Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Een van de baksels van K vanmiddag.... Hij was erg lekker!

quote:Ratteke schreef op 31 december 2012 @ 19:36:

[...]

Ik vind het ook een mooi idee. Een mooie zwarte kat voor Splinter en man. Denk er even over na lieffie, gooi het idee niet gelijk overboord.

daar moeten er dan 2 over nadenken hé.

Denk niet dat Slof haar nieuwe uk kwijt wil zoals ik haar lees
hoera, tara heeft gepoept!
Olijf, ik heb hier zelf ook inderdaad aan zitten denken en je zegt helemaal niks stoms of fout. Vind het moeilijk. Je hebt gelijk als je zegt dat ik het niet breed heb, maar aan de andere kant wilde ik er graag een kat bij hebben, voor wat jong bloed erbij, zeg maar en toen zat deze zomaar voor mijn deur! En misschien is Splint nog niet klaar voor een nieuwe kat en ik kan me goed voorstellen dat ze er dan graag één zelf uit wil kiezen, of niet??? Ga nu helemaal twijfelen
quote:Olijfje_ schreef op 31 december 2012 @ 19:41:

Ooh wat ben ik traag. Ben gaan terugkijken waar Rat dat zegt over Taar.

hoera, tara heeft gepoept! hoe blij kan je zijn he...
slof, fijn jouw reactie te lezen. puur vanuit mijn egoistische oogpunt denk ik, maar met veel nadruk op denk en nog meer op ik, dat dit voor iedereen een win-win situatie zal zijn. maar goed, ik kan natuurlijk wel zoveel vinden...
Olijfje, wat vind ik dat superlief dat je dat bedenkt. Ik schiet er (weer) vol van.

Maarrrrr....... er komt inderdaad een maar.......Mijn ontvoer-verhaaltje was niet serieus bedoeld. Het zou misschien heel mooi zijn zo, een nieuw zwart vriendje wat zo via een tettervriendinnetje komt binnenwandelen, maar is er nu echt nog geen plaats voor. Niet in mijn hart en ook nog niet in mijn huis. Sil is nog zo overal aanwezig, het zou nu niet goed zijn.

Daarnaast wil ik Slof dit beestje ook niet afnemen. Ze heeft zelf ook afscheid genomen van een lieve poekel dit jaar......

Pfoe. Iemand een zakdoek?

quote:Splinter02 schreef op 31 december 2012 @ 19:47:

Olijfje, wat vind ik dat superlief dat je dat bedenkt. Ik schiet er (weer) vol van.

Maarrrrr....... er komt inderdaad een maar.......Mijn ontvoer-verhaaltje was niet serieus bedoeld. Het zou misschien heel mooi zijn zo, een nieuw zwart vriendje wat zo via een tettervriendinnetje komt binnenwandelen, maar is er nu echt nog geen plaats voor. Niet in mijn hart en ook nog niet in mijn huis. Sil is nog zo overal aanwezig, het zou nu niet goed zijn.

Daarnaast wil ik Slof dit beestje ook niet afnemen. Ze heeft zelf ook afscheid genomen van een lieve poekel dit jaar......

Pfoe. Iemand een zakdoek?

splint, ik denk dus zelf (maar dit is het laatste wat ik er over zeg, want ik wil niks opdringen), dat een nieuw vriendje juist heel veel ruimte voor verwerking gaat geven. niet als vervanging maar als waardige opvolger. het zal je helpen, dat meen ik serieus. maar wat jij niet wil, gebeurt niet. punt.

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik gelijk had toen ik zei dat jij er misschien nog niet klaar voor was
Ik ga snaai knutselen.... En een dik vest aan, keb het koud.
quote:Slofje schreef op 31 december 2012 @ 19:50:

[afbeelding]

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik gelijk had toen ik zei dat jij er misschien nog niet klaar voor was

Haha, logisch

Van de zomer hadden wij ook een klein hummeltje even. Als het aan mij had gelegen, hadden we nu 5 katten. Maar goed... hummeltje woont nu bij Chocolover.

E is zo streng

En Splint, als je er aan toe bent, dan weet ik misschien nog een leuke tweedehands met een leuk karakter voor je. Wokkel heet ze. Moet waarschijnlijk weg omdat ze heeft uitgehaald naar de nieuwe baby. Over een paar maandjes ofzo... (woont in Maarssen)
Nou zo is het ook prima toch.

Henk is van harte welkom bij Slof en wanneer Splinter er aan toe is zal er gewoon nóg een poekeltje een nieuw en goed huis krijgen.
Poeh... lastig hoor. Nieuwe poes of niet of wel... Ik ben het wel een beetje met Olijf eens. Maar als jij niet wil dan gebeurt het nog niet. Er komt een dag dat je een poes/kat ziet waar je je hart op slag aan verpand. Love at first sight.
Wokkel . De naam dan, he? verhaal is zielig. Beessie moet ook gewoon even wennen aan de baby
voor Ratteke
Zo, ik ga thee zetten en een film op belgie 2 kijken. Tot later
Vanmiddag toen we naar de apotheek gingen zagen we een oudere vrouw met een zak met afval. Wilde ze weggooien. Maar ja, de containers waren al op slot. We zitten dat zo te bekijken vanuit de auto en ik zeg 'die gaat dat gewoon er naast zetten, wedden? Dat neemt ze niet meer terug naar binnen'. En inderdaad, ze kijkt wat schichtig om zich heen en poef! weg was ze. Als dat maar geen problemen gaat geven zei ik ook nog.

Nou... de problemen zijn er gekomen hoor! Dochter gaat vanavond weg, komt 1 minuut later weer binnen met de mededeling dat de container in de fik stond. Er was idd een grote brand met ontploffingen!!!! Al het karton en lege drankflessen stonden in de fik. K heeft gelijk 2 emmers water er over heen gegooid zodat de auto die op nog geen meter afstand niet in de fik vloog.

Stom wijf.
Zie ik mijn monster hier ook gewoon doen hoor. Zo'n rozig schreeuwding een mep verkopen.

Vind ik best extreem dat een kat dan het veld moet ruimen. Baby's gewoon nooit alleen laten met een hond of kat klinkt mij een stuk logischer in de oren.
Plou

En voor iedereen

Waarschijnlijk zou ik het zelf ook tegen anderen zeggen, Olijfje, dus je mag het gerust zeggen hoor. En misschien helpt het ook wel. Maar (ja, ik blijf nog even hangen in de 'maar') ik zou het wel als vervanging zien, ben ik bang. Ik zit echt wel eens te kijken bij dierenasiels.com, maar ik kan geen vertedering voelen voor de poekels die ik zie. Dat gevoel heb ik na Sils overlijden maar 1 keer een beetje gehad en dat was met die mooie rooie van Plou.

Brammetje vind ik heel schattig, die komt ook best in de buurt.

Los van mij heeft man ook nog een stem, en die wil ook nog niet.

Later vast wel weer, maar eerst moet Sil nog een plekje krijgen.
Ik heb mijn kat ook gedumpt bij mijn moeder toen poes Kaat ging slaan. Snap het helemaal hoor van poes want babygehuil is ook tergend.

Toen het geen dikke roze brulbaby meer was is het helemaal goedgekomen tussen poes en Kaat
Het Viva forum is papaja.
En dan nog eventjes voor ons Praathoofdje! Fijn je hier weer te zien meis. En mooie woorden heb je geschreven. Als was ik eventjes bang dat het afscheidswoorden waren! Maar nee, je hoopt nog veel mooie verhalen te lezen hier. Hoop ik ook.

Voor je gemengde gevoelens over afgelopen jaar geef ik je een dikke en ik hoop en duim en wens dat we die 13 van het komende jaar een poepie gaan laten ruiken met z'n allen. Dat het mooi en leuk en liefdevol en gezond en ook nog gezellig wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven