Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Hij pakt wel water, maar het programma start niet. Hij doorloopt wel alles en is op een gegeven moment klaar, maar er is dus niks gebeurt. Trommel draait rond (met de hand geprobeerd) zonder rare geluiden, filter is schoongemaakt. Ik moet idd nog ff googlen, Olijfje.

Ik kom al dingen tegen zoals: magneetventielen vast door kalk of doorgebrand, temperatuurvoeler stuk of de motor.
Misschien heb je hier iets aan? miele ehbo
Ik ben mijn eigen bananenschil
Thnx ga gelijk de eerste hulp doorlopen!
Gaaaaaaap, mogguh!

Balen Slof, heb je al iets kunnen vinden?

Pfff, ik was even vergeten dat de 2e dag na een nachtdienst het meest verrot is. Ik was echt kapot gisteren, en dan hadden we 's avonds nog wel concert, een presentatie van de hele vereniging. Van de schoolbezoekjes (kinderen die 3 lessen een instrument mochten proberen), de blokfluitertjes, de net-begonnen-blazers, de AMV-leerlingen, het jeugdorkest en het grote orkest. Duurde laaaaaaaaaang. Daarna bijna het klokje rond geslapen en nu ben ik weer ongeveer fris en fruitig.

Rat, jij bij je moeder geweest gisteren? Olijf de beest uitgehangen (bier is vies ja, maar als je fruitbier als Kriek of Liefmans probeert, scheelt het al enorm!), TH zit lekker het middelpunt te zijn, Plou zit misschien wel met erwtjes te spelen, Fantje druk aan het leren, Slof te studeren op een wasmachine, Bieb aan de zuip. En Its en Bor en Fiolle? Het was een mooi weekend weer.

Vandaag lekker niks doen (huishoudelijke dingetjes) en vanavond naar vrienden om Griekse hapjes te eten. Mjam.
Zo, alle mails, forumberichten en fb berichten weer gelezen, dus ik ben weer bij. Heb echt het idee gehad dat ik in een andere wereld leefde.
En dat voor 2 hele dagen.
quote:Splinter_ schreef op 13 april 2014 @ 13:17:

En dat voor 2 hele dagen.

nou, das best lang hoor

Nee, niks wijzer geworden. Morgen maar eens informeren bij de electroshop hier in het durp
Stom hè, is het natuurlijk helemaal niet lang, maar je raakt zo gedesoriënteerd van een nacht doorwerken dat het veeeeeel langer lijkt.

Komende week ook weer veel PM, leuk. Oeps, dat heb ik helemaal niet met Haan afgestemd. Hè toch.
Ik was in Z bij mijn vriendin. Niet bij m'n moeder. Dit was vééééél gezelliger! Al een tijdje geleden de afspraak gemaakt. Of we uit eten gingen dan? Jaaaaa! Altijd leuk, uit eten gaan.

Ze had gereserveerd maar wilde niet zeggen waar. Oké... Ik kende het wel. Toen we er heen liepen zag ik het uithangbord... 'we gaan naar de Chinees....' Maar daar ben ik van teruggekomen, we gingen sushi eten! En ooooh, wat was dat lekker zeg. Ik kwam er tonnetje rond uit. Hier wil ik wel vaker eten!

Daarna nog een drankje gedaan in een kroeg en toen naar huis. Was ook bekaf na een halve dag lopen. Om kwart over 12 'we gaan naar bed'. Drie kwartier later is dat ook gelukt

Heb een heerlijk weekend gehad. Gisteren was het natuurlijk ook nog eens prachtig mooi weer.

K kwam me van het station ophalen met Tara. Toen ze me zag werd ze wild, zo graag wilde ze naar me toe. Hondje had me gemist!

K ook hoor. Maar niet zo erg als Tara.
quote:Ratteke schreef op 13 april 2014 @ 20:22:

Toen we er heen liepen zag ik het uithangbord... 'we gaan naar de Chinees....' Maar daar ben ik van teruggekomen, we gingen sushi eten! En ooooh, wat was dat lekker zeg.

Er ging je niet een lampje branden? Dat was het restaurant waar ik meerdere malen lyrisch over was Mijn favoriet in Z!!

Niks teveel gezegd hé..echt super!
Oh echt Bieb? Hahaha, nee nooit een lampje gaan branden. Maar je hebt echt niet overdreven, het was echt zalig! Nu heb ik alleen vlees en zo gehad maar ik wil de vega ook een keer proberen. We kwamen maar tot de derde ronde. Toen was ik VOL. Heb je daar wel eens een toetje gehad? Hoe is dat? Ben ik heel benieuwd naar.
Bijzonder he Splint? Ik vind het ook nooit heel erg als ik 's avonds moet werken want vind die wereld zo fascinerend om te zien. Dat het helemaal tot leven komt enzo.

Maar dat moet je niet te vaak doen want je hele ritme gaat onderuit. En er zijn mensen die dit dus doen om hun boterham mee te kunnen beleggen. Ploegendiensten.

Slof, balen van de wasmachine. Hopelijk kan je het laten fixen.

Rat, klinkt goed jouw uiteten.

Ik krijg morgen een 'nieuwe' tweedehandsvaatwasser die ook word ingebouwd gelijk. Fijn. Dan kan ik een jaar of wat vooruit met deze lelijke keuken. Ik ga samen met mijn ouders kijken voor andere tegeltjes oid zodat ik de hysterische print niet hoef te zien. En dan is het alleen nog onpraktisch qua indeling maar dat went vast wel. Misschien moet ik mijn kasten gewoon anders inrichten

Werkse vandaag!
Ja, een collega vertelde net dat haar vader altijd alleen maar nachtdiensten draaide, om zo zijn gezin te kunnen verzorgen. Lijkt me echt slopend.

Maar mijn koffertje ligt alweer achterin de auto, komende week draai ik weer avonddiensten. Althans, dat is de planning nu. Kan elk moment weer veranderen.

Lekker rommelen in je keuken Plou. Fijn van de afwas masjien.
Tegenwoordig mag dat niet meer, alleen maar nachtdiensten.

In de praktijk gebeurt het helaas nog wel.
quote:Pilou schreef op 14 april 2014 @ 11:58:

Tegenwoordig mag dat niet meer, alleen maar nachtdiensten.

In de praktijk gebeurt het helaas nog wel.Mag nog wel hoor. Alleen een maximum aantal nachten per periode. Verder zijn er wat uitzonderingen voor mensen die voordat de regels veranderden al volgens een bepaald ritme werkten. Zij hadden de mogelijkheid dispensatie aan te vragen. En daar werd echt heel zorgvuldig naar gekeken. Meestal lukte het niet en soms wel met een einddatum.
"Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Reinhold Niebuhr
Goedemorgen maisjes

Ik wacht op de vaatwasmeneer.

En vandaag komen er allerlei pakketjes binnen. Jeuj!
Goedemorgen
Het Viva forum is papaja.
Mogguh
Môgge!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Geen grijs haartje meer te zien!

Ik heb een werkende vaatwasser, een huis wat overhoop is, boodschappen, nieuwe kleren en nu nog wachten op kattenvoer en nespresso.
quote:Pilou schreef op 15 april 2014 @ 12:45:

.. nu nog wachten op kattenvoer en nespresso.

Jij hebt die memo van mijn neef ook niet ontvangen?

Je MOET dat laten bezorgen bij een winkel
Ja... dan moet ik dus alsnog de deur uit om het te halen en ik wil zo min mogelijk naar buiten.

Je neef is een rare koekwaus.
quote:Pilou schreef op 15 april 2014 @ 12:55:

Je neef is een rare koekwaus.Yep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven