Het grote kerstbomen topic

24-09-2013 12:48 72 berichten
Met al die verschillende topics lijkt het me handig als we over gaan op 1 topic.

Ik heb een leuk vragenlijstje voor iedereen:

Wat voor soort kerstboom?

Wanneer ga jij je kerstboom neerzetten?

Waar staat jouw kerstboom?

Hoeveel kost jouw kerstboom?

Is je kerstboom klein, middel of groot?

Wat voor kerstlampjes hangen er in je kerstboom? (Kleuren, knipperen)

Wat voor kerstballen hangen erin? (Kleuren/materialen)

Gaan er ook kerstkransjes in?

Heb je een piek? Zo ja, wie mag die erop zetten?

Wanneer ruim je je kerstboom op?

Heb je een echte kerstboom? Zo ja, waar dump je die dan?
Die is mij iets te Amerikaans.
Alle reacties Link kopieren
vermoedelijk gaan we dit weekend alvast rondkijken naar nieuwe decoratiespullen. Ik richt me op tafel- en wanddecoraties zoals opgemaakte dienblaadjes, schalen en kransen. Vorige week zag ik ze al bezig bij Blokker om een deel van een afdeling leeg te ruimen dus ik was iets te vroeg. Maar het locale tuincentrum is er elk jaar vroeg bij dus daar is het zeker prijs voor inspiratie!

Ik ga er vanuit dat de nieuwe decoratie voor één jaar is; als ik het opberg gebruik ik het het volgende jaar toch niet meer, dan ben ik er echt op uitgekeken.
it's a big club and you ain't in it
Sky Radio 101 FM: Christmas Stream Player is ON LINE.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik ben zeker een beetje aan de vroege kant als ik hem nu al neer zet? Zo gezellig altijd, kerstsfeer in huis.

Bij mij wordt het een echte btw, heerlijk die dennengeur!
Nee hoor Vogelkip, ik heb de eerste hier al in de buurt gespot.
Wat voor soort kerstboom? Echte.Wanneer ga jij je kerstboom neerzetten? Weekend voor Kerst.Waar staat jouw kerstboom? 1 in de vensterbank en 1 op de commode.Hoeveel kost jouw kerstboom? Ik denk 8 euro per stuk.Is je kerstboom klein, middel of groot? Klein.Wat voor kerstlampjes hangen er in je kerstboom? (Kleuren, knipperen) Ik heb verschillende soorten, witte, rode, paarse, blauwe. Maar ik denk dit jaar gewoon weer de witte.Wat voor kerstballen hangen erin? (Kleuren/materialen) Mix van wit, brons, bruin, lichtroze. Veel vogeltjes, veren, strikjes.Gaan er ook kerstkransjes in? Nee.Heb je een piek? Zo ja, wie mag die erop zetten? Nee geen piek en ook geen slingers.Wanneer ruim je je kerstboom op? 2 januari.

Heb je een echte kerstboom? Zo ja, waar dump je die dan? Als ze er nog goed uitzien in de tuin en anders in de groene container.
Wij kopen een enorm grote echte kerstboom.

Kosten tussen de 60 en 80 euro.

Er zit in lekker veel kitsch.

Kleine gekleure lampjes, roze oranje bloemlampjes, gekleurde retro ballen, beeqtjes, vogeltjes, ik vind een kerstversiering mooi met een verhaal.

Ieder jaar als de kist met dexo tevoorschijn komt komen de verhalen en herinneringen.

De kerstversiering van mijn overleden schoonouders, de frutsels van mijn kinderen, kerstversiering van mijn opa.

En ook mogen mijn kinderen ieder jaar iets voor in de boom kopen, en daar laat ik ze velemaal vrij in.

Steeds als ik naar onze boom kijk krijg ik een warm gevoel.

Voor mij dus geen styling gedecoreeede boom.

We laten hem staan tot iets na de 3 koningen.

Daarna gaat hij naar ons tuinhuis.
quote:mafalda schreef op 27 november 2013 @ 08:55:

Kleine gekleure lampjes, roze oranje bloemlampjes, gekleurde retro ballen, beeqtjes, vogeltjes, ik vind een kerstversiering mooi met een verhaal.

Ieder jaar als de kist met dexo tevoorschijn komt komen de verhalen en herinneringen.

De kerstversiering van mijn overleden schoonouders, de frutsels van mijn kinderen, kerstversiering van mijn opa.

En ook mogen mijn kinderen ieder jaar iets voor in de boom kopen, en daar laat ik ze velemaal vrij in.

Daarna gaat hij naar ons tuinhuis.Dat klinkt echt heel mooi en warm zoals je het omschrijft

Das Adventsfest

quote:mafalda schreef op 27 november 2013 @ 08:55:

Daarna gaat hij naar ons tuinhuis.

Dit vind ik nou prachtig. Zo moet het zijn.

Ik gruw van die stijlvolle modebomen.
Klaar.

Morgenochtend de finishing touch (drankjes, hapjes en kaarsjes)

en 's avonds met bezoek voor de buis zitten en naar de advent show kijken tussen de kerstbomen.

Fucking hell jullie waren er vroeg bij. Iemand hier de Gouden Tip wat betreft een mooie en betaalbare kunstkerstboom, of is dat vloeken in de kerk?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Ik schreef laatst in een ander kerstboomtopic (Trotter in "Omgehakte kerstboompjes..") dat ik de mijne wegdoe, en dat aanbod geldt nog steeds.
Bedankt voor het aanbod Trotter, maar ik had het eerder moeten lezen. Nu is het een beetje een vandaag-ding geworden.
Ik ben de hele dag thuis hoor.
De kans dat dat op loopafstand is, is heel klein.
Je weet maar nooit. En... de lampjes zitten er al in, dat compenseert de reistijd weer!

(ik woon in x)
Dat moest ik Googelen, maar dan wint de Hema het met gemak van de trein. En die lampjes moeten gekleurd, ik ben een ontzettende kerstdiva
O nee, ik houd alleen van witte lampjes. Met zilverkleurige glazen ballen. Dat wordt dan inderdaad niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven