Het Grote Viva Katten Topic deel 2
woensdag 1 mei 2019 om 21:17
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!
Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
maandag 26 augustus 2019 om 21:12
Daar ging het hier net ook mis. Kitten die op grote poes af stuiterde. Hup, grote poes van de leg. Heb kitten zoals gezegd weer op haar eigen kamer. Even rust voor grote poes en morgen proberen we het weer.
Ik heb geen idee of het uitmaakt hoeveel je erbij zet. Ze zeggen dat twee beter is, omdat ze dan met elkaar gaan spelen ipv met de grote. Maar ben blij dat ik toch niet twee van die stuiterballen hier heb. Al is dat wel uit puur uit eigenbelang. Poes is oud, maar vrouwtje ook
Ik kan me ook niet meer herinneren hoe ik Lily bij grote poes heb gezet. Wel was grote poes nog een kleine poes. En dat ik het in het lange Hemelvaartsweekend heb gedaan. En daarna gewoon weer aan het werk.
Ik raak ook zo gauw in paniek. Nu ging het vandaag hartstikke goed en vanavond ineens zomaar niet. En dat wil ik niet. Maar ze is hier nog maar net een volle dag.
Ik heb geen idee of het uitmaakt hoeveel je erbij zet. Ze zeggen dat twee beter is, omdat ze dan met elkaar gaan spelen ipv met de grote. Maar ben blij dat ik toch niet twee van die stuiterballen hier heb. Al is dat wel uit puur uit eigenbelang. Poes is oud, maar vrouwtje ook

Ik kan me ook niet meer herinneren hoe ik Lily bij grote poes heb gezet. Wel was grote poes nog een kleine poes. En dat ik het in het lange Hemelvaartsweekend heb gedaan. En daarna gewoon weer aan het werk.
Ik raak ook zo gauw in paniek. Nu ging het vandaag hartstikke goed en vanavond ineens zomaar niet. En dat wil ik niet. Maar ze is hier nog maar net een volle dag.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
maandag 26 augustus 2019 om 21:32
Ach wat naar voor je. Ik kan je vertellen dat mijn broertjes er na 2 jaar nog steeds voor zorgen dat er hier heel veel oxytocine aangemaakt wordt. Zo verliefd zijn we nog steeds op hen en ze vertederen/verbazen me nog elke dag. Zoveel liefde in huis. Ik hoop dat Mia dat ook voor jou gaat doen.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 augustus 2019 om 21:37
Met dit warme weer leg ik coolpacks in handdoeken op de betonvloer. Daar liggen ze tegen en ze vinden het wel goed. Maar nog fijner vinden ze een curverbak vol water en tafeltennisballetjes. Die meppen ze door de bak. En het lijkt wel een echte wedstrijd: Ieder aan 1 kant en meppen maar. Witje ging zelfs gewoon in het krat staan. Beetje verwonderd en verbaasd maar hij bleef staan en toen ging Grijsje het kopje van zijn broer wassen.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 augustus 2019 om 21:38
Haha, zo herkenbaar... Man (die ook nog eens een stukje ouder is dan ik) en ik zijn echt bekaf na een dag hyperende kittens. Je moet ze constant in de gaten houden. Ze gunnen elkaar ook weinig rust. Als de één moe is blijft de ander toch steeds uitdagen en stoeien, en andersom. Komen wel regelmatig even knuffelen (of in je handen bijten, of ineens aan je bovenbeenhangen omdat er een los draadje aan je jurk zit, of je knot proberen te ontwarren waardoor alles, incl kitten in een grote knoop terecht komt...MockTurtle schreef: ↑26-08-2019 21:12Daar ging het hier net ook mis. Kitten die op grote poes af stuiterde. Hup, grote poes van de leg. Heb kitten zoals gezegd weer op haar eigen kamer. Even rust voor grote poes en morgen proberen we het weer.

Maar ik herken ook het te snel willen. Ik ben blij met ieder succesje en als het dan moeilijk gaat vind ik dat moeilijk omdat ik daar ook weinig invloed op heb.
Life is a party but you must self uphanging de slingers
maandag 26 augustus 2019 om 21:39
Oudblond schreef: ↑26-08-2019 21:37Met dit warme weer leg ik coolpacks in handdoeken op de betonvloer. Daar liggen ze tegen en ze vinden het wel goed. Maar nog fijner vinden ze een curverbak vol water en tafeltennisballetjes. Die meppen ze door de bak. En het lijkt wel een echte wedstrijd: Ieder aan 1 kant en meppen maar. Witje ging zelfs gewoon in het krat staan. Beetje verwonderd en verbaasd maar hij bleef staan en toen ging Grijsje het kopje van zijn broer wassen.![]()

maandag 26 augustus 2019 om 22:20
Gelukkig blijft kleine vooralsnog van mijn handen en voeten af *afkloppen*. Maar verder inderdaad zo goed in de gaten houden. Ze passen ook nog overal in, tussen en achter. Ze lag vanmiddag wel prinsheerlijk naast me op de bank. Op haar rug, buik omhoog. Goed teken denk ik. Maar ben nu wel uitgeteld. Ben stiekem blij dat ze weer op haar eigen kamer ligt en grote poes lekker naast me op de bank ligt te ronken. En te dromen over kleine poes denk ik, ze maakt schopbewegingen, haha!Darkcrystal schreef: ↑26-08-2019 21:38Haha, zo herkenbaar... Man (die ook nog eens een stukje ouder is dan ik) en ik zijn echt bekaf na een dag hyperende kittens. Je moet ze constant in de gaten houden. Ze gunnen elkaar ook weinig rust. Als de één moe is blijft de ander toch steeds uitdagen en stoeien, en andersom. Komen wel regelmatig even knuffelen (of in je handen bijten, of ineens aan je bovenbeenhangen omdat er een los draadje aan je jurk zit, of je knot proberen te ontwarren waardoor alles, incl kitten in een grote knoop terecht komt...) maar hebben nog geen enkele keer echt een tijdje tegen ons aan gelegen, daar hebben ze gewoon de rust niet voor. Echt een groot verschil met onze eerste kittens, die hele avonden bij ons lagen...of liever nog....óp ons...
![]()
Maar ik herken ook het te snel willen. Ik ben blij met ieder succesje en als het dan moeilijk gaat vind ik dat moeilijk omdat ik daar ook weinig invloed op heb.
Net als jij was ik ook zo blij met het succesje van vandaag. En dan baal ik zo dat het misgaat. En haal me allerlei horrorscenario’s in mijn hoofd als het niet lukt. Terwijl... Wat kun je nou helemaal verwachten na een halve dag samen? We willen wel dat ze meteen samen gaan liggen slapen, maar zo werkt het in de praktijk niet. Maar gevoel wint het van verstand. En dus was ik even sip vanavond. Maar het gaat goed komen Darkcrystal. Heus!
woensdag 28 augustus 2019 om 21:22
@Darkcrystal: Hoe gaat het nu bij jou? Ik heb nu voor de derde dag de deur open, maar grote poes is nog bij vooral nog steeds niet blij. Als kleine poes in de woonkamer is, ligt ze wel gewoon op de eetkamerstoel te slapen. Maar bij elkaar in de buurt is nog steeds brommen en blazen. Geduld denk ik.... Maar valt niet mee hoor!
Ik blijf kleine poes steeds bij de verkeerde naam roepen. En gisteren, ineens, uit het niets.... Zo’n verdriet om Lily. Ik keek naar haar foto en schoot zomaar vol. Ik mis haar nog zo, ook nu met kleine poes. Misschien zelfs juist door kleine poes. Vind mezelf nu zo’n muts.
Ik blijf kleine poes steeds bij de verkeerde naam roepen. En gisteren, ineens, uit het niets.... Zo’n verdriet om Lily. Ik keek naar haar foto en schoot zomaar vol. Ik mis haar nog zo, ook nu met kleine poes. Misschien zelfs juist door kleine poes. Vind mezelf nu zo’n muts.
woensdag 28 augustus 2019 om 22:04
Ook hier blijft het geduld... Gisteren zijn de kleine poezen de hele middag beneden geweest, ik moest thuis werken en grote poes had een fijn plekje in de schaduw buiten gevonden. Na ruim 2 uur rondscharrelen en stuiteren werden ze dan eindelijk rustig en zijn ze lekker gaan slapen.
Vandaag moesten man en ik allebei de hele dag werken. Kittens zijn dus de hele dag op hun kamer geweest. Na thuiskomst grote poes eten gegeven en in woonkamer gehouden. Daarna kittens eten gegeven op hun kamer en daarna naar beneden gehaald (waarbij tijgermannetje van de balustrade van de vide is gestort....3 meter naar beneden....
Echt, ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg van schrik, maar tijgertje liep daarna vrolijk beneden verder....!)
Grote poes bleef op zich rustig liggen, maar was duidelijk niet ontspannen. Hield beide stuiterballen continu in de gaten en meteen blazen als kleine poes te dicht in de buurt kwam. Nog steeds geen feest dus...
Ik ben daarna gaan sporten en nu ik thuiskom ligt manlief uitgeteld op de bank en zijn de kleine katten weer boven.... Meestal ga ik voor het slapengaan nog even bij liggen. Gewoon, op de grond. Dan komen ze al knorrend over me heen klimmen en knuffels geven, zo lief!
Dus dat ga ik zo ook nog even doen!
Vandaag moesten man en ik allebei de hele dag werken. Kittens zijn dus de hele dag op hun kamer geweest. Na thuiskomst grote poes eten gegeven en in woonkamer gehouden. Daarna kittens eten gegeven op hun kamer en daarna naar beneden gehaald (waarbij tijgermannetje van de balustrade van de vide is gestort....3 meter naar beneden....

Grote poes bleef op zich rustig liggen, maar was duidelijk niet ontspannen. Hield beide stuiterballen continu in de gaten en meteen blazen als kleine poes te dicht in de buurt kwam. Nog steeds geen feest dus...
Ik ben daarna gaan sporten en nu ik thuiskom ligt manlief uitgeteld op de bank en zijn de kleine katten weer boven.... Meestal ga ik voor het slapengaan nog even bij liggen. Gewoon, op de grond. Dan komen ze al knorrend over me heen klimmen en knuffels geven, zo lief!

woensdag 28 augustus 2019 om 22:19
Mijn kattenspul is overal en nergens, buiten. De meeste zijn deze zomer afgeslankt. Zwartwitje is door de zon een beetje gebleekt en nou een bruinwitje. Ze komen binnen voor een hapje of een knuffel en weg zijn ze weer. Oude buurpoes van een paar huizen verder was deze zomer ook weer van de partij. Ze wil net als een paar andere poezen graag een bak vol lactosevrije melk. Toen ik haar vanavond even optilde voelde ik ineens een bult op de buik. Toen ik de bult nader bekeek was het wat bloederig. Heb de eigenaren onmiddellijk geïnformeerd en poes overhandigd. Het deed me wel wat aan kanker denken maar het kan net zo goed een wond zijn. Deze poes is al rond de 18 jaar oud.
woensdag 28 augustus 2019 om 22:47
Ik wil het zo graag goed hebben. Maar dat is een mensending. Daar hebben katten poep aan. Die van mij in ieder geval. En die van jou blijkbaar ook, haha! Ik was ook even vergeten hoe druk zo’n beestje is. Is ook al zo’n tijd geleden. Knuffel zo maar lekker met de kleintjes, zo voor het slapengaan. Miauwen ze bij jou niet?
Dus die van jou zijn aan de wandel Mieke? Wat zielig voor buurpoes. 18 is een mooie leeftijd, maar kanker zou wel heel zielig zijn...
Dus die van jou zijn aan de wandel Mieke? Wat zielig voor buurpoes. 18 is een mooie leeftijd, maar kanker zou wel heel zielig zijn...

woensdag 28 augustus 2019 om 22:57
Het is fijn als alles thuis goed op elkaar is ingespeeld. Gaat alles lekker vanzelf.MockTurtle schreef: ↑28-08-2019 22:47Ik wil het zo graag goed hebben. Maar dat is een mensending. Daar hebben katten poep aan. Die van mij in ieder geval. En die van jou blijkbaar ook, haha! Ik was ook even vergeten hoe druk zo’n beestje is. Is ook al zo’n tijd geleden. Knuffel zo maar lekker met de kleintjes, zo voor het slapengaan. Miauwen ze bij jou niet?
Ze zijn weinig binnen geweest dat zal straks wel weer wennen zijn. Zitten we in de winter op elkaars lip en moet dagelijks de vijf kaartenbakken verschonen.
Ja ik hoop dat het meevalt met Poes. Dat is haar echte naam trouwens.
donderdag 29 augustus 2019 om 09:13
Ik weet dat ik dat nog niet mag verwachten, maar ik zal blij zijn als het nieuwe normaal normaal is. Nu gaat niets vanzelf, maar dan ook echt niets, haha!
Heb je ze in de winter de hele dag binnen dan? En dat vinden ze dan wel prima?
Zouden de buren nog terugkoppelen?

donderdag 29 augustus 2019 om 09:24
Begrijpelijk. Soms gaan er wat maanden overheen.MockTurtle schreef: ↑29-08-2019 09:13Ik weet dat ik dat nog niet mag verwachten, maar ik zal blij zijn als het nieuwe normaal normaal is. Nu gaat niets vanzelf, maar dan ook echt niets, haha!
Wildje komt alleen buiten als de deur openstaat in de warmere periodes. Omdat ze een schuwe poes blijft kan de deur niet dicht, ze zal dan in paniek raken. Ik slaap met de achterdeur een stukje open. Ik heb geen kattenluik verder dus de rest is alleen even buiten in de kou als ik thuis ben.

donderdag 29 augustus 2019 om 09:31
Ja, dat is ook zo. En dat weet ik ook eigenlijk wel. Het zal ook wel goed komen uiteindelijk. Ik geloof dat ik er meer last van heb nog dan grote poes. Die gromt en blaast wat, maar sukkelt ook gewoon door huis. Ik daarentegen let overal op. Misschien moest ik daar ook eens mee ophouden.
Wat grappig dat de katten er in de winter geen moeite mee hebben om binnen te zitten. Slaap je in de winter ook met de achterdeur open dan?
Toevoeging: Kleine poes eet steeds de seniorbrokken van grote poes. Ik heb me laten vertellen dat het niet heel veel kwaad kan, maar toch heb ik liever dat ze haar eigen brokjes eet. Steeds als ze gaat eten, zet ik haar bij haar eigen bakje. Net ook weer gedaan. Eet ze haar eigen brokjes, maar nu zit te toch weer de brokjes van grote poes te eten. Iemand een oplossing?
Wat grappig dat de katten er in de winter geen moeite mee hebben om binnen te zitten. Slaap je in de winter ook met de achterdeur open dan?
Toevoeging: Kleine poes eet steeds de seniorbrokken van grote poes. Ik heb me laten vertellen dat het niet heel veel kwaad kan, maar toch heb ik liever dat ze haar eigen brokjes eet. Steeds als ze gaat eten, zet ik haar bij haar eigen bakje. Net ook weer gedaan. Eet ze haar eigen brokjes, maar nu zit te toch weer de brokjes van grote poes te eten. Iemand een oplossing?

donderdag 29 augustus 2019 om 09:41
Ik vind het ook nooit prettig hoor de onderlinge spanning en de zorg of alles goed verloopt.MockTurtle schreef: ↑29-08-2019 09:31Ja, dat is ook zo. En dat weet ik ook eigenlijk wel. Het zal ook wel goed komen uiteindelijk. Ik geloof dat ik er meer last van heb nog dan grote poes. Die gromt en blaast wat, maar sukkelt ook gewoon door huis. Ik daarentegen let overal op. Misschien moest ik daar ook eens mee ophouden.
In de winter mogen ze behalve wildje wel naar buiten maar dat kan niet zo lang. De deur staat alleen open vanaf de 18/19 graden anders wordt het te koud in huis.
donderdag 29 augustus 2019 om 09:49
Toch ook niet he? Gelukkig heb ik vakantie, dus ik moet helemaal niets. Maar ik heb wel echt een beetje last van die spanning. En wil grote poes niets tekort doen, maar ook kleine poes niet. Dilemma’s, dilemma’s.
Mooi dat het zo werkt met jouw katten. Zo zie je maar, er valt best heel veel aan te leren.
Mooi dat het zo werkt met jouw katten. Zo zie je maar, er valt best heel veel aan te leren.

donderdag 29 augustus 2019 om 09:57
Nee hoor. De mensen die er nuchter onder blijven hebben het vast gemakkelijker. Maar als je een kat te goed kunt lezen wil je het ongemak graag direct opheffen.MockTurtle schreef: ↑29-08-2019 09:49Toch ook niet he? Gelukkig heb ik vakantie, dus ik moet helemaal niets. Maar ik heb wel echt een beetje last van die spanning. En wil grote poes niets tekort doen, maar ook kleine poes niet. Dilemma’s, dilemma’s.

vrijdag 30 augustus 2019 om 23:39
Hoi, een vraagje aan alle bezitters van twee katten (of meer).
Onze oude kater van 16 heeft dieetvoer van Hill's voor zijn nieren. Onze jonge poes van 7 eet dat voer ook, omdat zij alleen maar hardvoer lust en we ze dus niet apart kunnen voeren.
Maar.... de kleine geeft de laatste tijd veel over, en zou dus gebaat zijn bij dieetvoer voor de gevoelige maag (Hill's ID). Maarja, dat kan dus niet, omdat we geen ruimte hebben om ze apart te voeren.
Iemand een idee hoe we dit aan kunnen pakken?
Onze oude kater van 16 heeft dieetvoer van Hill's voor zijn nieren. Onze jonge poes van 7 eet dat voer ook, omdat zij alleen maar hardvoer lust en we ze dus niet apart kunnen voeren.
Maar.... de kleine geeft de laatste tijd veel over, en zou dus gebaat zijn bij dieetvoer voor de gevoelige maag (Hill's ID). Maarja, dat kan dus niet, omdat we geen ruimte hebben om ze apart te voeren.

zaterdag 31 augustus 2019 om 00:17
Dan zou je ze moeten scheiden tijdens het eten. Meer smaken zijn er volgens mij niet.FadeToBlack schreef: ↑30-08-2019 23:39Hoi, een vraagje aan alle bezitters van twee katten (of meer).
zaterdag 31 augustus 2019 om 08:32
Ja lastig denk idd apart laten eten.FadeToBlack schreef: ↑30-08-2019 23:39Hoi, een vraagje aan alle bezitters van twee katten (of meer).
Wij hebben ook zoiets er staan hier standaard brokjes klaar voor beide dat is wel echt nodig voor de dame want die eet gedurende de dag een paar keer kleine hapjes. De rode dame is aan de dunne kant. Prima voor nu maar ze moet niet meer afvallen terwijl de zwarte kanjer aan de zware kant is. Hij hoeft nog niet op dieet maar we moeten wel bewaken dat hij niet nog zwaarder wordt dan wel op dieet.
De zwarte kanjer zie ik helemaal niet zo gek vaak of veel eten, stort zich er ook helemaal niet op.
Het kleine beetje natvoer blijft soms gewoon staan tot de nacht.
Geen van beide hebben interesse in menseneten wat trouwens wel ideaal is.
Voor nu heb ik gisteren nog een paar laserlampjes binnen gekregen zodat we nog meer kunnen spelen met hem maar hij speelt en rent sowieso al enorm veel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 31 augustus 2019 om 08:46
Wij hebben 2 katten, waarvan er 1 niet om kan gaan met bakken brokjes die er altijd staan, zij zal alles opeten en heel dik worden terwijl de andere kat dan te weinig krijgt.FadeToBlack schreef: ↑30-08-2019 23:39Hoi, een vraagje aan alle bezitters van twee katten (of meer).
Wij geven 3x per dag afgewogen porties eten. De een eet in de gang, de ander op een slaapkamer met de deur dicht.
Werkt hier prima.
zaterdag 31 augustus 2019 om 08:56
Ik kom even binnenvallen om te vragen of jullie tips hebben.
Mijn kat vecht met andere katten in de buurt, vertelde een buurvrouw een paar huizen verderop. Het gebeurt altijd in een andere tuin dan de mijne, dus ik heb er geen zicht op. Buurvrouw is al 3x met haar kat naar de dierenarts geweest met echt serieuze verwondingen.
Soms lokt mijn kat het uit, maar soms de hare en zowel mijn kat als haar kat vechten ook met nog een andere kat uit de buurt. Er is dus niet 1 terrorkat en de rest is "heilig", er zijn 3 katten die de buurt onveilig maken.
Ik wist er niets van, deels omdat mijn kat nooit verwondingen heeft. Dat verbaaste haar, want het vechten gaat er zeer heftig aan toe, ook met die andere kat, dan houdt ze haar hart vast en probeert het te doorbreken door water te spuiten en/of met een bezem ertussen.
Zij is bang dat mijn kat en haar kat een keer vechten tot de dood erop volgt als zij niet thuis is om het te doorbreken, en gezien eerdere verwondingen en de hoge leeftijd van haar kat, lijkt die kans mij reëel.
Wat kunnen we hier aan doen?
Mijn kat vecht met andere katten in de buurt, vertelde een buurvrouw een paar huizen verderop. Het gebeurt altijd in een andere tuin dan de mijne, dus ik heb er geen zicht op. Buurvrouw is al 3x met haar kat naar de dierenarts geweest met echt serieuze verwondingen.
Soms lokt mijn kat het uit, maar soms de hare en zowel mijn kat als haar kat vechten ook met nog een andere kat uit de buurt. Er is dus niet 1 terrorkat en de rest is "heilig", er zijn 3 katten die de buurt onveilig maken.
Ik wist er niets van, deels omdat mijn kat nooit verwondingen heeft. Dat verbaaste haar, want het vechten gaat er zeer heftig aan toe, ook met die andere kat, dan houdt ze haar hart vast en probeert het te doorbreken door water te spuiten en/of met een bezem ertussen.
Zij is bang dat mijn kat en haar kat een keer vechten tot de dood erop volgt als zij niet thuis is om het te doorbreken, en gezien eerdere verwondingen en de hoge leeftijd van haar kat, lijkt die kans mij reëel.

zaterdag 31 augustus 2019 om 10:38
En jouw kat is wel geholpen?Zanahoria schreef: ↑31-08-2019 08:56Ik kom even binnenvallen om te vragen of jullie tips hebben.
zaterdag 31 augustus 2019 om 10:47
Heuy! Mia is ondertussen geariveerd, vraagje:
Wat doen jullie met kamerplanten? Nep? Afleren?
Mijn vensterbank staat altijd vol, maar wil absoluut niet dat ze ze gaat eten en ze probeerde al te knagen. Nu staat er alleen nog een grote plant op de grond die sowieso veilig is voor katten, maar van de rest weet ik dat dus niet zeker. Heb ze nu op de keukenkastjes gezet, maar vraag me af of ik niet beter nepperds kan kopen voor in de vensterbank. Het is een beetje leeg nu.
Verder gaat het echt prima. Ze was gister erg verlegen maar zodra ze uit de kattenbak durfde, kwam ze op de bankleuning liggen achter me.
Ze heeft vannacht lopen spoken want ze was me kwijt, maar wil haar leren dat ze niet in de slaapkamer mag.
Vanochtend kwam ze uit zichzelf in de eetkamerstoel liggen waar ik in zit nu, en heeft dik een half uur lekker op schoot gelegen en gekroeld.
Wat doen jullie met kamerplanten? Nep? Afleren?
Mijn vensterbank staat altijd vol, maar wil absoluut niet dat ze ze gaat eten en ze probeerde al te knagen. Nu staat er alleen nog een grote plant op de grond die sowieso veilig is voor katten, maar van de rest weet ik dat dus niet zeker. Heb ze nu op de keukenkastjes gezet, maar vraag me af of ik niet beter nepperds kan kopen voor in de vensterbank. Het is een beetje leeg nu.
Verder gaat het echt prima. Ze was gister erg verlegen maar zodra ze uit de kattenbak durfde, kwam ze op de bankleuning liggen achter me.
Ze heeft vannacht lopen spoken want ze was me kwijt, maar wil haar leren dat ze niet in de slaapkamer mag.
Vanochtend kwam ze uit zichzelf in de eetkamerstoel liggen waar ik in zit nu, en heeft dik een half uur lekker op schoot gelegen en gekroeld.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”