door mijn partner die ooit zei: het zijn ook diertjes met oogjes en een hartje...geef ze anders een naam...echter de monster xxxxl exemplaren ervaar ik nog steeds als krokodillen, witte haaien en tijgers...ga meteen op error dan, qua paniek en ja dan is het de spin of ik...
Ik heb dat ook hoor! Ik vind die hooiwagen achtige ook niet zo erg, omdat die heel voorspelbaar in dezelfde hoek blijven hangen.
Ik heb deze vakantie in dikke paniek ook een schorpioen kapot getrapt.... niks voor mij en ik voelde me zo rot daarna, maar hij zat in de slaapkamer, schrok van mij en begon te rennen en ik was bang dat ik hem niet meer zou kunnen vinden en dat hij in mijn koffer kroop. :'( de andere schorpioen die we eerder zagen in huis hebben we wel buiten gezet met een glas.
Stressed is just desserts spelled backwards

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven