Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Nice!

En je hebt een fout in je post gezet hoor: dat het rustig en saai is op je werk. Dat kannie. Heb je nog nooit gezegd.
Nee, idd... Vind er ook niks an. Ze hadden drama en overwerkte collega's beloofd. Maar alles valt tegen.

Lekker dan.
Tsss, dus ze hebben gewoon alles onder controle, zonder jou?

Je bent gewoon naar het verkeerde werk gegaan. Kan niet anders.
Nou, idd. Ik zoek de stress thuis wel op dan.

De klusjesman en stukadoor hebben knallende ruzie en deden huiliehuilie over elkaar bij mij. opbokkuh, gekkuh. Gewoon je eigen werk doen. *zucht*

Stukadoor is MORGEN pas klaar ipv afgelopen vrijdag. Eikol.

Gelukkig een vaste prijs afgesproken.
quote:Pilou schreef op 11 december 2013 @ 19:03:

De klusjesman en stukadoor hebben knallende ruzie en deden huiliehuilie over elkaar bij mij. opbokkuh, gekkuh. Gewoon je eigen werk doen. *zucht*

Geweldige kleur olijf btw (diemoetikoohook!)

Rat mooie oefening bij therapie. Wij hebben dat laatst gedaan soort van op het werk. Allemaal een schilderijtje met onze naam erop en bij iedereen een kwaliteit opschrijven.

Ja das best lastig als iemand je niet zo ligt en toch ie over iedereen wat goeds te bedenken.

En ooooooh ik wil ook naar Lesbos!!! Het eiland van mijn grote liefde.

Wat heerlijk om al in je agenda te kunnen zetten Splint.

Heb je een linkje van jullie accommodatie ?

En dat gezemel over kruidnoten sla ik over...ik snap er helemaal niks van dat iemand dat lust.

Dit jaar eentje geproefd en ik ben er nog misselijk van
quote:Biebeliee schreef op 11 december 2013 @ 19:23:

Dit jaar eentje geproefd en ik ben er nog misselijk van

Je drijft over.

Lesbos: Alma Beach

Ik dacht dat je grote liefde uit Kreta kwam. Moet ik zoeken naar een broertje of zusje? Vorige keer hebben we een heel zielig poesje gezien, ze kroop helemaal weg onder een prikstruik op een helling, waar we niet bij konden. Zo klein en zo viezig, ik denk niet dat ze het overleefd heeft. We hebben wel ons brood in stukjes naar haar gegooid en die ging ze wel eten.

Pilou, gelukkig heb je toch nog een beetje herrie in de tent dan. Moet niet te saai worden natuurlijk. Heaumeau is nu dus eikol geworden. Lekker dan.

Eigenlijk best een ouderwetsch klusje trouwens, een nieuwe agenda inrichten. Hebben jullie nog een papieren? Ik vind digitaal helemaal niks, voor een agenda.
Ik drijf nooit over!

Arm klein poesje

Zo was mijn monster ook vast geeindigd als hij mij niet had uitgezocht. Hij komt van Lesbos, Molyvos om precies te zijn.

niet verder lezen met een zwakke maag:

En hij ligt nu met een enorm stinkende rug bij mij op bed Er zit een goot gapend gat op zijn rug omdat ik net weer aan een korstje moest frummelen.

Vorige week moest ik er bijna van overgeven toen er een tweede abces knapte...oooh boy wat goor.
Appartement ziet er zalig uit
Hoe komt hij daar nou aan Bieb?

Ik kom er net achter waarom ik zo slecht slaap. Het heeft een naam... slaapparalysie

Het komt bij mij met vlagen en het is weer bar en boos de laatste weken.
quote:Splinter_ schreef op 11 december 2013 @ 20:17:

[...]

Eigenlijk best een ouderwetsch klusje trouwens, een nieuwe agenda inrichten. Hebben jullie nog een papieren? Ik vind digitaal helemaal niks, voor een agenda.

Ik vind papier ook het fijnst.

Krijg eerdaags de BNN agenda (gratis voor leden) binnen. Kijken of het was is en zo niet koop ik een mooie
Ik heb trouwens een digitale agenda.
Slaapverlamming? Hoe ben je daar achter gekomen dat het dat is?

Sommige mensen zeggen dat ze dan door UFO's ontvoerd worden hé.

ZM heeft gevochten laatst, stomme ukkel.

Eerst abcesje 1 rechts op zijn rug en die andere moest nog even sparen en was wat later en 3x zo erg.
Ohw, dat heeft die rooie toen op zijn staart gehad. Gelukkig goed afgelopen.

Nou, ik heb het zo vaak de laatste weken. Ik raak niet volledig in paniek ofzo maar kan dus niet bewegen, voelt alsof er iets op mijn borst zit en ik zie een donkere schim in de hoek. Verder klinkt het alsof er mensen beneden heen en weer lopen.

En nu was ik aan het googlen of ik gek ben. Blijkt er een naam voor te zijn. Joepie
quote:Biebeliee schreef op 11 december 2013 @ 19:23:

[...]

Geweldige kleur olijf btw
Ik ben mijn eigen bananenschil
Klinkt heel naar Pilou, gelukkig is het niks ernstigs maar om het mee te maken...brrr. Vooral dat zien en horen van dingen, ieks! Je bent je dus wel bewust van je toestand dan? Ik las dat je dan kan proberen om snel met je ogen heen en weer te bewegen, dit kan werken om de verlamming sneller op te heffen. Heb je dit al eens eerder gehad? (edit: ja dus)

Olief heeft het 1 x gehad (iig dat hij het wist) en vond het doodeng.
Ja, je bent je er van bewust. Je bent 'wakker' maar je kunt niks bewegen. Schreeuwen kan niet, dieper ademen ook niet (dat vind ik het ergst) en niks bewegen. Ook al gebruik je al je kracht.

Niks reageert. Het duurt niet enorm lang ofzo, maar zo voelt het wel. Inmiddels weet ik wel dat het het beste is om gewoon rustig te blijven liggen en vooral niet over de zeik te raken want dan ben ik echt wakkerwakker en bijna buitenadem van de 'kracht' die ik zet om te kunnen bewegen.

Heb het vannacht 3x gehad Dat is wel veel. Las net dat sommige mensen het wel 10x hebben
Pfff, dat is echt funest voor je nachtrust ja... Probeer de volgende keer dus eens die ogentruc, hoop dat dat lukt en werkt!
K heeft dat ook een paar keer gehad. Hij vind het héél eng. Ik heb hem er nu 2 keer over gehoord. Verder heeft hij (denk ik) apneu. Niet altijd, heel vaak hoor ik hem niet eens ademen. Maar soms... dan stoot ik hem maar aan zodat hij anders gaat liggen. Hij is altijd moe.

De kleur vind ik mooi Pilou. Goed uitgekozen.

Ik heb ook liever een papieren agenda. Ligt op het aanrecht en ik zet daar alles in.

Fant, hoe ging het bij de tandarts?
Ga ik proberen Olijf.

Let you know.

Rat, hij kan zo naar de huisarts he? Met vermoeden van apneu. Lost zoveel problemen op.
Ja, ik weet dat. Hem bij dokter krijgen is Erg Lastig. Hij wil zich niet laten testen op reuma, hij wil niet naar de dokter voor zijn erg akelige hoest, nergens voor. Dus ook niet voor apneu. Ik krijg het niet voor elkaar. Helaas.
Dan moet hij er ook niet over zeuren
Gets, wat naar Plou. Weet je tijdens zo'n 'aanval' dan wat het is en dat het snel weer voorbij is? En weet je waar het vandaan komt? Met mijn lekenverstand denk ik dat je dan misschien wel druk bezig bent met van alles verwerken?

Man hier heeft ook regelmatig apneu. Soms duurt het echt een hele tijd voor hij weer verder ademt. En ook hij is vaak moe. En ook hij wil er niet mee naar de dokter. Stelletje dropveters.

Ah, papier vs digitaal staat op 3:1.
Ik heb het ook volgens K. Niet zozeer stoppen met ademen maar oh wat ben ik erg om naast te liggen. Heb een testje gedaan online en ik zou wel naar de dokter moeten.

Vannacht heeft K op het punt gestaan om mijn geluid op te nemen. Ik schijn heel rare geluiden te hebben gemaakt.

Ik ga het zo maar weer eens proberen. Lekker slapen. Ik moet zeggen dat ik me er wel in herken hoor. Ik ben altijd moe, kan zo in slaap vallen. Ben vaak wakker 's nachts. Ook als ik niet hoef te plassen.
Ja splint, ik ben echt bij bewustzijn. Vanmorgen bedacht ik me dat het zo ongeveer zou moeten voelen als je in coma ligt... Bwah.
Truste Rat en slaap lekker!

Plou, kun je jezelf dan ook geruststellen? Lijkt me doodgriezelig hoor. Sowieso kan ik mezelf 's nachts heel gemakkelijk bang maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven