Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb het nog even aan E gevraagd Splint, hoewel hij het 'leuk' vindt dat je R zo leuk vindt, krijg ik toch slaande ruzie met hem als ik R naar jou overhevel... Heel gek

Het komt wel weer Splint. En misschien ook niet. Je bent even leuk zonder poekel

Trouwens, bijna een nieuw topic! Nieuw jaar, nieuw tettertopic
quote:NymphadoraTonks schreef op 31 december 2012 @ 20:19:

Ik heb mijn kat ook gedumpt bij mijn moeder toen poes Kaat ging slaan. Snap het helemaal hoor van poes want babygehuil is ook tergend.

Toen het geen dikke roze brulbaby meer was is het helemaal goedgekomen tussen poes en Kaat

Ik snap het ook wel hoor. Tis een eigenwijze dame, die kat en ze gaat liggen, vlak bij baby. Baby kruipt en poes zet 'de blik' op. En ja.. baby zit bij moeders en poes dus ook. Ook niet handig.

Ze wil het nog wel even de tijd geven.
quote:pilou schreef op 31 december 2012 @ 20:29:

Ik heb het nog even aan E gevraagd Splint, hoewel hij het 'leuk' vindt dat je R zo leuk vindt, krijg ik toch slaande ruzie met hem als ik R naar jou overhevel... Heel gek

Het komt wel weer Splint. En misschien ook niet. Je bent even leuk zonder poekel

Trouwens, bijna een nieuw topic! Nieuw jaar, nieuw tettertopic

Kinderachtig hoor, van E.

Jeetje, hebben we straks niet alleen een nieuw jaar maar ook een nieuw topic. Wat een timing!
Om 0u?
Nou heb ik vanavond zo veel gegeten dat die berg van nog 48 oliebollen nooit op komt.

Heeft er iemand trek?
Ik bedank ff Splinter... ik heb er al 2 op. En die waren groot genoeg, pfff wat een hap.
Wij hebben hier geen oliebollen.

Van E hoefde het niet en ik heb er al 4 op deze week. (en te dik).

Maar 48? Serieus?
Ja, om de verenigingskas een beetje te spekken..... We hadden er 50 gekocht en hebben er allebei een op.

Vogeltjes vinden het vast ook heel lekker hè? En mijn ouders morgen vast ook.

Ik wil best mijn voornemens voor morgen een dagje uitstellen hoor
Ja echt?

Ohja... zo zie ik er ook uit inderdaad
Teeeehaaaatje, lief Praathoofdje fijn om je weer even te lezen! Jij een heel fijn nieuw jaar met gewoon maar een gevoel, of van mijn part allemaal positieve gevoelens gemengd dat mag ook nog!

En dat geldt voor iedereen, een PURRfect liefdevol, gelukkig, tetterend nieuw jaar! Voor Splinter een jaar waar misschien weer plek komt voor een nieuwe poekel, voor Slof een jaar omringt met liefde en een laptop(dat natuurlijk ook weer voor iedereen), voor Plous heel veel rust, voor Bieb een jaar met veel "Biebjes" want dat maakt het zo oergezellig hier, voor Tonks een Kaatig, Eftelingerig, fantasierijk jaar, voor Ratje veel rust in de tent, voor Its een jaar in bewondering van de opgroeiende peuter, voor Fiolletje een jaar waarin de baby er prachtig gezond uitfloept, voor Olijf een balanserig jaar veilig op twee pootjes, voor Praathoofdje een jaar met meer tijd voor ons (hoezoe egoïstisch) en natuurlijk succes met de studie!

En nu maar hopen dat ik niet iemand ben vergeten met mijn blurry hoofd.....

In ieder geval wens ik jullie allemaal heeeeel veel goeds.
Optimist tot in de kist!
Splint 48 Dat is wel errug optimistisch ingekocht . Maar ik denk dat vogels ook dol zijn op oliebollen

Wat een lief idee Olijf! Maar snap heel goed waarom het nog niet goed voelt voor Splinter, dat komt als het komt. En dan zijn er zat leuke poezels die een geweldig baasje willen, misschien zelfs wel leuke rooie (die zou ik ook best nog willen, weer een rooie).

De woorden komen recht uit mijn sentimentele hart meisjes en natuurlijk neem ik geen afscheid van jullie. Ik kijk nu al uit naar het nieuwe topic, maar ben om 0.00 uur niet thuis (ga zo eens iets leukers aantrekken en richting familie van man, paar huizen verder).

Geniet van de avond, allemaal op jullie eigen manier en tot later
Ik jou ook Fant, al het goede gewenst!

Nu heb ik allemaal lekkere dingen in de koelkast staan en ik zit me toch vol van die oliebollen en bord nasi. En ik heb eigenlijk zo'n zin in mijn toastjes met kip kerrie salade en een groot glas vol met garnalen en cocktailsaus.
quote:pilou schreef op 31 december 2012 @ 20:50:

Ohja... zo zie ik er ook uit inderdaad Dat ben ik hoor.....
Die oliebollenmix gaat altijd goed hier gelukkig, je moet ook niet te lang wachten want dan is het uitverkocht en om zelf te knutselen met meel enzo is niet te doen, de hoogte hier doet gekke dingen met gist en rijzen enzo.

Over het Devic verhaal, ja we praten er over hoewel het lastig blijft. We hebben veel gelezen, voornamelijk over de toch wel vreemde combinatie ruggenmergontsteking en oogzenuwontsteking. Het is een hele vreemde combinatie vooral wanneer er geen sprake is van andere ontstekingen met name in de hersenen. Het is nu in ieder geval allemaal wat logischer, de angst zit hem met name in het blind worden en afhankelijk worden natuurlijk, hoewel ik een hulphond wel weer zie zitten , tja de humor hoop ik toch wel te houden/terug te vinden hierin. Dat is altijd mijn beste maatje in moeilijke periodes

Verder enorm zin in Panorama Village
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 31 december 2012 @ 20:52:

En nu maar hopen dat ik niet iemand ben vergeten met mijn blurry hoofd.....

In ieder geval wens ik jullie allemaal heeeeel veel goeds.Pssttt Fantje, ons Borre-moedertje!
En lieve Fant, voor jou hoop ik op een jaar waarin je, ondanks alle veranderingen (leuk en niet leuk), toch rust vindt, je lekker kunt laten bijstaan door je lieve gezin en een heerlijk niet thuis vindt aan de andere kant van het land.
Man herinnert me er even fijntjes aan dat we naast die 48 oliebollen ook nog cake hebben en saucijzebroodjes en worstebroodjes en kaas en chippies. Dus of ik even door wil eten.

Nou Succes dan maar he Splinter! Ff dooreten meis. Je kan het!
Hoe houden jullie katten zich eigenlijk? Mac is een beetje bang maar komt wel d'r aaitjes halen. Morgana ligt lekker achter het gordijn te slapen.
quote:Splinter02 schreef op 31 december 2012 @ 21:08:

Man herinnert me er even fijntjes aan dat we naast die 48 oliebollen ook nog cake hebben en saucijzebroodjes en worstebroodjes en kaas en chippies. Dus of ik even door wil eten.

E had net getwitterd dat hij geen oliebollen had. Toen reageerde een twittervriendinnetje dat zij genoeg had (woont ook hier, leren kennen via twitter) dus daar hebben we net een (niet zo lekkere) bol gegeten met een glas bubbels *hips*. En E heeft ook voor morgen gekregen

De oudjes van E houden zich goed. Nergens last van. De zwartwitte ligt een vibrator na te doen onder het bed en dikke Sillookalike drentelt tussen bed en bank heen en weer, schichtig om zich heen kijkend. Het gaat elk jaar beter
Hier vooral in de verte geknal en af en toe bij de boerderij hiernaast, maar de poezzels kijken alleen maar een beetje verstoord en dappere Dodo Teun kwam pas 5 minuutjes geleden naar binnen. Je zag hem denken: zo van nu ben ik wel stoer genoeg geweest en kan zonder gezichtsverlies naar binnen

Fantje wat heb jij weer mooi gesproken......
70 miljoen euro aan vuurwerk de lucht in

En Brammetje heeft het fornuis ontdekt en staat een pan leeg te lebberen
No way dat de katten hier naar buiten mogen. Sterker nog, ik hou ze sinds eergister binnen met dat geknal. Niet dat R daar bang voor is, maar ik vertrouw de jeugd niet. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ze iets met hem uitvreten. (Tis nogal een allermansvriend)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven