Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Nee, van dat linkje is zeep om je lijf en haren mee te wassen.

Mijn gezichtspul is gewoon kokosolie wat je ook kan eten.
Ziet er ook goed uit Plou, die pagina ga ik nog eens goed doorlezen.

Waar haal jij je kokosolie? Ik zag bij de Jumbo gisteren een grote pot staan, maar (nog) niet gekocht.

Ratteke, bs als vervanger voor shampoo. Ik ga er nu vanuit dat ik na een paar dagen echt wel wil reinigen met iets anders dan alleen water, omdat ik natuurlijk wel wax en lak in mijn haar heb. Maar als het niet nodig is, dan doe ik het natuurlijk niet.

Jeetje zeg, ik heb net in mijn hemdje op het balkon gezeten, in de zon en zoveel mogelijk uit de wind, heerlijk! Ik heb gelijk zin in de zomer. Sammi is ook helemaal door het dolle heen, heeft al een vlieg gevangen op het balkon en loopt heerlijk te rennen.
Even ter aanvulling op mijn vorige post, het heeft bij mij bijna 2 weken geduurd voordat mijn haar een beetje fatsoenlijk aanvoelde en deed wat het moet doen. Goed zitten.
Oh maar dat heb ik ook. Ik gebruik dit:

Dat is redelijk vet. Maar dat gaat er gewoon uit met spoelen.
Ik haal kokosolie uit de biowinkel.

Zorg dat je wel de kokosolie met geur heb. De ontgeurde zit een chemisch goedje in

Extra vierge dus.
Plou, dat had ik inderdaad ergens gelezen ja. Ik kijk even wat het spul in de Jumbo is en anders naar de biowinkel.

Hoe gaat het trouwens met je? Fit voor je tripje morgen?

Rat, ik kijk gewoon hoe het gaat. Kan me zo voorstellen dat het anders is met jouw korte haar en mijn langere haar. Het moet er wel goed uit blijven zien.
Nee, ik heb gewoon veel klachten. Gister lag ik om 20u in bed met buikkrampen. Nu heb ik nog steeds wat naweeën daarvan.

Zal vast wel weer over gaan. Maar fit ben ik dus niet.
Jammer. Ben je wel in staat lekker te gaan genieten, of zie je er tegenop? Misschien kom je m'n vriendin wel tegen, die is ook in Parijs.

Ik hoop dat het goed gaat met eten.

Oh, is zij ook? Leuk!

Ik zag dat het er zonnig is en 12/13 graden
Rat, je moet even je pot wax weghalen in het topic over wonen in Rotterdam,Schiedam etc.....
quote:Splinter_ schreef op 16 februari 2014 @ 18:06:

Rat, je moet even je pot wax weghalen in het topic over wonen in Rotterdam,Schiedam etc.....
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zag het.... Verkeerde control c... Heb het nu veranderd.

Jammer Pilou dat je je nog niet zo tof voelt. Ben je al bij de huisarts geweest? Ik hoop dat je je ietsie beter voelt als je naar Parijs gaat.
Veel plezier in Parijs, Ploutje! Misschien dat lekker buiten zijn wel goed is voor je. Hoe gaan jullie er heen?

Het weekend is weer voorbij Vandaag nog wel een mooie veer gevonden voor Sammi. Hij ligt er nu bovenop. Respectloos type.
Dank je wel Splint.

We gaan met de auto en ik denk inderdaad dat eruit en zon wel even goed is voor me.

Tot over een paar dagen
't Is hier gelijk zo saaaaaaaaaaaaaaaai als Plou er niet is!

Maar gelukkig is de maandag weer voorbij en is de kop eraf.

Ben vandaag nog gebeld door de tandarts. Ze raadt wel stellig aan om de afspraak bij de kaakchirurg en de endodontoloog af te wachten en niet naar een ander te gaan. Omdat die twee gewoon heel goed zijn, met de nieuwste technieken werken en ervaring hebben. Hoewel ze wel wat minder vertrouwen had dat het zomaar zou lukken om die schroef eruit te krijgen dan de kaakchirurg.... Verder ging ze redelijk door het stof, ze vond het vreselijk dat dit gebeurd is, was zich echt rot geschrokken (dat geloof ik ook wel) en gaat er alles aan doen om het goed te krijgen, te zorgen dat ik tevreden ben en dat alles op haar kosten uiteraard.
Oh, dat scheelt Splinter. Goede reactie van haar.

Ploutje, veel plezier in Parijs!

Ik had gisteren een baaldag. Had vreselijk slecht geslapen, weer malen, had het warm en alles jeukte. Ik ben na de hond uitlaten maar weer naar bed gegaan en heb me afgemeld. 's Middags bijna een uur met de hond gelopen. Het was zulk heerlijk weer!

Nu weer redelijk fris en fruitig op het werk.
De verwarming doet het niet! Brrrrr, koud hoor. 16 graden is het nu.
Ik zit hier ineens met een hondsberoerde Olief, buikgriepvirus..ze vielen op zijn werk vandaag bij bosjes om. Hij holt nu op en neer tussen bed, wc en emmer...
Ai, dat is niet tof. Maar als er meerdere mensen ziek zijn is het dan geen voedselvergiftiging of zo? Sterkte iig met zieke man.
Nee, waarschijnlijk dat heerlijke norovirus...kort maar heel hevig. En superbesmettelijk dus alle kans dat ik het ook fijn krijg. Ik heb net maar even voor een weeshuis rijst, bouillon en knappertjes gehaald. Ik voel me nl. ook niet helemaal jofel maar dat kan ook omdat er hier iemand overenthousiast kotsmisselijk is
Het waardeloos Olijf, van Olief. Idd hopen dat je het zelf niet krijgt. Oh en dat je niet goed voelen omdat er iemand in huis beroerd is dat heb ik ook altijd. En je zit ook haast te "wachten" op de eerste buikgriepsymptomen :(

Plous, veel plezier in Paris. krijg er Parijskriebels van. Wie weet gaan we in 2015.

Splint wat fijn dat de t.a. zo door het stof ging, helpt toch vaak he? Dat gevoel dat je serieus genomen wordt. Je vertrouwen moet toch weer worden hersteld. Ik vind je stoer, ik zou zelf helemaal in paniek raken.

Hier is man ook thuis trouwens maar dan om voor mij te zorgen. , hij mag gelukkig thuis werken als het met mij niet goed gaat. Handig dus.

Nog 3 weekjes en dan zitten we in Mexicoooo.
Optimist tot in de kist!
Lekker hoor Fant, je man thuis. Soepele baas heeft hij of is het zo goed geregeld daar?

Ik heb net mijn ouders gebeld. Het gaat niet goed met mijn vader. Helemaal niet goed. Hij heeft veel pijn, de bult die hij had zijn er meer geworden en zijn ook zichtbaar. Zijn rechter long is nu ook aangetast, sinds kort heeft hij daar ook pijn. Veel overgeven, met bloed er bij.

Hij heeft nieuwe medicijnen gekregen en een pepmiddel. Daar heeft hij zaterdag gelukkig veel baat bij gehad. Mijn schoonzus was jarig en hij heeft een superleuke dag gehad. Ook weer wat gegeten. Gisteren en vandaag heeft hij niks op. Alleen een beetje water.

Eerst was het nog 'als hij de zomer maar haalt'. Dat heb ik veranderd in 'als hij de lente maar haalt'. En dat heb ik nu veranderd in 'als hij volgende maand maar haalt'.

Wat vreselijk Rat
Dat vind ik ook. Ondanks alles wat ik van mijn ouders vind komt dit wel hard binnen nu hoor. Het gaat zo vreselijk snel.
Ach Ratje wat verschrikkelijk. Rotziekte. Bah.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven