Herfsttetters!
donderdag 20 december 2012 om 23:23
donderdag 20 december 2012 om 23:27
donderdag 20 december 2012 om 23:30
Ik heb al jaaaaaren geen kerstpakket gehad, als gedetacheerde kon ik het doen met een geweldige mok of iets anders afzichtelijks van Start. Mijn laatste collega's bij de gemeente hebben wel met hun eigen kerstpakket toen een kerstpakket voor mijn gefröbeld, dat was zo lief. Had ik ook een compleet pakket!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 20 december 2012 om 23:33
donderdag 20 december 2012 om 23:36
Wil je de mijne ook hebben Bieb?
(moet je wel even vechten met man )
Over man gesproken: hij moet morgenochtend naar de ha. Is ie vergeten bloed te laten prikken vooraf, de sufferd. Dus hij mag zijn afspraak weer afbellen.
(en ik krijg de schuld: bloed wilde hij weken geleden al laten prikken, maar het leek mij slimmer om dat vlak voor de afspraak te doen, dan heb je tenminste een recent beeld. Maar dan moet je er wel aan denken natuurlijk!)
Man had trouwens ook een Pluim.
En van onze hulp hebben we een kerststukje gekregen. Beetje genant, wij hadden niks voor haar. En zij heeft het niet echt breed..... Volgende week maar goedmaken!
(moet je wel even vechten met man )
Over man gesproken: hij moet morgenochtend naar de ha. Is ie vergeten bloed te laten prikken vooraf, de sufferd. Dus hij mag zijn afspraak weer afbellen.
(en ik krijg de schuld: bloed wilde hij weken geleden al laten prikken, maar het leek mij slimmer om dat vlak voor de afspraak te doen, dan heb je tenminste een recent beeld. Maar dan moet je er wel aan denken natuurlijk!)
Man had trouwens ook een Pluim.
En van onze hulp hebben we een kerststukje gekregen. Beetje genant, wij hadden niks voor haar. En zij heeft het niet echt breed..... Volgende week maar goedmaken!
donderdag 20 december 2012 om 23:43