Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Fijne kerstdagen lieverds!!

Ezepa is overleden zojuist
Oh wat naar Plou

Gecondoleerd.

Ik hoop heel erg dat het nog een beetje vredig is gegaan.

Hoe is het met E en zijn moeder en broer? En met jou natuurlijk.
Hij is heel rustig in zijn slaap overleden met ons aan zijn bed.

We staan allemaal in de regelstand met soms een traantje. We hebben er vrede mee.
Och lieverd

Wat snel....
Was hij thuis Plou of in het ziekenhuis?
Wat fijn dat jullie erbij waren. Had je het zien aankomen?

Kan me ergens wel voorstellen dat jullie er vrede mee hebben, dit was voor hem en jullie echt afschuwelijk. Maar toch, dat iemand zo snel kan wegglijden, dat moet heel onwezenlijk zijn.
Hij is sinds woensdag thuis en sinds gister geen eten en drinken meer en slaapmiddel toegedient. We zagen dat het ontzettend snel ging vanmidddag.

We zitten nu te wachten op de afleggers.
Och Pilou toch, wat een vreselijk nieuws op eerste kerstdag. Gecondoleerd. Het is zeker snel gegaan. Veel sterkte gewenst. Zo te horen is hij rustig gestorven.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Ploutje, gecondoleerd, ook namens Olief. Uiteraard ook voor E, Ezema en broer + schoonzus. Fijn dat hij rustig is ingeslapen en dat jullie er allemaal bij waren. Dat moet hij gevoeld hebben. Veel sterkte met alles!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, gecondoleerd natuurlijk, voor jou en E en zijn familie. Ik vind dat altijd zo'n gek woord.

Dat gaat een raar nachtje worden. Blijft hij nog bij jullie?
Ik ben blij voor hem dat jullie er allemaal bij waren. Ik hoop dat ik dat straks ook kan bij mijn vader. Het besef dat mijn vader ook dood gaat hakt er nu wel in.

Nogmaals heel veel sterkte Pilou.
Ratje
Lieve Pilou, ik kom er net in en lees jouw berichtje, Gecondoleerd en sterkte! Ik ben echt ontdaan door het feit dat het toch nog zo snel is gegaan. Voor hem misschien beter, maar voor jullie misschien toch te snel. Veel sterkte voor jou, E. en familie.
*dubbel*
Dank jullie wel.

Hij blijft idd thuis.,
Heb je nog een beetje kunnen slapen? Of is het heel laat geworden?
Ik heb nog even met Olijf liggen appen tot 3u ofzo en daarna tot 9u geslapen. Dus ging wel goed. 2 januari is de uitvaart.

Nu stop ik even met over Ezepa, want ik vind het fijn om vanavond jullie kerstbelevenissen/ergenissen te lezen ter vermaeck
Dan heb je toch een vrij goede nacht gehad, fijn.

Hm, ik ga niet zo veel belevenussen hebben vandaag hoor, dus aan mij heb je niet zoveel. Of het moet vermakelijk zijn dat ik zo de keuken ga opruimen, de verwarming aan ga zetten, mijn tanden ga poetsen en een nieuwe poging ga doen om Sammi en de kerstboom samen op 1 foto te krijgen.

En misschien nog een kast uitmesten en naar een documentaire kijken waarin 50 Londense katten gevolgd worden tijdens hun nachtelijke avonturen.

Shit, toch nog best druk.

Nagels vijlen, moet ook nog gebeuren....
Het geheime leven van de kat
Gisteren zijn we naar mijn zwager en schoonzus geweest, soort gourmetten gedaan. Wij noemen dat pannen. Ik ben gelukkig op tijd gestopt met eten, anders was ik echt ontploft.

Het was best gezellig. Het gezelschap was voor de helft leuk en voor de helft niet zo leuk maar ach, je heb er iig geen last van

Geen smeuige verhalen over dronken ooms of wat dan ook. Het was gewoon gezellig. Tegen half 11 weer thuis.

Thuis nog een paar borreltjes gedronken en het cadeautje van kvv's vriendinnetje uitgepakt. Ze heeft een mooie pin-up kalender voor ons gekocht.

Vandaag lekker uitgeslapen, koffie op bed gehad (nu was het mijn beurt) en daarna nog ff lekker liggen doezelen met de hond er bij.

Ik heb nog wat klusjes gedaan (opgedroogde kotsplekken schoongemaakt, gaat ook met kerst gewoon door helaas) en we zijn nu net terug van de begraafplaats.

Nu nog ff op de bank hangen, dan nog een was ophangen en dan het eten voorbereiden en bruschetta maken. We gaan fonduen en ik ga voor het eerst champignons in bierbeslag maken. Ik ben heel benieuwd hoe dat smaakt. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.
quote:Ratteke schreef op 26 december 2013 @ 15:12:We gaan fonduen en ik ga voor het eerst champignons in bierbeslag maken. Ik ben heel benieuwd hoe dat smaakt. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.Champignons weglaten, daar wordt het een stuk smakelijker van.
quote:Splinter_ schreef op 26 december 2013 @ 14:55:

Het geheime leven van de kat

Ja gaaf hé!!

Kerst belevenissen dus.

Gisteren eerst met zus en beide nichtjes naar paps en dat was geen succes.

Hij is weer in een andere fase en dat is dwars en niets willen. Niet eten,niet drinken (beker van zich af mieteren), geen gebit in, gulp niet dicht willen en ook niet bij ons zitten. Dat was even heel hard slikken.

Tegelijkertijd ook nog een trut van een verzorgster daar die ons binnen een minuut buiten wilde hebben omdat we teveel prikkels meenamen de woonkamer in en de andere bewoners er last van hadden. (eentje deed één oog open en een andere glimlachte)

Dusss...tactisch als ik ben heb ik haar toegesnauwd dat ze slecht communiceerde en dat het nergens op sloeg.

Ik ben met nichtjes weggegaan en mijn zus is gebleven om even te kijken of pap weer rustig werd en met ons mee wilde. Nee dus.

Zijn we maar naar Z gereden waar de mannen al bij mijn moeder waren.

Goed. Na even allerlei lelijke woorden voor de verzorgster bedacht te hebben was ik weer rustig en hebben we gezellig geborreld en gekletst en savonds bij de Japanner gegeten met z'n allen.

Was lekker en gezellig.

Bij het opstaan had MO ineens ontzettend pijn in zijn hiel, heel raar.

Die heeft de nacht kermend doorgebracht en bijna niet geslapen.

Raar...morgen maar kijken of hij bij de fysio terecht kan.

Hij ligt nu even boven met zijn ogen dicht en ik ga zo het gourmetten maar eens voorbereiden en een glaasje prosecco pakken.

Oh en ik kreeg een fijne envelop van kerstman mams en nou wil ik graag een nieuwe laptop.

Ik heb nu zo'n kleintje en die is heel traag (misschien een keer wegbrengen) Maar ik wil graag een 14 inch erbij

Voor nu denk ik deze:

http://www.laptopshop.nl/ ... hp-laptops.html?723=10697
quote:Splinter_ schreef op 26 december 2013 @ 16:33:

[...]

Champignons weglaten, daar wordt het een stuk smakelijker van.

Neut!!!

Lekker hoor!

Ik zou de champignons iets vochtig maken en peper en zout op strooien en in laten trekken vóór je het beslag erom doet.

Oh en knoflooksaus erbij.

Mmmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven