Het Grote Viva Katten Topic deel 4

18-09-2021 00:22 2552 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 🐈❤️ en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Afbeelding

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Het ging zo goed, langzaam, maar goed.
Sinds vrijdag is ze bang voor mijn andere katje, ik snap er niets van. Ze bleef eerder ook wel uit de buurt en ging blazen als mijn katje dichterbij kwam, maar nu gaat ze laag lopen en wil snel weg, terwijl ze eerder af en toe zelf in de huiskamer kwam.
Ze is vrijdag wel naar de dierenarts geweest, dat heeft niets met mijn andere katje te maken, maar misschien heeft dat toch effect ofzo 🤔

Of misschien moet ik geduldiger zijn, dat dit een dip is en nu weer opbouwen? Geen idee!

Nogmaals, ik snap er niets van.
De dierenarts geeft andere luchtjes mee naar huis. De herkenning van de andere kat die weer binnenkomt word even niet gezien. Hier gebeurt dat dus ook na een DA bezoekje. De 1 blaast direct naar de ander bij thuiskomen. Dus dat zegt wel heel veel.

Ging wel weer over na een uurtje of wat zonder vechtpartijen.

Katten hebben een hele sterke neus. Daar draait alles wel om.

Verder als het vandaag enigszins oké ging dan zal dat wel verder en vaker oké en okeeee worden,

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven