Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
donderdag 13 februari 2014 om 20:36
Jemig Splint wat een horror verhaal. Hoop toch echt dat je snel wordt geholpen en inderdaad, rechtsbijstand ofzoiets lijkt mij geen slecht plan. Sterkte meid.
Vliegende tijger, mmm, wasda nou weer????
Leuke kussentjes!!!
Hopjesvla maak je door suiker te carameliseren en dan met melk en bindmiddel (maïzena) en koffie tot vla koken.
Rare oom zeg Olijf, klinkt als een beetje sociaal gestoord ofzoiets. Lastig om mee om te gaan lijkt mij.
Ga nu koffie drinken..effe George aanslingeren.
Vliegende tijger, mmm, wasda nou weer????
Leuke kussentjes!!!
Hopjesvla maak je door suiker te carameliseren en dan met melk en bindmiddel (maïzena) en koffie tot vla koken.
Rare oom zeg Olijf, klinkt als een beetje sociaal gestoord ofzoiets. Lastig om mee om te gaan lijkt mij.
Ga nu koffie drinken..effe George aanslingeren.
Optimist tot in de kist!
donderdag 13 februari 2014 om 20:50
quote:Splinter_ schreef op 13 februari 2014 @ 20:40:
[...]
Dan zoek je toch een andere bank?
Kussentjes zijn haske leuk namelijk!
Nou, ik heb nog even goed gekeken, maar ik ga liever met een kort, kek, huismoekekapsel met je naar de 50 shadesfilm dan dat ik die kussentjes vrijwillig in mijn huis opneem.
Ik vind ze echt heul lillik
[...]
Dan zoek je toch een andere bank?
Kussentjes zijn haske leuk namelijk!
Nou, ik heb nog even goed gekeken, maar ik ga liever met een kort, kek, huismoekekapsel met je naar de 50 shadesfilm dan dat ik die kussentjes vrijwillig in mijn huis opneem.
Ik vind ze echt heul lillik
donderdag 13 februari 2014 om 20:54
vrijdag 14 februari 2014 om 10:04
Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. En dat je tattoo ideeën vastere vorm aannemen! Leuk leuk leuk. Ik heb ook al weer wat ideetjes. Nu nog plekken verzinnen....
Kan gelukkig toch aan het werk vandaag. Nog geen idee hoe lang nog. UPC zou werkzaamheden uitvoeren en dan zou internet het niet doen. Van 4 tot 4. Maar het is nu 10 uur en gelukkig kan ik nog steeds het www op!
Kan gelukkig toch aan het werk vandaag. Nog geen idee hoe lang nog. UPC zou werkzaamheden uitvoeren en dan zou internet het niet doen. Van 4 tot 4. Maar het is nu 10 uur en gelukkig kan ik nog steeds het www op!
vrijdag 14 februari 2014 om 14:01
Zucht.
Kaartje van oom en tante met 'gefeliciteerd met je nieuwe huis'.
DAar staat op dat ze 'vandaag' in het huis van mijn ouders zijn geweest en alles hebben opgeruimd.
En dat ís lief bedoeld maar dat kan ik dus heus wel zelluf. Ik wéét dat het een zooitje is want ik ben best wel ziek geweest toen ik ging verhuizen en geen puf gehad om het op te ruimen. Dat stond dus voor dit weekend op de planning.
En nogmaals, ik weet dat ze het goed bedoelen maar ik vind het onwijs vervelend dat ze dus MIJN zooi opruimen. Blegh.
Kaartje van oom en tante met 'gefeliciteerd met je nieuwe huis'.
DAar staat op dat ze 'vandaag' in het huis van mijn ouders zijn geweest en alles hebben opgeruimd.
En dat ís lief bedoeld maar dat kan ik dus heus wel zelluf. Ik wéét dat het een zooitje is want ik ben best wel ziek geweest toen ik ging verhuizen en geen puf gehad om het op te ruimen. Dat stond dus voor dit weekend op de planning.
En nogmaals, ik weet dat ze het goed bedoelen maar ik vind het onwijs vervelend dat ze dus MIJN zooi opruimen. Blegh.