help vriendin voelt als 2de moeder!

25-09-2017 00:36 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-09-2017 09:35
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
98.62% gewijzigd
koekjeshuis schreef:
25-09-2017 00:45
ik weet dus niet of hoe ik het haar het beste kan vertellen. ook omdat ik bang ben voor de reactie van haar 19jarige. omdat ik en stuk minder close ben met hem. en ik toch wel en beetje als vreemdeling ineens heel veel bij ze beb

Wat heeft die 19-jarige er nou weer mee te maken dan? Die moet erbij zitten als je HET vertelt? En wat doet de 2-jarige in dit verhaal?

Maar je noemt haar een vriendin, maar als ze als een moeder voor je voelt is ze natuurlijk geen vriendin. Met zo'n groot leeftijdsverschil (zij 40 en jij 20) en dat jij nog erg jong bent kan zoiets best makkelijk voorkomen. Het klinkt alsof je zelf wat gemist hebt in je jeugd op dat vlak.

Het klinkt wel wat ongezond en afhankelijk. Jullie kennen elkaar pas anderhalve maand en nu al zit je elke dag bij haar op de bank (wat vindt die 19-jarige daar eigenlijk van?) en voelt ze als een moeder voor je. Wat ook wat vreemd is is dat jullie alles met elkaar bespreken, maar tegelijkertijd heb je onze hulp nodig om te bedenken hoe je dit gaat vertellen :confused: .

Je zegt dat je uitwonende bent (woon je begeleid dat je niet zegt dat je op jezelf woont?) en en dat je ouders 30km verder wonen. Waarom is dat laatste van belang om te vermelden? Vind je de afstand te groot, mis je ze? Woon je nog maar sinds kort niet meer bij je ouders?
koekjeshuis schreef:
25-09-2017 00:57
misschien klink het voor jou niet gezond om jij mogelijk graag de maatschappij volgt. wij zijn echter totaal niet van de maatschappij. dus nee het is niet vreemd of ongezond. ik vroeg alleen advies en geen discussie

:facepalm:
Jullie zijn van deze maatschappij, niet vreemd of ongezond?
Er moet toch een reden zijn waarom jullie voor 100% zijn afgekeurd?
:facepalm:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik snap ook niet zo goed wat "niet van de maatschappij" precies te maken heeft met "ze voelt als een tweede moeder"

Ik vind het ook een beetje ongezond klinken (Hoe moet ik HET haar vertellen, elke dag daar op de bank zitten etc.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven