Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik vind hem errug leuk hoor!
Optimist tot in de kist!
Met de deksel eraf kan je 'm dus ook al windlichtding gebruiken en dat is ook wel leuk. Deksel is vrij lelijk idd en niet in stijl met het verdere vrij strakke diezijn. Poot valt wel mee hoor Splint, is van behoorlijk zwaar metaal.
En Puk zou er denk ik zelfs wel in passen
Als vaas en dan daarnaast de voet/schaal met cupcakes oid en daar het glazen deksel op. Leuk!
Deksel was idd beter zonder die toeter erop.
Heb jij ook nog een kerstpakket gekregen Olijf? En Splinter? en iedereen eigenlijk ?
Ja jammer hè Bieb, gewoon een metalen soort van knop/handgreep was al een stuk beter geweest.

Hè bleh, ik ben misselijk van de eerste ab-bom en heb gloeiwangetjes.
Oh, dan is ie dus best groot!

Zonder deksel is het al beter ja. Maar toch vind ik het wel altijd een beetje gek, zo'n kerstpakket. Is toch heel smaakgebonden!

Ik vrees dat ik toch niet verder kom dan een kerststol. Volgens mij zit er verder niks in.
Hier geen kerstpakket nee
Mandarijntje of cola tegen de misselijkheid ?!
Ik heb al jaaaaaren geen kerstpakket gehad, als gedetacheerde kon ik het doen met een geweldige mok of iets anders afzichtelijks van Start. Mijn laatste collega's bij de gemeente hebben wel met hun eigen kerstpakket toen een kerstpakket voor mijn gefröbeld, dat was zo lief. Had ik ook een compleet pakket!
Morgen krijgt Mo pas zijn kerstpakket. Misschien jullie ook nog?

Hij kreeg van de brandweer ook altijd een pakket maar ik geloof dat het nu toch blijft bij die kerststol (die ik helemaal alleen hen meester gemaakt )
Oh, ik lieg. We kregen toen als ondersteunend team toen wel allemaal een flinke VVV-bon. Waar ik toen, heel sjlim, bij V&D een V&D-bon voor had gekocht want met die VVV-bon (toen nog Irischèque) kon je zo weinig
4 x toen in één bericht. Ik vind het knap
Wil je de mijne ook hebben Bieb?

(moet je wel even vechten met man )

Over man gesproken: hij moet morgenochtend naar de ha. Is ie vergeten bloed te laten prikken vooraf, de sufferd. Dus hij mag zijn afspraak weer afbellen.

(en ik krijg de schuld: bloed wilde hij weken geleden al laten prikken, maar het leek mij slimmer om dat vlak voor de afspraak te doen, dan heb je tenminste een recent beeld. Maar dan moet je er wel aan denken natuurlijk!)

Man had trouwens ook een Pluim.

En van onze hulp hebben we een kerststukje gekregen. Beetje genant, wij hadden niks voor haar. En zij heeft het niet echt breed..... Volgende week maar goedmaken!
Maar als je bij V&D die bon kon kopen kon je daar toch ook de VVV bon inleveren???
De toen-kampioen!
quote:Biebeliee schreef op 20 december 2012 @ 23:36:

Maar als je bij V&D die bon kon kopen kon je daar toch ook de VVV bon inleveren???
Lief van de hulp. Maar idd wel een beetje sneu dat jullie niks voor haar hadden.
Ja maar een een VVV-bon moest je in 1 x besteden en van V&D zelf is het zo'n soort creditcard waar steeds wat afgeschreven wordt tot het bedrag op is!
Waarop moet man bloed prikken dan?
Oh..ja slim Olijf.

(was het zo'n enorm bedrag dat je er 3x voor moest winkelen ? )
Splint, kan je morgen of zaterdag voor je hulk niet een soort kerstpakket met lekkere spulletjes in elkaar zetten en dat persoonlijk afleveren? Leuk om te geven en voor haar heel welkom denk ik om te krijgen!
Het was een aardig bedrag, ik geloof 75 euro. Vond ik handiger om op zo'n kaartje te hebben staan.
Hulp dus, niet hulk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven