Help: exacte afmeting Intex Oval Pool (503×274(?
zondag 2 augustus 2020 om 11:27
Wij overwegen een (te) groot zwembad voor onze (te) kleine tuin. Ik ben al weken met meetlinten in de weer, in de hoop dat de tuin gegroeid is... helaas.
Het zwembad dat ik op het oog heb, past nét wel of nét niet. Het komt echt op centimeters aan.
Daarom schakel ik een hulplijn in: heeft iemand van jullie toevallig de Intex Oval Prism Frame Pool - 503 x 274 x 122 cm staan en is bereid om voor mij de exacte afmetingen van het grondplan op te nemen? Het gaat mij er met name om waar de metalen steunen op de grond komen, vooral die op de hoeken.
Dat zou mij enorm helpen om te bepalen of er genoeg loopruimte over blijft.
Avast bedankt voor het lezen.
Het zwembad dat ik op het oog heb, past nét wel of nét niet. Het komt echt op centimeters aan.
Daarom schakel ik een hulplijn in: heeft iemand van jullie toevallig de Intex Oval Prism Frame Pool - 503 x 274 x 122 cm staan en is bereid om voor mij de exacte afmetingen van het grondplan op te nemen? Het gaat mij er met name om waar de metalen steunen op de grond komen, vooral die op de hoeken.
Dat zou mij enorm helpen om te bepalen of er genoeg loopruimte over blijft.
Avast bedankt voor het lezen.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
zondag 2 augustus 2020 om 20:33
Hou je wel ook rekening met een pomp die je ergens naast het bad moet zetten?
en ons kleinere index bad moet volgens de beschrijving 1,5/2 meter van hekken/schuttingen staan. Nu heb ik dat niet gedaan, maar hij staat wel zo’n 60cm van de schutting zodat daar de pomp met alle slangen tussen kan staan. En dat we daar dus nog bij kunnen om het filter te vervangen.
maandag 3 augustus 2020 om 08:42