Het beste beddengoed?

13-04-2020 22:57 30 berichten
Hallo!

Een tijdje terug heb ik tijdens de sale een miskoop gedaan op het gebied van beddengoed, dekbedovertrekken welteverstaan. Toen het artikel aankwam leek het in de verste verte niet op het artikel op de site, kleurverschil en een goedkoop uitziende stof. Het overtrek heb ik een keer geprobeerd maar helaas werd het niet beter. Maar nu ben ik op zoek naar het beste beddengoed zoals in een hotel, kraakheldere, zachte lakens! Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt de overtrekken van percale katoen heel erg fijn. Zijn wel wat duurder maar regelmatig in de aanbieding bij de dekbed discounter! Ik strijk ze wel altijd, vindt ik net wat lekkerder slapen :)
Onderlakens van Belladonna (jersey) zijn erg zacht en de dekbedovertrekken van DOUX (liggen op bedden in oa Mainporthotel) zijn van Egyptische katoen en superzacht. Ik vind ze behoorlijk prijzig maar wil nooit meer iets anders en ze blijven perfect na vele wasbeurten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toen ik een donzen matrastopper kocht ook een set van Frette, Hotel Classic, aangeschaft. Alsof ik in een superluxe hotel lig. Maar dan thuis! s morgens voor dat iedereen wakkeer is ga ik er uit, maak een koffie en kruip nog even terug. Hemels.
www.douxestore.nl daar kun je ze bestellen (ik hoop dat dit mag)
GinnyJones schreef:
14-04-2020 00:45
:HA:
Oeps :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven