Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hey, waar is de 'laatste' knop?
Ik ga volgend jaar weer eens (achterstallig )onderhoud doen aan zorg voor mezelf (tandarts, mondhygieniste, spiraalvervanging) en ik vind 350 eb al genoeg dusi durf dat niet blij dat die prijzen voor de tandarts weer gelijk zijn.

Hoop dat je weinig nodig hebt. Krijg je personeelskorting?

Viool houdt het denk ik ook wel op die 350

We hadden vandaag een beetje een flauwekul afspraak bij de anesthesist. Leverde eigenlijk de vragenlijst in en dat was het. Maar het was wel een ontzettend leuk mens.
Het Viva forum is papaja.
quote:Olijfje_ schreef op 05 december 2012 @ 15:18:

Mijn eigen risico is altijd in maart ofzo er al door. Krijg ook elk jaar een compensaaaasie van het CAK

Das fijn dat dat er is voor Gronings zieken Volgend jaar is dat bedrag ook hoger.

Ik sta dit jaar nog op ¤0 en vorig jaar was het ¤20 ivm antibioticakuurtje

Dusss...shit can happen maar als ik niet onder een bus loop ofzo of een ernstige ziekte krijg zou ik maar zo een "voordelig" jaar kunnen hebben qua zorgkosten.

Kom nu op ¤80 per maand en daar zit een aanvullende verzekering bij in.
Ghehe, ik ga zaterdagochtend taart halen, als ze nog borstplaat hebben, zal ik meenemen. Maar was al bijna op, marsepein ook.

De stoel kan ik wel regelen

Ik moet nog even verzekering informeren... Kijken of het nu via mijn werk kan. We waren collectief via E zijn werk, maarja, werkgever failliet. Dus moesten we opeens 60 euro meer betalen per maand. Beetje jammer wel.
Oh, dat is niet gek Bieb... Maarja, hier ook chronisch ziek en slik ook regelmatig antibiotica. Dus niet handig voor mij die eigenrisico denk ik... Hoewel... 80 euro pm en 150 euro extra eigen risico... Volgensmij ben ik dan nog steeds goedkoper uit.
quote:NymphadoraTonks schreef op 05 december 2012 @ 15:22:

Krijg je personeelskorting?

.

Yep. 10% op de basisverzekering en 20% op aanvullend.

Ik heb voor de basisverz.de selectiefpolis genomen,scheelt nog weer ¤4,- extra op degewone basisverz.
quote:pilou schreef op 05 december 2012 @ 15:26:

Oh, dat is niet gek Bieb... Maarja, hier ook chronisch ziek en slik ook regelmatig antibiotica. Dus niet handig voor mij die eigenrisico denk ik... Hoewel... 80 euro pm en 150 euro extra eigen risico... Volgensmij ben ik dan nog steeds goedkoper uit. Die ¤500 is extra bovenop je ¤350..dus ¤850 eerst zelf dokken bij zorgkosten.
quote:pilou schreef op 05 december 2012 @ 15:24:

Ghehe, ik ga zaterdagochtend taart halen, als ze nog borstplaat hebben, zal ik meenemen. Maar was al bijna op, marsepein ook.

De stoel kan ik wel regelen

Ik moet nog even verzekering informeren... Kijken of het nu via mijn werk kan. We waren collectief via E zijn werk, maarja, werkgever failliet. Dus moesten we opeens 60 euro meer betalen per maand. Beetje jammer wel.

kon zorgverzekering geen mobiliteitscollectief aanbieden?

Dat hebben wij wel voor klanten die ontslagen zijn of waarvan de werkgever failliet is.

Dan blijft de korting op de polis wel doorlopen (alleen evt. extra vergoedingen stoppen)
Oh, is de compensatie voor Groningers volgend jaar weer hoger? Da's mooi, dit jaar was ook al hoger nl. Met al mijn medicatie en artsenbezoeken is hoger eigen risico echt niet verstandig voor mij. Ik heb dus wel een aanvullende verzekering maar die heb ik eigenlijk puur omdat ik dan mijn melatonine vergoed krijg en dan dus goedkoper uit ben dan wanneer ik mijn melatonine zelf koop Eigenlijk moet ik die aanvullende eens uit gaan buiten en eens lekker naar de fysio voor mijn af en toe nog steeds irritante spieren/gewrichten
Oh, jeetje... Nee, das niet voordeliger dan.

En ze konden geen mobiliteitscollectief aanbieden bij CZ. Beetje jammer. E heeft toen wel het aanvullende deel opgezegd, dat mocht dan bij wijze van uitzondering, zei die mevrouw toen.
Ik heb een nieuw huisdier.

Ze heet Pou en is te downloaden op je telefoon.

Lief hoor...beetje met de bal spelen,af en toe wat eten erin en haar poepje opruimen en wassen.

Ze groeit als kool.

En het sneeuwt hier ook !!
Goh, ik dacht net: wat gaat die stofzuiger toch zwaar. Sleep ik gewoon de hele haltafel mee
quote:Biebeliee schreef op 05 december 2012 @ 16:13:

En het sneeuwt hier ook !!

Help! Hollen naar Appie dus..

Pou wordt geïnstalleerd hier. Gut, wat ben ik toch druk.
Zo, Pou gevoederd, geschrobd en geëntertaind (ik weet waar mijn prioriteiten liggen) en nu ben ik echt ff weg.
Ik moet 1,79 voor Pou betalen. Da gaak nie doen natuulk
quote:pilou schreef op 05 december 2012 @ 16:40:

Ik moet 1,79 voor Pou betalen. Da gaak nie doen natuulk

Aaifoon zeker?

Op Android is het gratis
Ja, aaifoon...
Oh my...

Echt, wat voor mensen dragen dit?

Waar kan ik dat kopen?

Oh not done dus
Wat een enige truitjes Plou

Zo, boodschapjes ook binnen, hoef er vrijdag evt. niet direct uit mocht het idd van dat noodweer worden. Nu nog geen sneeuw hier, wel een prachtige zonsondergang.

Nu ben ik moe.
Wat staat er nou op die laatste? Wc-potten van bovenaf gezien ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven