Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Biebeliee schreef op 31 december 2012 @ 16:51:

Plou wil je die verklaring nog? Kan nu nog ff doen maar dan heb ik postcode huisnr en data van jullie nodigOhja, shit.. Ik had een helse dag en deed even een biebje op de wc toen ik hier was. Ik zal je eh... woensdag of donderdag appen. Werk je dan?
Guus (Geluk) !
quote:Splinter02 schreef op 31 december 2012 @ 18:04:

[...]

[afbeelding]
Hey lieve tettertjes. Met dit op de kaken kom ik ook weer eens binnen waaien (kost vandaag weinig moeite, wat een woei) op deze laatste avond van het oude jaar. Een jaar van gemengde gevoelens, maar daar ben ik de laatste weken al te veel mee bezig geweest. En ik hoop daarom ook dat de 13 in 2013 alleen maar veel geluk en voorspoed en gezondheid brengt voor ons allemaal.

Waarbij gezondheid natuurlijk op de eerste plaats komt! Vooral voor Fantje, ben geschrokken van jouw berichten dus wens jou een een paar erg leuke dagen in de sneeuw binnenkort. En natuurlijk ook voor onze geblesseerde Olijf, poeh, dat zag er naar uit op de foto. En goed om veel vallen eens met ha te bespreken!

Verdriet gaat nooit echt over, daar weet Pilou heel veel van, maar het slijt of wordt hanteerbaar in de loop van de tijd. Met soms een eruptie van tranen, als je zomaar iets mist van je overleden huisdier. Kan op de gekste momenten binnen komen. Splinter en Bieb, Slofje en Fiool, jullie snappen dat helaas al te goed.

Fiool, ik hoop dat 2013 voor jou het mooiste jaar wordt, dikke knuffel voor alle zorgen om je prille zwangerschap.

Ratteke, stoere meid met kleine hart, wat schreef je dat mooi, over jullie bezoek aan het retedrukke Alexandrium. Ga zo door en hou die trots vast.

Tonks en gekke Kaat, ik hoop weer een boel leuke verhalen te kunnen lezen in het nieuwe jaar!

Borrie en Its, verse mama's van ons topic, volgend jaar worden ze alweer 1, we blijven jullie volgen. En Borrie, voor jou geldt gezondheid natuurlijk ook als belangrijke wens!

Ik ga even eten, kom straks nog even terug...en in het nieuwe jaar zeker.

Kus en knuffel
quote:Olijfje_ schreef op 31 december 2012 @ 17:27:

slof, ik vind het echt een Bram(metje)!

Ik zeg HENK!!

Als Wanneer Zodra er hier een rode kater komt gaat hij Harry heten
quote:Splinter02 schreef op 31 december 2012 @ 17:47:

, maar man heeft vandaag een rare pijn in zijn kuit gekregen. sorry,niet om de pijn van man,das echt rot maar is las de i niet en dacht : huh????
Theehaaa
Biehieb!
quote:pilou schreef op 31 december 2012 @ 18:10:

[...]

Ohja, shit.. Ik had een helse dag en deed even een biebje op de wc toen ik hier was. Ik zal je eh... woensdag of donderdag appen. Werk je dan?

Een biebje

Ja ik mag fijn verder de hele week werken dus doe maar als je er aan denkt.
Waardeloos typen met klleefding op schoot.

Ik zat nog niet of *hup* 6 kilo erbij :-)

Damn,wat ben ik moeoeoeooe!!!
Harry en Henkie ook leuk. Een Guus heb ik al gehad, dat was me toch een lieverd!

En nu ga ik echt eerst douchen, viel al bijna in slaap
....of ik quoot mezelf even ....zucht..
quote:Biebeliee schreef op 31 december 2012 @ 19:01:

[...]

Een biebje

Ja ik mag fijn verder de hele week werken dus doe maar als je er aan denkt.
Nah Bieb

ik was ff gaan liggen maar arm schiet steeds in de krampstand dus er maar weer uitgekomen. kan niet lekker ontspannen liggen. toch iets te 'druk' geweest vandaag.

mag ik ff iets misschien heeeeeeeel stoms zeggen? zou brammetje/karel/floris/guus/kareltje niet een mooi maatje voor Splintertje zijn? slof, jij hebt er al zo veel en je hebt het al niet zo breed. niet dat ik je bram/watdanook wil afpakken en misschien beledig ik splintje hier wel heel erg mee, maar dat zat ik gewoon (met de beste bedoelingen ) te bedenken. als dit zwaar fout is, dan sorry!
Naam voor zwarte kater: Mephisto. Als ik ooit een kater zou hebben zou hij Mephisto gaan heten. Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Kees vind ik ook wel leuk voor een kater.

Gelukkig gaat hij nu op de bak! En beterschap, ben je nog zieker geworden Slof?

TH! Ook weer even hier.

Pilou... kutdag achter de rug. Niet leuk. Gaat het nu weer?

Bieb eindelijk uitgewerkt? Ga je nog naar een of ander feest vanavond?

Splinter, sterkte voor man. Lijkt me erg pijnlijk.

Olijf, bij het ziekenhuis kan je van die dingen voor om je arm huren he. Zit een soort rubber klem om zodat je arm droog blijft. Lijkt me handiger dan een vuilniszak. Klein plaatje voor een gebroken been maar die zijn er dus ook voor je arm.

Bezoekje bij vriendin was leuk. Heb me wel vermaakt. Nu weer thuis, gegeten en nu ff tv kijken. Taart heeft vanmiddag alles gedaan. Morgen weer een nieuwe dag. K wil haar nog wel proberen uit te laten vanavond. Ben ik het nog niet zo heel erg mee eens.

Tuin is een optie maar daar durft ze ook niet in nu.

Heb een nieuwe halsband voor haar gekocht vandaag.

en

Gaat lekker Bieb

Henk vinnik ook leuk.
of Nero
Mijn ouders hebben een pers gehad die Henk heette

Maar mijn moeder zei dat het Hanky was omdat hij van adel was.

Olijf fijn dat je zo snel naar ZH kan voor controle en hopenlijk niet zo lang gips.

TH niet doen hoor. Je bent druk/wat anders aan je hoofd/maakt niet uit.

Gewoon fijn dat je er weer ff bent!
Ik had geen kutdag hoor Rat, gewoon schijtdruk. Gaat de dag lekker snel

En mooi idee Olijf
quote:Bieb eindelijk uitgewerkt? Ga je nog naar een of ander feest vanavond?

Ja eindelijk en ja tuulk!

Even met de beentjes omhoog nu en dan douchen en feestje bouwen met een man/vrouw of 20-25

Kijken hoe lang ik het trek
quote:pilou schreef op 31 december 2012 @ 19:17:

Ik had geen kutdag hoor Rat, gewoon schijtdruk. Gaat de dag lekker snel

En mooi idee Olijf

Ah gelukkig. Ik schrok al, niet een helledag de laatste dag van het jaar!

Ik vind het ook een mooi idee. Een mooie zwarte kat voor Splinter en man. Denk er even over na lieffie, gooi het idee niet gelijk overboord.

Bieb, rust idd ff lekker uit, daarna lekker optutten en wat leuks aan doen en PARTY! Heel veel plezier vanavond.

Slof, nog wat wakker geworden van je douche?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven