hij is gevonden :-(

31-10-2010 19:05 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

In juli/september van dit jaar had ik een topic over mijn lieverd die niet thuis was gekomen en hoe verdrietig ik was. Ik heb hier veel goede tips gekregen. Maar bovenal heel veel steun. Zelfs een hele lieve forummer, soulcats, die me heeft helpen zoeken

Na de knopjesrel heb ik besloten even wat afstand van het forum te nemen en heb ik mijn topic laten verwijderen en mijn nick op nonactief gezet. Want door mijn topic was ik wel heel herkenbaar geworden.

Maar ik heb wel beloofd om als ik ooit wat zou horen ik dit zou laten weten. En dat is vandaag....

Helaas is het heel verdrietig nieuws. Gisteravond zag ik op de site van het asiel/dierenambulance dat er een kat was gevonden die qua omschrijving heel erg om de onze leek. Helaas was het asiel niet meer bereikbaar en pas maandag weer. Omdat ik voelde dat het hem was en ook dat het verdrietig nieuws zou zijn ben ik vandaag langs geweest. Ze waren er echt superlief en hebben mij binnen gelaten en opgevangen. Helaas was de kat er zo aan toe (en zo lang dood) dat ik hem niet mocht zien. Helaas kon zijn chip ook niet meer worden gelezen. Maar ze hadden wel zijn bandje... zonder belletje en penning. Maar dat kan los geraakt zijn. Ik weet nu dus met 99% zekerheid dat hij niet meer leeft. Maar moet eerlijk zeggen dat het wel knaagt dat zijn penning en belletje niet meer om zijn bandje zaten en dat zijn chip het niet meer deed.

Hij is gevonden bij de afslag van een N weg.. best een stuk van mijn huis af. Maar niet zo ver dat het onwaarschijnlijk is dat het hem niet meer is. Waarom moest hij daar nou helemaal heen?

Ik heb vanmiddag heel erg gehuild... maar voel me nu zo leeg. Ik mis hem zo ontzettend...

Karma, en alles komt goed
Ach meisje...dus toch... Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte hoor
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bah, wat Kl*te! Sterkte
Sterkte en liefs
Ik heb net zo'n kat. Hij is vier. Hij was eerst een zwerver maar nu gaat het hem goed. Hij is erg op zijn vrijheid gesteld. Soms blijft hij een nacht weg. Ik heb me veel zorgen gemaakt, zelfs een nachtmerrie gehad dat hij een ongeluk kreeg, maar op een gegeven moment ben ik het zo gaan zien: hij is een kat met vrijheid. Hij heeft een Eigen Leven. Daar horen risico's bij (net zoals bij de levens van de muizen en vogels die hij verslindt).

Maar dat is hoe ik mezelf nu bescherm. Ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn kat niet meer thuis kwam en onvindbaar was. En hoe ik zou reageren als hij veel later kilometers verderop en in ontbonden staat gevonden werd. Het is gewoon akelig. En dat is het.
Heel heel veel sterkte.
O nee, je foto lijkt vreselijk veel op mijn liefie die vorig jaar oktober het huis verliet en nooit meer is teruggekomen.....helaas heb ik nooit meer iets vernomen maar ik vermoed dat hij niet meer leeft. Ook ik mis mijn maatje vreselijk. Veel sterkte meis!
Bah wat een naar nieuws!!

Heel veel sterkte
Kan me zo goed voorstellen dat het toch blijft knagen. Wat rot dat ze de chip niet kunnen uitlezen. Heb je zijn bandje nog mogen zien?
ach gossie, wat een naar nieuws.

Ook ik weet hoe je je gevoeld hebt de afgelopen tijd, mijn eigen kat is inmiddels ruim 5 maanden spoorloos, en ik mis hem nog elke dag. Vooral de onzekerheid (waar is ie, leeft ie nog) is verschrikkelijk.

Heb je nu wel een beetje het gevoel dat je het kan afsluiten?
ik wist gewoon dat het topic van jou was ADM, wat een rotnieuws

oh en MV kan ff niet posten, maar ze heeft me gevraagd om je sterkte te wensen en te
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ach ADM, wat een rotnieuws....
Ach lieve schat... wat een verschrikkelijk nieuws. Ik zit hier nu gewoon ook te janken. Ook ik wist meteen bij de topictitel, dat dit van jou moest zijn.

Wat een enorm groot verdriet om je lieve zwarte rakker.

Ik vind het wel fijn voor je dat er nu grotendeels zekerheid is dat hij niet nog ergens rondzwerft en je misschien nog jaren was blijven hopen dat hij ooit ergens op zou duiken, maar het blijft zó vreselijk triest!

Ik heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor. Je hebt dus niet eens afscheid kunnen nemen

Ik ben er ook altijd aan blijven denken, aan jullie, in de hoop dat je hem ooit weer in je armen had mogen houden. Helaas heeft het niet zo mogen zijn wat ontzettend verdrietig....

Grote knuffels van mij meis, ik leef met je mee en denk aan je!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Kunnen ze geen foto's van herkenbare details van je kat maken zodat je zeker weet of hij het is zonder dat je hem zo akelig hoeft te zien.

Ik zou hem toch willen zien, hoe akelig het ook zou zijn. Dan heb je tenminste zekerheid en kan je het proberen een plekje te geven. Je weet het nu nog steeds niets 100% zeker....

Heel veel sterkte meid!!
Heb toen ook meegelezen, wat ontzettend rot! Van de zomer op een soortgelijke manier mijn lieverd kwijt en mis haar nog steeds. Wat een prachtige foto, wat een lief beestje.. Denk maar veel aan de mooie herinneringen die je eraan hebt.. Dikke knuffel
Wat rot...

En wat naar dat je nooit zult weten waarom ie daar helemaal liep...

Wel lief dat je het hier komt vertellen, ondanks dat je afstand genomen had.
och meisje

wat erg.....
@ Rosanna dank je wel.. MV is ook een grote steun geweest. Dikke knuffel voor haar!!!

@ Soulcats dank je wel lieverd... ik heb jou hulp zo ontzettend gewaardeerd. Het heeft me heel veel steun gegeven.

Iedereen trouwens die lieve woorden heeft geschreven toendertijd en ook nu weer .. dat doet me heel veel goed.

Net als de lieve mensen vandaag in het asiel... ze gaven aan dat het helaas niet mogelijk was om hem op een een of andere manier toonbaar te maken. Meestal proberen ze het met een handdoek maar dat was nu gewoon niet meer mogelijk.

Hij heeft een harde klap gemaakt tegen een auto/vrachtauto.. Hopelijk was hij op slag dood en heeft hij niet geleden. Dat was mij grootste angst. Dat hij aangereden was, en weggekropen in een stil hoekje langzaam is overleden. Dat is niet het geval. Het geeft me een beetje troost.
Die kant op zijn weilanden... ik denk dat dit hem getrokken heeft.
Ach jee ADM, wat ontzettend verdrietig!

Troost je met de gedachte dat hij nu niet meer lijdt, dat er een eind aan je onzekerheid is gekomen en dat hij een heerlijk leven bij jou heeft gehad....
Wat verschrikkelijk voor je ADM.

Heb je topic toen ook gevolgd en leef erg met je mee.

Wat vreselijk dat je hem niet meer kan zien, maar misschien is het wel beter zo. Zo herinner je hem zoals hij was.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet!
ADM Ik heb jouw topic toendertijd gevolgd en me sindsdien nog regelmatig afgevraagd hoe het ermee was. Toen ik de topictitel las dacht ik gelijk: das ADM en hoopte op goed nieuws, maar helaas. Wat een afschuwelijke nare afloop meis. Ik wens je heel veel sterkte
Ah gos meiske.

Dat is echt heel erg verdrietig!

quote:missdory schreef op 31 oktober 2010 @ 19:30:

Kunnen ze geen foto's van herkenbare details van je kat maken zodat je zeker weet of hij het is zonder dat je hem zo akelig hoeft te zien.

Ik zou hem toch willen zien, hoe akelig het ook zou zijn. Dan heb je tenminste zekerheid en kan je het proberen een plekje te geven. Je weet het nu nog steeds niets 100% zeker....

Heel veel sterkte meid!!Niet rot bedoeld hoor, maar ik denk dat er niet veel over is van het lichaampje. Vind het een wijs besluit van het asiel dat ADM de kat niet meer mag zien. Het is al erg genoeg. Dat nare beeld hoef je er ook niet nog eens bij te hebben.
ADM wat rot zeg! Ik wist ook meteen dat dit topic van jou was. Heel veel sterkte Ik hoop trouwens dat je nog wel eens komt tetteren en MV ook trouwens

Je zwarte monster heeft een goed leven gehad bij je
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven