Het huis uit

18-07-2011 18:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva'ers,

Ik ben samen met 2 vrienden(studenten) op zoek naar een appartement/huis in Rotterdam. Voorkeur ligt in Hillegersberg/Schiebroek. Financieel is het probleem niet, maar voornamelijk het vinden van een woning met 3 ruime slaapkamers. Heeft één van jullie ervaring met een soortgelijke zoektocht en daardoor tips voor mij?

Directwonen heb ik al geprobeerd en dat doe ik nooit meer! Slechtste partij ooit! Niet komen opdagen bij bezichtigingen etc.

Alvast bedankt!
Geeft niet dat je verwend bent, maar het is niet erg om er voor uit te komen...
quote:Bert44 schreef op 19 juli 2011 @ 02:33:

Je slaat de spijker op zijn kop! Waarom zou je als student in een achterstallig appartementje moeten wonen? Wij hebben een appartement in kralingen bezocht waar ik mijn hond nog niet zou laten wonen. Duf, klein en het had totaal geen charme.. Ga ik toch voor verwend in jou ogen MEFunny. Bezichtiging inmiddels weer ingepland dus ben benieuwd!Ik heb begrepen dat de prijzen van een kamer nou ook niet zuinig zijn. Voor die prijs x3 kun je waarschijnlijk wel een lekker huis huren. Dan maar verwend hoor. Zou er niet mee zitten.
Wellicht zou je ook kunnen kijken voor iets in het kleiweg kwartier. Ook ruime woningen en zeker geen verkeerde buurt.
En wederom teleur gesteld door de zoveelste makelaar. Alle benodigde gegevens opgestuurd en dan krijg je doodleuk het bericht dat de woning reeds verhuurd is.. Om gek van te worden dus;)

Bedankt khemam! Ik ga eens koekeloeren wat daar te huur staat.

Ik zit er ook niet mee dat ik veel gewend ben, maar verwend is simpelweg het verkeerde woord. Je bent pas verwend als je alles krijgt. Dat is in mijn geval niet zo want heb er altijd zelf voor moeten werken;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven