HELP, ik durf de woonkamer nier meer in!!

09-11-2009 14:09 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jezus gristus... schrik, gil, beef, angst, paniek... en daar zit je dan, op een koude (minimaal verwarmde) slaapkamer met je laptopje..

Mijn kat kwam zojuist binnenlopen met iets dat in eerse instantie op een blaadje leek.. Kleur iig.. Helaas toen ik beter keek bleek dit niet het geval te zijn. Na een ferme tik van mijn kat zwiepte er een muis door mijn woonkamer.. Ik gillend en wel op de tafel. De muis bleef liggen en ik dacht (hoopte stiekem...) dat deze dood zou zijn. Op die tafel met het hart in mijn keel en de tranen in mijn ogen bedacht ik me dat ik zo'n muis best met vaatdoek en al in de container durfde te gooien.. Ik ben immers groot en de muis klein, wat kan mij gebeuren! Helaas toen ik van de tafel sprong nam de muis de benen... kat erachteraan en samen in de gordijnen, door de kamer, onder de bank..

Ik heb gillend mijn laptop onder de arm genomen, tja wat doe je immers in zo'n noodsituatie, en zit nu met mijn laptop op die koude slaapkamer... Heb net nog even vanachter de glazen deur gekeken wat de stand van zaken is: kat ligt voor de bank en muis zie ik nergens... Zit er vast onder... (of vreet zich al een weg in mijn bankstel..)

Ik weet niet wat te doen. Ik zit hier trillend en bevend en kan niet meer helder nadenken.. HELP...
Alle reacties Link kopieren
@Sisa: is voor ons ook één van de redenen geweest om geen luikje te nemen

Wij hebben in de tuin een hokje staan waar ze in kunnen schuilen als het hard regent en brokjes kunnen eten(we zijn overdag de hele dag weg). Daar maken ze heel regelmatig heel dankbaar gebruik van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven