Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Hij is niet goed bij zijn hoofd.... Dan doet ie dat toch lekker zelf? Ik vind om 6 uur beginnen al aardig op tijd.

Lekker dagje hier. Wasje hangt buiten, nu weer met de grote zeurdoos hier naar buiten. Vandaag geen straf!
Ben je vrij of thuis aan het werken, Rat?

Je had er eigenlijk bij moeten zijn hier,echt een walhalla voor rokers. Sommige machines leveren 750 pakjes sigaretten per minuut af! Echt, er zijn zoooooo veel sigaretten, niet normaal. En het ruikt lekker, echte tabkaslucht en allemaal geurtjes als menthol en vanille.

Bieb, hoe voel jij je nu?

Wat lag ZM er heerlijk bij zeg, pootjes om je heen

Fantje, mooie plannen!

Nagellakjes zijn aan mij ook niet zo besteed. Heel soms heb ik blanke lak op mijn nagels, maar meestal niet.

Even for the record.
Ik heb thuis gewerkt vandaag. Erg lekker hoor, vandaag een paar keer lang met de hond wezen wandelen. Vond ze helemaal niet erg. Nu weer andere routes genomen. Kan ze lekker snuffelen.

Ik geloof je gelijk dat ik bij PM helemaal gek zou worden. Is maar goed dat ik daar niet werk of heen hoef.

Nagellakjes ben ik sinds kort weer mee begonnen. Alleen op een gegeven moment gingen al mijn nagels stuk. Dus nu even niks.

Ik ga zo de pan met gehaktballen van gisteren maar eens opwarmen. Lekker met een broodje er bij. Simpel en oh zo lekker.
Ik ben ook niet van de kleurlakjes op mijn nagels hoor. Ik fabriceer nu dit:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou doe mij maar fijn een kleurtje Maar die French manicure heb ik ook regelmatig.

Ik ben de de kleur asphalt er aan het af halen (dat is wat bewerkelijk met shellak, moet met speciaal spul een minuut of 10 intrekken voor het eraf wil)

Zo zit ik er nu ook bij

en daarna gaat er een onwijs mooie kleur op:

Midnight swim heet het.

Die Kruidvatset gebruikt een collega van mij ook Olijf. Heb jij wel de lamp waar je hele hand onder kan (ze hebben ook een mini lampje die je nagel voor nagel moet doen)

Collega vind het zo fijn dat ze ook de goedkope Essence lakjes daar bij kan gebruiken maar het is volgens haar wel minder hard en vast.
Djee Splint, nóg zo'n nacht erachter aan, poeh.

En Haan is niet goed in zijn kupke
Mooie nagels Olijfje! Ik krijg dat echt niet voor elkaar. Ik heb helemaal geen mooie nagels, dus zo'n laagje zou voor mij ook wel mooi zijn. Ik zag reclame van die shellak bij mijn kapper.

.....en die folienagels van Bieb

Splint, moet je nog meer vam die diensten draaien? Effe nieuwsgierig: zijn er daar nou veel medewerkers die zelf ook roken of juist niet?

Fant, fijn dat je weer wat dingen aan het oppakken bent. Ik vind dat zo super van jou: je blijft altijd zo optimistisch en druk met van alles (opstarten). . Raar dat jij nog in de sneeuw zit! Ik heb vandaag de hele middag lekker buiten gezeten.

Ik heb wel een account voor Pinterest, maar snap het hele gebeuren nog niet zo; heb me er nog niet in verdiept.

Rat, hoe is het met dochter?
The weekend is coming.............

Weekend! Enjoy!

Ik had ooit al eens zo'n lamp gekocht, toen ik het ambitieuze plan had om zelf complete gelnagels te zetten. Dus ook primer, builder-gel (of hoe heet dat), topgel, vijlen en andere zut gekocht maar dat lukte me gewoon écht niet! Dat na 5 misukte pogingen dus weer het raam uit gemikt en toen Essence hiermee kwam ben ik dit gaan proberen. Bevalt me prima. En Slof, dit is ook wel de mooiste hand de rechter gaat met iets meer gevloek, gezucht en gecorrigeer
Nee, vandaag maar tot half 12 en morgen vanaf 7 uur telefoondienst. Tot 15 en dan weer eens een concert.

Ghe, grappig die nagels. Die van Olijf zien er nu wel iets strakker uit.

Ik heb zelf geen goede lak-nagels, vind ik.

Pff, ik zit nu met 2 collega's die wat minder fanatiek zijn. We zitten in een kamer, ver van de fabriek, waar de airco niet meer werkt. Ik ga mooi weer een ronde doen, veel leuker en je kakt tenminste niet zo in.
quote:Slofje schreef op 11 april 2014 @ 19:32:

Splint, moet je nog meer vam die diensten draaien? Effe nieuwsgierig: zijn er daar nou veel medewerkers die zelf ook roken of juist niet?

Ja, juist heel veel rokers hier. Als je het niet doet, ga je vanzelf beginnen volgens mij. Het wordt zo gefaciliteerd. Voor volgende week weet ik niet wat voor diensten ik heb. We zullen de komende weken / maanden hier nog wel zijn. Het begint bij veel mensen nu een beetje door te dringen.
mijn wasmachine is kapot. Gisteren zomaar in ene keer. Dus vandaag met 2 vuilniszakken natte halfgewassen naar mijn mama. Kon dat nou niet ff een halfjaartje wachten grr?
Splint ik lag net in het zkhs toen jij met het PM gedoe begon. Ik snapte er toen niks van, nu nog niet. Ik zal eens terug gaan lezen (op FB???).

Maar die Haan kan mooi vroeg op, hij zal ook wel vroeg op stok gaan. Malloot. Er zijn toch ook regels voor, hoeveel uur je tussen je diensten mag hebben?

Joepie weekend, G lekker thuis. Jammer genoeg zit het weer niet mee, morgen sneeuw, bleh, gelukkig wel warme sneeuw maar toch.... Zondag schijnt het zonnetje weer.

Nagellak voelt zo warm aan mijn vingers, net alsof er geen lucht meer doorkan ofzoiets onzinnigs.

Ik hang aan de phone om een afspraak te maken met het lab voor bloedtest, ben benieuwd hoe mijn kalium levels zijn. Dinsdag moet ik testen, spannend.

Heb vooral 's ochtends nog last van mijn maag, dan is ie leeg en dat voelt heel vervelend, net alsof er iemand heel hard tegen mijn borstbeen aandrukt.

Gek hoor, twee weken geleden was ik echt zoo enorm beroerd.

Slof, ik heb gewoon een heel leuk leventje, ik denk dat ik daardoor ben zoals ik ben. Het is alleen maar een krakkemikkig lijf. Ik ben heus niet altijd happy maar meestal wel Hoe is het eigenlijk met jou? Je gevoel in je voet, is dat weer een beetje gewoon, en het je nog restklachten? en: How your butler ?

Ik vind die nagels heel mooi, zoals die van Olijf, mooi zo'n wit randje, maar dat groeit er toch ook heel snel weer uit ofzo? Ik vind het wel heel chique maar ben bang dat ik er heel slecht mee zou omgaan, ik ben zo'n klungelsmurf in die dingen.

Soms ook wel lastig want dokters zien vaak niet zo goed hoe ik me voel, zelfs op de ER, had ik het nog over een armbandje en dat het zkhs gelukkig wel all inclusive was . De dok en de nurses vroegen aan Gerard hoe het met me was. Ik schaamde me dood dat ik met misselijkheid in het zkhs was, dat doe je toch niet!! En dan ga ik dus de clown uithangen. Ofterwijl ik zit me zelf ook weleens in de weg op die manier.
Optimist tot in de kist!
Waardeloos Slof!!! Bah!
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 11 april 2014 @ 21:30:

Hoe is het eigenlijk met jou? Je gevoel in je voet, is dat weer een beetje gewoon, en het je nog restklachten? en: How your butler ?

FanteMeis, het gaat hier gewoon z'n gangetje. Ik ben thuis en krijg gelukkig wel een WW-uitkering. Het is niet veel, gebaseerd op gemiddeld 14 per week en een kleine extra toeslag, maar met de huur- en zorgtoeslag kan ik de huur en zorg betalen. De rest legt de "butler" bij .

Rug is waardeloos, vooral 's nachts. Dan wordt alles stijf en meestal ben ik er rond 3 of 4 uur wel 2 uurtjes uit. Zenuwpijn heb ik ook nog en dat overvalt me soms plotseling en das niet leuk. Laatst zat ik bij mijn ouders en kreeg zo'n aanval in mijn grote teen. Zit je daar je been weg te schoppen en bijna te schreeuwen. Pa schrok zich kapot haha. Maar dat schijnt normaal te zijn, net als de gevoelloze plekken op mijn kuit en voet. Maar is goed mee om te gaan, hoor.

Info: procedure bij Slofman is in gang gezet.
Pittig hoor Slof. Echt jammer dat de operaties niet helemaal geholpen hebben. Je laatste berichtje is dan wel weer fijn.

Fant, je bent soms echt een beetje raar hoor, met je grapjes. Dat ze dan G gaan vragen hoe het met je is, dat zou ik niet zo fijn vinden denk ik. Niet meer doen hoor *vermanende blik*.

Over PM: google maar op PM Bergen op Zoom, dan kom je het hele verhaal tegen.

Ik heb net weer een ronde gemaakt van dik 2 uur. Het blihft fascinerend, zo'n fabriek. En goed om praatjes te maken met die mannen.

Nog een uurtje en dan ben ik weer klaar. Collega's zijn dan naar huis. Wat zal ik doen, in m'n up de hotelbar onveilig maken en aan de zuip? Ik heb ook de pinpas en code van het bedrijf, dus ik kan ook lekker los gaan. Moet ik alleen wel zorgen dat ik vanaf 7u weer een beetje helder ben voor de telefoondienst.
quote:Splinter_ schreef op 11 april 2014 @ 22:50:

Pittig hoor Slof. Echt jammer dat de operaties niet helemaal geholpen hebben. Je laatste berichtje is dan wel weer fijn.

Fant, je bent soms echt een beetje raar hoor, met je grapjes. Dat ze dan G gaan vragen hoe het met je is, dat zou ik niet zo fijn vinden denk ik. Niet meer doen hoor *vermanende blik*.

Over PM: google maar op PM Bergen op Zoom, dan kom je het hele verhaal tegen.

Ik heb net weer een ronde gemaakt van dik 2 uur. Het blihft fascinerend, zo'n fabriek. En goed om praatjes te maken met die mannen.

Nog een uurtje en dan ben ik weer klaar. Collega's zijn dan naar huis. Wat zal ik doen, in m'n up de hotelbar onveilig maken en aan de zuip? Ik heb ook de pinpas en code van het bedrijf, dus ik kan ook lekker los gaan. Moet ik alleen wel zorgen dat ik vanaf 7u weer een beetje helder ben voor de telefoondienst.

Operatie heeft wel geholpen, want de hernia is weg. Maar die zenuwpijnen horen erbij en kunnen nog lang duren. Wordt op den duur minder of niet. We zien het wel.

Splint, ik zou zeggen: duik die bar in en neem een borrel en dan lekker naar bed
Ja, ik ben een rare. Maar het is zo gewoon om kwetsbaarheid te vermommen in humor. Daarom waren de kinderen ook zo geschrokken toen ik uiteindelijk toch zo ziek was dat er niks meer uit kwam

Trouwens Slof ik vind het wel raar en teleurstellend dat je nog zoveel pijn hebt.

Trouwens ik krijg uitstel voor mijn opleiding event manager. Ik ben ook een onderdeel verder dan ik dacht. Ik blijk ook mijn event marketing onderdeel toch te hebben gehaald. Dus hoef ik nog maar 2 onderdelen en mijn eindproject. En dan kan ik mijn weddingplanner er nog achteraan doen. Lekker op mijn gemak.

In Oct. 2012 was ik net ervan overtuigd dat ik hier verder in zou gaan. Maar toen na de diagnose heb ik het uit mijn handen laten vallen want wat kan ik nou nog bereiken.... Maar heb deze week besloten om het toch af te ronden. Geeft toch een superfijn gevoel. Ik MAG nog verder. Op mijn eigen gemakje maar toch!
Optimist tot in de kist!
Gaaf hoor Fant. Gewoon in je eigen tempo.

En verder, jaha, we hebben het je al vaker gezegd. Wáárom zou je je kwetsbaarheid verbergen? Je kinderen zijn volwassen, je hoeft niet al je zorgen met ze te delen, maar wees wel eerlijk. Dan hoef je ze ook niet zo te laten schrikken.

*einde preek*

Slof, het is dus een kwestie van geduld? Dat scheelt dan wel weer.

Enne, ik lig in mijn bedje (mwah, noem het maar een kingsize bed ) met een glas wijn en een zakje kruimelchips. De wijn heb ik uit de hotelbar meegenomen, maar omdat ik in een dependance van het hotel zit, liep ik lekker met jas en tassen en glas wijn over straat. Viel niet op tussen al het uitgaanspubliek.
Sjezus, wat heb je ineens veel tijd als je vroeg je bed uit moet.

Ik heb al ontbeten, een rondje door het centrum gewandeld en wacht nu op een collega (die best nog even weg mag blijven).
Werk ze Splinter! Ik ben een lekker omeletje aan het maken.

En ja op jouw vraag, geduld........
Stomme wasmachine! Zit te dubben of ik een monteur (voorrijkosten!) zal laten komen, misschien is het wel iets kleins. Het is een oersterke Miele, dus wel de moeite waard denk ik. Anders moet ik nu nog een andere machine kopen grr of elke week bij de buurman of mijn moeder gaan wassen.
Wat is er dan aan de hand Slof? Kan je googelen op de foutmelding misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven