Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, zo ja Splint

Dat wat Kaat vraagt, vroeg ik ook altijd vroeger en heb er nooit een zinnig antwoord op gekregen. Ik was ook niet voor de Christelijke school zeg maar. De leraren vonden mij vooral heel lastig met mijn vragen
Nee, maar ik kan er ook niks een beetje interessant voor kinderen over vinden. Over alles is een kinderversie. De evolutie moet dan toch ook lukken?

Nu heb ik een kind dat zegt dat God het gemaakt heeft

En het enige youtubefilmpje was dodelijk saai en niet voor kinderen.
Het Viva forum is papaja.
Even een zwaai vanaf de bank in Huize Fiolle. Alles gaat goed hier, alleen ik ben dood- en doodmoe. Geen puf om iets te tikken.

Hopelijk gauw weer wel. Tot later!

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ben dus gisteren bij de oogarts, nou ja eigenlijk de oogneuroloog, geweest. En de MRI toont toch zowel een ontsteking bij mijn oog als een ontsteking in mijn ruggenmerg. Het is dus nog meer gaan lijken op ofwel MS ofwel een soort van broertje de Ziekte van Devic. Ik moet nu in januari weer naar de MS kliniek en zal daar hoogstwaarschijnlijk wel onder controle/behandeling blijven.

Ik ben wel wat oogkwaliteit kwijt maar mijn ruggenmerg ontsteking heeft ook schade aangericht en daar komt vlgs de MRI en de neuroloog de pijn in mijn benen, zwakte en zelfs mijn blaasproblemen (niet goed kunnen plassen) vandaan.

Ben ook wel opgelucht dat ik nu tenminste beter snap waarom ik me voel hoe ik me voel. (lekker duidelijk he).
Optimist tot in de kist!
Jeetje Fant, daar ben je klaar mee zeg. Ontsteking in je ruggenmerg, dat klinkt serieus. Kan dat ook verholpen worden?

Wel prettig dat je nu een oorzaak weet, dat wel. Maar toch...... en
Nee, de ontsteking lijkt ook rustig maar er is schade aan het ruggenmerg. Ik ben benieuwd naar de MS kliniek. Het is een ziekte die zo moeilijk te volgen is. Ik krijg opnieuw bloedonderzoek naar een antibody om te zien of het evt Devic is maar dat stofje is blijkbaar ook moeilijk te vinden. Mijn klachten, vooral omdat het in mijn oog en ook in mijn rug zit en niet zozeer in mijn hersens, lijken toch het meest op Devic.
Optimist tot in de kist!
Jeetje Fant, zit even te lezen wat Devic inhoudt, maar dat is wel heftig
Jee Fant. Heftig zeg. Nooit over Devic gehoord maar het lijkt dus op MS?

En heb je nu ook medicijnen? (prednison?)

Heb je overigens ooit een tekenbeet gehad? ivm Lyme?
Nee, geen tekenbeet, zover ik weet. Ik heb weleens, heel lang geleden in Indonesie (1988) een rare beet gehad, maar vlgs mij nooit geen tekenbeet.

Nee geen medicijnen, ik slik al aardig wat. Ik moet nu wachten op de MS kliniek op 14 januari.

Devic zit meer in de rug en de ogen. MS vaak meer in de hersenen. Bij mij zit het op dit moment alleen in mijn oog en rug.
Optimist tot in de kist!
Lief van je dat je het even leest Plous.

Op dit moment kan ik al maanden slecht slapen door pijn in mijn bovenbenen. Ik ga dan zo aan mijzelf twijfelen, want waar komt dat nou toch vandaan, ik kan het zo moeilijk uitleggen, al die rare pijntjes. Nu snap ik het wat beter, nu weet ik dat het niet aan mijn verbeelding ligt ofzo.
Optimist tot in de kist!
Goffer Fant..... Misschien moet je er maar niet te veel over lezen als het nog niet zeker is.

Ik schrik hier ook wel even van Fant. Devic is een zeldzame ziekte.

Nog een maand wachten dus en dan kan je pas weer bij een arts terecht. Hebben ze nu dan geen bloed afgenomen om op Devic te testen?

Sterkte, pijn hebben en onzekerheid over welke ziekte je hebt is niet tof.
Ik ga volgende week naar het lab voor bloedonderzoek en dan krijg ik Jan 14 wel meer te horen.
Optimist tot in de kist!
Lieve Fant, je bent misschien wel opgelucht, zoals je schrijft, maar hoe is het verder met je? Geschrokken?

Waardeloos dat je nu weer zo lang moet wachten. Ik zag dat je ook in je andere topic een update hebt geplaatst. Dat was een topic van april dit jaar! Zo lang loopt het dus al.....

Bah, ik heb er wel een beetje een rotgevoel van.
Plou, heb je dit topic al bekeken? Interessante info over auto-huur: NummerZoveel in "Cuba, aan te raden (luxe, comfort, enjoy)"

(mocht je je vervelen en het nog niet zelf gevonden hebben)
Test
Oeps...
Bizar! Choco stuurde mij dat linkje gister via de WhatsApp en ik stond dus nu als choco ingelogd!
Nou das wel een heel aparte bug
Het Viva forum is papaja.
Wat raar Pilou. Wilde net al heel enthousiast gaan zwaaien naar Choco. Hoe zou dat nou kunnen? Vreemd.

Vandaag laatste werkdag! Vanaf morgen VRIJ! 7 januari pas weer beginnen. Wat een heeeeeerlijk vooruitzicht zeg. Morgen of zaterdag de kerstboodschappen doen. Zal wel een aanslag zijn op mijn geduld. Ik hoop dat we alles kunnen krijgen wat we nodig hebben.

Fant, hoe is het nou? Kan je het een beetje accepteren dat je ziek bent? Het lijkt me niet het meest prettige nieuws om te horen te krijgen. Hoe zijn je man en kinderen er onder?

Nu maar aan het werk. Nog even wat zaken wegwerken.
Plous stuurde me een screenshot hiervan en ik snapte er niks van. Heb vanacht zware medicatie moeten innemen voor onderzoek zodirect en dacht toch echt ff dat ik gekke dingen had gedaan vanacht. Jezus ik schrok me rot Gelukkig is dat dus niet zo. Nou plous, als je je dus wil voordoen als een ander, ga je gang (Als je maar weet dat dit topic nu steeds omhoogkomt als jullie schrijven dus iklees alles! I'll be watching you )

En dit is dus wel Choco (sorry voor de inbreek!)
Dan zwaai ik wel enthousiast hoor Rat
Choco!!!! Succes straks met je onderzoek.
Het is mijn laatste dag op het werk. En wat denk je? Systeem doet het niet. Onbekend is wanneer het weer vrijgegeven wordt. Kon nog wel eens een kort dagje worden.... Dan maar nóg eerder vakantie. Hoe vervelend.
Haha choco, kan je ons mooi vertellen hoe het met je poezies gaat. Succes en sterkte zo lieffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven