Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil

Spooky hier!

Ratteke, wat naar nou weer zeg. En dat vooruitzicht, ook al zo akelig.

Ik ben gewoon haske jaloers. Ga zo ook maar weer naar het werk en heel hard m'n best doen om alles af te krijgen.

Werkse!
Werk ze Splinter, hoop voor je dat je alles af krijgt.

Ik ga zo mijn baas maar eens inlichten dat mijn vakantie wat eerder begint.
Nou... ik mag nog niet weg van de baas. Moet tot 10 uur wachten. Als het systeem het dan nog niet doet ga ik naar huis.

Zul je zien dat ie 1 voor 10 het weer doet he.
ik heb geluk! Ik ben op weg naar huis en 2 weken vakantie!!!!
Mogguh. Snotkop hier is net wakker

Lekker hoor vakantie Rat!!
Yess, mazzelkont!!

Ga je gelijk je vakantie goed inluiden en iets leuks doen? Effe de stad in, iets lekkers halen voor jezelf?

Geniet ervan!

Ik heb bedacht dat het me minder stress oplevert als ik in de vakantie nog iets moet doen, dan als ik me nu helemaal 5 slagen in de rondte werk en het dan nog niet af krijg. Geeft iets meer rust...
Hee, snotkop nog steeds aan de snotter?

Tijd voor een bakkie Sjors!
Ja lekker aan de koffie idd

Samen met een collega nu bestelling gedaan bij Nespresso zodat ik geen 20 doosjes hoefde te bestellen om geen verzendkosten te betalen.

Allebeide 10 nu.

Oh en voor de ook Sjors drinkers: Als je nu 200 cups besteld krijg je een kortingsbon voor de volgende bestelling erbij van ¤10,-
Ha dames!

Allereerst een dikke voor Fant, jeetje, dat is schrikken zeg. Wel 'fijn' dat er iig iets gevonden bent en je dus niet 'gek' bent maar wel enorm balen dat het dan gelijk iets heftigs is. Probeer idd niet te veel te googlen en allerlei rampscenario's te gaan bedenken maar ik snap dat dat lastig is nu. Ik hoop maar dat het bloedonderzoek uitsluitsel gaat opleveren zodat het gericht aangepakt kan gaan worden want dat zou wel prettiger zijn dan het gemodder van de afgelopen maanden. Sterkte hoor!

Nou ja, wat een maffe bug van Choco/Pilou! Al gemeld bij de moddereters?

Lekker Rat, al vakantie! Ben je al de stad ingezweefd?

Hier ook bijna 2 weken vakantie, hiephoi! Ben er wel een beetje aan toe. Loop al een poosje te kwakkelen met vastzittend hoofd (vastzittend als in verstopt dus ), druk op mijn ogen en dichtklappende/piepende/krakende oren dus ik ga vanmiddag ff naar de ha. Ben ook weer best moe de laatste tijd. Het zou me dus niet verbazen als mijn altijd lastige bijholtes weer ontstoken zijn.

Nog ff een kopje koffie naar binnen gooien en dan nog ff 2 uurtjes werken en dan naar dokkevrouw.
Ben de stad nog niet in geweest, ga ik zo even doen. Kijken of ik bij de Hema nou eindelijk die aioli kan scoren. En een spuitbus slagroom

Verder misschien alvast wat boodschappen doen. Maar geen idee of ik dáár heel veel zin in heb. Misschien iets halen waar slagroom lekker bij is. Gewoon een cake of zo. Of wafels (even in de broodrooster doen!) en dan poedersuiker er op en slagroom. Heel simpel en ongezond gebakje.

Bieb en Olijf, beterschap maar weer.
Aioli is op. En het vakje is ook verdwenen. Slagroom is wel gelukt. Gebakje is ook gelukt alleen niet die ik wilde.
Had ik die aioli maar nooit meegenomen hé

Ik zit op Zooplus te speuren naar een holletje voor Biebsel.

Mandje van Splint is opperdepop. Ziet er niet meer uit inmiddels.

Deze vind ik heel gaaf maar ¤70 toch écht te duur

Nee... nu ben ik aangewezen op de Hema in Schiedam of Rotterdam. En daar komen we niet zo vaak. *pruillip*
quote:Biebeliee schreef op 20 december 2012 @ 14:07:

Deze vind ik heel gaaf maar ¤70 toch écht te duur

[afbeelding]Die is zeker mooi! Duur ook...
Plous, poezen zijn lief en ok Alleen dat kreng dat ik van jou heb.. Gottegottegot..

Ze miauwt niet maar krast en helaas is ze zo vocaal als de p dus ze heeft dagen dat je er gek van wordt. Daarnaast sloopt ze de zolen uit onze schoenen, plundert ze de vuilnisbak en legt ze dan de vleeswarenverpakkingen in de etensbakken en met kerst is het dubbel feest! Ze springt vanaf de tafel zo, vrije val!, de boom in en gaat dan springen waardoor de takken losschieten. Ik heb dus een geweldig mooie boom, dat snap je Mensen vragen steeds waarom heb je geen ballen erin? Nou ik heb een kat die doet alsof ze nog kitten is

Maar verder is ze heel lief. Ze is zacht, prachtig met die grote kijkers en knort heel veel. Echt een kanjer. Onze schuld dat we haar ninja (shinobi heet ze, japanse naam) hebben genoemd, ze doet haar naam eer aan
Oh ja Choco, jij had dat kleine zwarte gebakje overgenomen ja! Toen zag ze er nog heel onschuldig uit
Zo net terug van de dok: bijholteonsteking en middenoorontsteking dus heb gelukkig een vette ab-kuur meegekregen. Niet zo gek dus dat ik me blè en moe voel de laatste tijd.

Nu lekker 2 wkn vakantie (ik dacht 1 week maar 'we' zitten gewoon 2 wkn dicht)!!! dus ik ga lekker wegzakken in mijn kerstbubbel.
quote:chocolover schreef op 20 december 2012 @ 16:15:

Plous, poezen zijn lief en ok Alleen dat kreng dat ik van jou heb.. Gottegottegot..

Ze miauwt niet maar krast en helaas is ze zo vocaal als de p dus ze heeft dagen dat je er gek van wordt. Daarnaast sloopt ze de zolen uit onze schoenen, plundert ze de vuilnisbak en legt ze dan de vleeswarenverpakkingen in de etensbakken en met kerst is het dubbel feest! Ze springt vanaf de tafel zo, vrije val!, de boom in en gaat dan springen waardoor de takken losschieten. Ik heb dus een geweldig mooie boom, dat snap je Mensen vragen steeds waarom heb je geen ballen erin? Nou ik heb een kat die doet alsof ze nog kitten is

Maar verder is ze heel lief. Ze is zacht, prachtig met die grote kijkers en knort heel veel. Echt een kanjer. Onze schuld dat we haar ninja (shinobi heet ze, japanse naam) hebben genoemd, ze doet haar naam eer aan Ik weet wel wat ik weggeef
Maffe poes heb jij, Chocolover.

ik verheug mij nu al op kadootjes uitpakken met de katten erbij, dat is ook altijd lachen. Hopper is ook altijd heel grappig hij pakt zelf zijn kadootje uit terwijl hij nog niet "aan de beurt is". Letten we even niet op zit hij op een kluif met papier te kluiven.

Splinter, ik kan mij goed voorstellen dat je liever het werk verspreidt, hoewel ik je ook zo graag een werkloze vakantie had gegund, lekker ronduit languit luieren.

Ratje, vakantie!!!!

Bieb, ik vind dat kattenholletje erg leuk, en stylisch. En dat is ook wel wat waard eigenlijk.

Ik ben moe, slaap beroerd door rare pijn in mijn benen. Verder enorm druk met shoppen etc. Vanavond gaan we naar een megamall ten noorden van Calgary. Dat is een hele speciale vrij nieuwe mall, wel leuk dus, We gaan met z'n allen.

Ik vind het moeilijk om te omschrijven hoe ik mij voel met mijn "diagnose", kids nemen het vrij lakoniek op, alleen de jongens weten het nog maar, ik heb nog geen tijd gehad om de meiden in te lichten. Man vindt het ook wel lastig, we zijn op dit moment vooral blij dat het duidelijker is nu.
Optimist tot in de kist!
Is hier iemand?

Ik zit ineens helemaal stuk...heb muziek opstaan en zomaar zit ik kapot.
Optimist tot in de kist!
Ik wil niet verdrietig zijn, er is niks NIKS aan de hand en ik moet sterk zijn strakjes komen de kids thuis
Optimist tot in de kist!
Ik ben er als je dat wil? Ik heb niet heel goed gelezen want ik ben een inbreker maar las dat je een diagnose hebt die veel verklaart maar erg kauutee is? Helaas kan ik me op dit moment ontzettend in je inleven

Kan ik je ergens mee helpen of heb je liever een vaste schrijfster om tegenaan te praten?
Wat is er lieverd? Komt het nu allemaal binnen?
Nee hoor Choco, ik ben gewoon ook verbaasd over mijn eigen emoties op dit moment. Gewoon toch een soort van kwartje dat valt.

Zit jij ook te tobben met je gezondheid?
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven