Het 21e grote TTToT-topic
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:57
Het is zo ver. We verlaten ons jubileum-topic om verder te gaan in de grote wereld.
Of dat zo gaat zijn, moet nog blijken.
Hiermee verklaar ik het 21e TTToT-topic officieel voor geopend.
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Ode aan het TTToT-topic:
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
[ing]http://imageshack.us/a/img854/7619/photomrt28173729.jpg[/img]
Of dat zo gaat zijn, moet nog blijken.
Hiermee verklaar ik het 21e TTToT-topic officieel voor geopend.
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Ode aan het TTToT-topic:
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
[ing]http://imageshack.us/a/img854/7619/photomrt28173729.jpg[/img]
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 12 september 2013 om 22:19
Zo!
Da bin ich wieder!
Ik moet de kelk des meets helaas aan mij voorbij laten gaan. Het werk heeft andere plannen voor me. Ik mag mijn nieuwe mjammjam collega gaan "inwerken"
Whoahahhahaaaa!
Ik heb nu de 3 musketeers op t werk, M, M en F... Oewie! Hahahaha!
De eerst M is van uuuuuuh, Beer
De 2e is van uuuhhh Mr Big
En de f is vannuuuh Spanky (whoahahahahaaaaa)
Beer kennen jullie nog wel uit mijn eerdere verhalen. Zucht... Hij is een doodzonde waard! Nog steeds.
Het allerergste is dat ze besloten hebben hem uit t team te halen. Krijgen we Big voor in de plaats. Had slechter gekund, maar Beer, Beer is toch wel gods geschenk voor de vrouw...
Big is ook lief, maar lang niet zo lekker. Hij is ook wat schuw. En ik geloof dat hij zichzelf wel oke vind, maar dat kan ook houding zijn. Dus hij is wel complex, en dat maakt t wel weer interessant.
Spanky is stout. Zijn naam zegt t al. Hij maakt me nieuwsgierig en dat vind ik wel leuk.
Dan is er nog junior. Die duwt maar op 2 knopjes, de "hou daar mee op, want ik trek je de struiken in en neuk je helemaal suf knop"
Of de "je kunt nu je bek houden of ik trek je over de tafel en sla je bakkes tot moes"
Maar we vinden wel een middenweg...
(hoezo ik heb last van de hormonen??????)
Dussssss
Trouwens, het nordic walken was weer leuk. Leuk groepje mensen!
Da bin ich wieder!
Ik moet de kelk des meets helaas aan mij voorbij laten gaan. Het werk heeft andere plannen voor me. Ik mag mijn nieuwe mjammjam collega gaan "inwerken"
Whoahahhahaaaa!
Ik heb nu de 3 musketeers op t werk, M, M en F... Oewie! Hahahaha!
De eerst M is van uuuuuuh, Beer
De 2e is van uuuhhh Mr Big
En de f is vannuuuh Spanky (whoahahahahaaaaa)
Beer kennen jullie nog wel uit mijn eerdere verhalen. Zucht... Hij is een doodzonde waard! Nog steeds.
Het allerergste is dat ze besloten hebben hem uit t team te halen. Krijgen we Big voor in de plaats. Had slechter gekund, maar Beer, Beer is toch wel gods geschenk voor de vrouw...
Big is ook lief, maar lang niet zo lekker. Hij is ook wat schuw. En ik geloof dat hij zichzelf wel oke vind, maar dat kan ook houding zijn. Dus hij is wel complex, en dat maakt t wel weer interessant.
Spanky is stout. Zijn naam zegt t al. Hij maakt me nieuwsgierig en dat vind ik wel leuk.
Dan is er nog junior. Die duwt maar op 2 knopjes, de "hou daar mee op, want ik trek je de struiken in en neuk je helemaal suf knop"
Of de "je kunt nu je bek houden of ik trek je over de tafel en sla je bakkes tot moes"
Maar we vinden wel een middenweg...
(hoezo ik heb last van de hormonen??????)
Dussssss
Trouwens, het nordic walken was weer leuk. Leuk groepje mensen!
vrijdag 13 september 2013 om 21:24
zaterdag 14 september 2013 om 17:40
Weet even niet goed wat ik moet zeggen, vind het niet oke dat Peecee geen mail gehad heeft voor de meet.
Ben al heel lang niet hier geweest, en ik heb ook niet teruggelezen, maar voel me toch klote.
Dat is namelijk niet de eerste keer dat Peecee gepasseerd wordt.
Terwijl ze toch elke keer iedereen bijstaat met raad.
En ik kan er ook niet, niets over zeggen.
Ben al heel lang niet hier geweest, en ik heb ook niet teruggelezen, maar voel me toch klote.
Dat is namelijk niet de eerste keer dat Peecee gepasseerd wordt.
Terwijl ze toch elke keer iedereen bijstaat met raad.
En ik kan er ook niet, niets over zeggen.
zondag 15 september 2013 om 06:44
Dank je wel lieve Suus!!!
Het ergste is nog....na mijn bericht zijn .Peacy Yezka en Apature hier op dit topic geweest!!
En het totaal negeren, nog niet eens sorry!!!
Dat vind ik ronduit onbeschoft.......van jullie alledrie!!!
Missy heeft mij meteen gemaild, en Suus laat zich ook horen.
Maar dames......zoek het lekker uit!!
Het ergste is nog....na mijn bericht zijn .Peacy Yezka en Apature hier op dit topic geweest!!
Maar dames......zoek het lekker uit!!
zondag 15 september 2013 om 22:31
Peecee, ik vond jou reactie hier ook niet erg vriendelijk en heb eigenlijk wel genoeg aan mijn fiets hangen om daar ook nog gelijk op in te gaan. Ik kan je wel vertellen dat ik degene ben die iedereen gemaild heeft over de klokken (waar dus geld voor nodig was) en ik niet de gene ben die deze meet heeft georganiseerd. Iemand anders heeft dus vreselijk zijn best gedaan om overal aan te denken en iedereen kan wel eens iets over het hoofd zien. Niks persoonlijks tegen jou en dus niet om je buiten te sluiten. Wel vervelend dat het gebeurd! Maar ik had het fijner gevonden als je gewoon had gezegd dat je van niets weet en dat je je buitengesloten voelt.
zondag 15 september 2013 om 22:53
quote:peecee schreef op 15 september 2013 @ 06:44:
Maar dames......zoek het lekker uit!!Peecee, ik heb de datumprikker verstuurt. Sorry dat ik jou niet heb gemaild, maar ik heb 'm verstuurt aan diegene die de laatste tijd nog in ons topic meeschreven. Jij was daar niet bij. Verder heb ik ook vaak de indruk dat je alleen in dit topic komt om met Missy te communiceren en niet met de rest. Het spijt me als ik dat totaal verkeerd inschat, maar zo voelt het voor mij. Als je daar boos over bent, so be it.
Maar dames......zoek het lekker uit!!Peecee, ik heb de datumprikker verstuurt. Sorry dat ik jou niet heb gemaild, maar ik heb 'm verstuurt aan diegene die de laatste tijd nog in ons topic meeschreven. Jij was daar niet bij. Verder heb ik ook vaak de indruk dat je alleen in dit topic komt om met Missy te communiceren en niet met de rest. Het spijt me als ik dat totaal verkeerd inschat, maar zo voelt het voor mij. Als je daar boos over bent, so be it.