Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
dinsdag 15 april 2014 om 12:59
Heb jij ook nog steeds Netflix Plou?
Ik heb een nieuwe verslaving op Netflix : http://www.usanetwork.com/suits
Zit te wachten op nieuwe afl. van Orange is the New Black en Pretty Little Liars en Orphan Black.
Waardeloos om helemaal bij te zijn Ik haat wachten.
Ik heb een nieuwe verslaving op Netflix : http://www.usanetwork.com/suits
Zit te wachten op nieuwe afl. van Orange is the New Black en Pretty Little Liars en Orphan Black.
Waardeloos om helemaal bij te zijn Ik haat wachten.
dinsdag 15 april 2014 om 15:09
dinsdag 15 april 2014 om 18:59
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 april 2014 @ 09:36:
Goedemorgen quote:Pilou schreef op 15 april 2014 @ 10:38:
quote:Biebeliee schreef op 15 april 2014 @ 11:01:
Mogguh quote:Olijfje_ schreef op 15 april 2014 @ 11:59:
Môgge!
Goedemorgen!
(nee hoor, ben al vanaf kwart voor 6 op; ik had vroege dienst )
Goedemorgen quote:Pilou schreef op 15 april 2014 @ 10:38:
quote:Biebeliee schreef op 15 april 2014 @ 11:01:
Mogguh quote:Olijfje_ schreef op 15 april 2014 @ 11:59:
Môgge!
Goedemorgen!
(nee hoor, ben al vanaf kwart voor 6 op; ik had vroege dienst )
dinsdag 15 april 2014 om 19:02
Ik hang lekker bank. En meer ga ik ook niet doen. Gisteren late dienst tot half 12, daarna nog wat gedronken met collega in de hotelbar, en om half 6 ging de wekker weer.
Dus nu effe niks, geen toeteravond en niet sporten.
Oh, ik vergeet dat ik vooral aandacht moet geven aan een mekkerende en om-me-heen-draaiende Sammi.
Dus nu effe niks, geen toeteravond en niet sporten.
Oh, ik vergeet dat ik vooral aandacht moet geven aan een mekkerende en om-me-heen-draaiende Sammi.
dinsdag 15 april 2014 om 19:19
Tijdens de goeiemorgensessies was ik ook al een aardig tijdje aan het werk. Gelukkig heb ik het nu wat drukker, ook andersoortige aanvragen. Heel blij mee, zijn dingen wat ik al heel lang niet heb gedaan dus ik moet weer flink mijn hersens gebruiken. Heerlijk! En als ik hier mee klaar ben ligt er nog een hele hoop zaken op me te wachten. Tijd gaat nu ook veel sneller.
Splinter, ik kan me voorstellen dat je nu even niks meer doet. Klinkt allemaal erg zwaar hoor wat je nu aan het doen bent. Vooral je werktijden...
Splinter, ik kan me voorstellen dat je nu even niks meer doet. Klinkt allemaal erg zwaar hoor wat je nu aan het doen bent. Vooral je werktijden...
dinsdag 15 april 2014 om 19:34
Gooooooood Morrrrrrning!!!!!
Brrr wij hadden laatst ook de vaatwasser kaput, waar-de-loos. Niemand die er zin in heeft, stapels afwas op het aanrecht. Bleh. G heeft hem gelukkig zelf kunnen fixen. Toch fijn zo'n handyman Jammer dat we ver weg wonen
Plous; Leuk pakjes!!! Zijn ze er al?
Fijn Rattemekind, fijner werk, meer afwisseling. Klinkt een stuk beter! Saai werk is zo tergend!
Splint; ook geen gebrek aan saaiheid maar wel erg druk en vermoeiend. Maar het lijkt me enorm boeiend.
Biebels, ben je weer helemaal gezond? Wij hebben ook Netflix, vooral kids vinden dat fijn, ik ben niet zo'n kijker, er is niet veel wat ik leuk vind. CSI, Law and Order, dat soort vind ik leuk maar er zijn er niet veel van. Kijken tegenwoordig The Following en Motive maar dat is allemaal op de gewone tv. Ik vind The Following een beetje boel vergezocht. Vooral de 2e serie.
En ik heb een superweekend achter de rug met een hoop shopppingtherapie, heerlijk op koopjesjacht, en Kijiji. En gisteravond ons jaarlijkse Slowfood dinner Roots and Shoots. Wow, wat een kunstigheid weer. Heerlijk en zo speciaal.
Oh en over 10 nachtjes gaan we weer voor een lang weekend naar Montana, tere ere van ons 27 jarig trouwen.
Brrr wij hadden laatst ook de vaatwasser kaput, waar-de-loos. Niemand die er zin in heeft, stapels afwas op het aanrecht. Bleh. G heeft hem gelukkig zelf kunnen fixen. Toch fijn zo'n handyman Jammer dat we ver weg wonen
Plous; Leuk pakjes!!! Zijn ze er al?
Fijn Rattemekind, fijner werk, meer afwisseling. Klinkt een stuk beter! Saai werk is zo tergend!
Splint; ook geen gebrek aan saaiheid maar wel erg druk en vermoeiend. Maar het lijkt me enorm boeiend.
Biebels, ben je weer helemaal gezond? Wij hebben ook Netflix, vooral kids vinden dat fijn, ik ben niet zo'n kijker, er is niet veel wat ik leuk vind. CSI, Law and Order, dat soort vind ik leuk maar er zijn er niet veel van. Kijken tegenwoordig The Following en Motive maar dat is allemaal op de gewone tv. Ik vind The Following een beetje boel vergezocht. Vooral de 2e serie.
En ik heb een superweekend achter de rug met een hoop shopppingtherapie, heerlijk op koopjesjacht, en Kijiji. En gisteravond ons jaarlijkse Slowfood dinner Roots and Shoots. Wow, wat een kunstigheid weer. Heerlijk en zo speciaal.
Oh en over 10 nachtjes gaan we weer voor een lang weekend naar Montana, tere ere van ons 27 jarig trouwen.
Optimist tot in de kist!
dinsdag 15 april 2014 om 19:41
Wij hebben Myprime van UPC. Ook leuk.
Fant, je eetgebeuren klinken weer goed.
Vaatwasser heeft bij ons ook vaak kuren. Gelukkig krijg ik m altijd weer aan de praat. Ik zou echt niet meer zonder willen. Het is nu zo gemakkelijk om na het eten alles in te ruimen en weer op de bank te gaan zitten/liggen/hangen.
Fant, je eetgebeuren klinken weer goed.
Vaatwasser heeft bij ons ook vaak kuren. Gelukkig krijg ik m altijd weer aan de praat. Ik zou echt niet meer zonder willen. Het is nu zo gemakkelijk om na het eten alles in te ruimen en weer op de bank te gaan zitten/liggen/hangen.
dinsdag 15 april 2014 om 19:56
dinsdag 15 april 2014 om 22:38
Goede aankopen Plou, alles past en niets hoeft terug?
Splint wat zul jij uit je ritme zijn zeg! Blijft dat nog lang zo?
Wat is Kijiji Fant?
De eetfotos zagen er heel bijzonder uit! En leuk weekend in het verschiet klinkt ook fijn.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 15 april 2014 @ 19:34:
Biebels, ben je weer helemaal gezond?
Helaas, zo snel gaat dat niet, de druk op mijn keel is er nog steeds en moe en koppijn.
Vanavond naar IKEA geweest, kastje voor in de bijkeuken gekocht:
met 2 van deze:
en 2 van deze:
En voor op de bank (in de kleur van de muur) zijn iets meer olijfkleur in het echt.
Wat is Kijiji Fant?
De eetfotos zagen er heel bijzonder uit! En leuk weekend in het verschiet klinkt ook fijn.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 15 april 2014 @ 19:34:
Biebels, ben je weer helemaal gezond?
Helaas, zo snel gaat dat niet, de druk op mijn keel is er nog steeds en moe en koppijn.
Vanavond naar IKEA geweest, kastje voor in de bijkeuken gekocht:
met 2 van deze:
en 2 van deze:
En voor op de bank (in de kleur van de muur) zijn iets meer olijfkleur in het echt.
woensdag 16 april 2014 om 00:20
Niet leuk Bieb, dat het nog wat langer moet duren met die pijn, t klinkt erg onprettig (zacht uitgedrukt).
Leuk trouwens die frisse kleurtjes!
Kijiji is Marktplaats. Ik type gewoon Ikea in het zoekvenster en dan krijg ik gewoon de "hele" Ikea winkel maar dan tweedehands Erg makkelijk vooral als ik bijv een nieuwe bank wil, dan koop ik voor $100 een bank en bij de Ikea voor hetzelfde geld een mooie frisse nieuwe hoes en klaar is Klara Die kast van hierboven (met die vakken) heb ik ook zo op de kop getikt.
Leuke nieuwe kleren Plous! Dat waren de pakjes?
Splint heeft last van een gevalletje beroepsdeformatie?
Flikken kijken wij wel maar ik kan er niet aan wennen, ik vind haar zo vreselijk en hem zo enorm overdreven ofzo. Kweenie, voelt gewoon niet goed. We kijken tegenwoordig de Kwis, heel grappig. The Following is een beetje raar...vooral het tweede deel. Hebben jullie ook Hostage gezien, vond ik ook nogal onwaarschijnlijk. Ik heb ook nogal moeite met dingen die niet "kunnen". Heb genoeg (teveel) fantasie van mijzelf, maar op tv of in de film of boek moet het wel zo echt mogelijk zijn. Moeilijk mens ben ik op dat gebied.
Leuk trouwens die frisse kleurtjes!
Kijiji is Marktplaats. Ik type gewoon Ikea in het zoekvenster en dan krijg ik gewoon de "hele" Ikea winkel maar dan tweedehands Erg makkelijk vooral als ik bijv een nieuwe bank wil, dan koop ik voor $100 een bank en bij de Ikea voor hetzelfde geld een mooie frisse nieuwe hoes en klaar is Klara Die kast van hierboven (met die vakken) heb ik ook zo op de kop getikt.
Leuke nieuwe kleren Plous! Dat waren de pakjes?
Splint heeft last van een gevalletje beroepsdeformatie?
Flikken kijken wij wel maar ik kan er niet aan wennen, ik vind haar zo vreselijk en hem zo enorm overdreven ofzo. Kweenie, voelt gewoon niet goed. We kijken tegenwoordig de Kwis, heel grappig. The Following is een beetje raar...vooral het tweede deel. Hebben jullie ook Hostage gezien, vond ik ook nogal onwaarschijnlijk. Ik heb ook nogal moeite met dingen die niet "kunnen". Heb genoeg (teveel) fantasie van mijzelf, maar op tv of in de film of boek moet het wel zo echt mogelijk zijn. Moeilijk mens ben ik op dat gebied.
Optimist tot in de kist!
woensdag 16 april 2014 om 08:48
Balen bieb, van die klier. Goeie kast btw en bakkies. Ik heb nog 2 witte staan, kasten dus
Fant, fijn om je weer te lezen, pas je goed op jezelf?
En ja, alle kleren passen dus ik hou alles. Ben ik gelijk klaar voor de zomer. Komt goed uit, want geld is opperdepop. Nouja, ik 'mag' alleen nog een motor en een tattoo.
Dan de spaarrekening weer eens gaan vullen. Lang leve vakantiegeld
Fijn om te merken trouwens dat ik langzaamaan weer energie terug krijg. Ben nu wakker, ontbeten, koffie op en ik heb gewoon echt zin om wat te gaan doen. Dat is echt heel lang geleden dat ik dat heb gehad. Zo fijn om dat weer te voelen
Dus straks komt de schoonmaakster (jaha) en dan gaat zij boven aan de slag en ga ik beneden wat keukenkasten opnieuw indelen. Gisteren de gangkast al gedaan, veel zooi naar de schuur gebracht zodat ik daar weer ruimte heb enzo. Prettig.
Fant, fijn om je weer te lezen, pas je goed op jezelf?
En ja, alle kleren passen dus ik hou alles. Ben ik gelijk klaar voor de zomer. Komt goed uit, want geld is opperdepop. Nouja, ik 'mag' alleen nog een motor en een tattoo.
Dan de spaarrekening weer eens gaan vullen. Lang leve vakantiegeld
Fijn om te merken trouwens dat ik langzaamaan weer energie terug krijg. Ben nu wakker, ontbeten, koffie op en ik heb gewoon echt zin om wat te gaan doen. Dat is echt heel lang geleden dat ik dat heb gehad. Zo fijn om dat weer te voelen
Dus straks komt de schoonmaakster (jaha) en dan gaat zij boven aan de slag en ga ik beneden wat keukenkasten opnieuw indelen. Gisteren de gangkast al gedaan, veel zooi naar de schuur gebracht zodat ik daar weer ruimte heb enzo. Prettig.
woensdag 16 april 2014 om 18:10
quote:Biebeliee schreef op 15 april 2014 @ 22:38:
Ritme, welk ritme?
Deze week heb ik nog avonddiensten (waarbij we nu eindelijk internettoegang hebben, jeuj!) en daarna is het voor mij weer klaar. Volgende week een gewone werkweek en daarna Griekenland!
Leuke bakken trouwens.
Ritme, welk ritme?
Deze week heb ik nog avonddiensten (waarbij we nu eindelijk internettoegang hebben, jeuj!) en daarna is het voor mij weer klaar. Volgende week een gewone werkweek en daarna Griekenland!
Leuke bakken trouwens.
woensdag 16 april 2014 om 20:01
donderdag 17 april 2014 om 08:31
Pilou, wat heerlijk om te lezen dat je weer energie krijgt! Mooie kleren uitgezocht én een werkster! Wauw...
Bieb, niet leuk dat je je nog steeds niet beter voelt. Moet je binnenkort weer terug naar de dokter?
Gisteren niets meer gedaan thuis. Lekker bankhangen, gamen en tv kijken.
Nu op het werk, straks een training de hele dag waar ik hoogstwaarschijnlijk niks aan heb. Ik kijk het even aan en anders ga ik weg.
Bieb, niet leuk dat je je nog steeds niet beter voelt. Moet je binnenkort weer terug naar de dokter?
Gisteren niets meer gedaan thuis. Lekker bankhangen, gamen en tv kijken.
Nu op het werk, straks een training de hele dag waar ik hoogstwaarschijnlijk niks aan heb. Ik kijk het even aan en anders ga ik weg.