hij is gevonden :-(

31-10-2010 19:05 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

In juli/september van dit jaar had ik een topic over mijn lieverd die niet thuis was gekomen en hoe verdrietig ik was. Ik heb hier veel goede tips gekregen. Maar bovenal heel veel steun. Zelfs een hele lieve forummer, soulcats, die me heeft helpen zoeken

Na de knopjesrel heb ik besloten even wat afstand van het forum te nemen en heb ik mijn topic laten verwijderen en mijn nick op nonactief gezet. Want door mijn topic was ik wel heel herkenbaar geworden.

Maar ik heb wel beloofd om als ik ooit wat zou horen ik dit zou laten weten. En dat is vandaag....

Helaas is het heel verdrietig nieuws. Gisteravond zag ik op de site van het asiel/dierenambulance dat er een kat was gevonden die qua omschrijving heel erg om de onze leek. Helaas was het asiel niet meer bereikbaar en pas maandag weer. Omdat ik voelde dat het hem was en ook dat het verdrietig nieuws zou zijn ben ik vandaag langs geweest. Ze waren er echt superlief en hebben mij binnen gelaten en opgevangen. Helaas was de kat er zo aan toe (en zo lang dood) dat ik hem niet mocht zien. Helaas kon zijn chip ook niet meer worden gelezen. Maar ze hadden wel zijn bandje... zonder belletje en penning. Maar dat kan los geraakt zijn. Ik weet nu dus met 99% zekerheid dat hij niet meer leeft. Maar moet eerlijk zeggen dat het wel knaagt dat zijn penning en belletje niet meer om zijn bandje zaten en dat zijn chip het niet meer deed.

Hij is gevonden bij de afslag van een N weg.. best een stuk van mijn huis af. Maar niet zo ver dat het onwaarschijnlijk is dat het hem niet meer is. Waarom moest hij daar nou helemaal heen?

Ik heb vanmiddag heel erg gehuild... maar voel me nu zo leeg. Ik mis hem zo ontzettend...

Karma, en alles komt goed
wat triest. Sterkte.
Wat rot voor je ADM
Ah...op de foto ziet hij er echt lief uit!

Ach lieverd, wat vreselijk verdrietig.
The time is now
Wat verschrikkelijk naar

Wat vreselijk verdrietig. Leef met je mee. Sterkte joh.
Gerrem!

Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
Ik zag de topictitel en dacht meteen dat het een topic van jou was.

Getsie, wat rot voor jou en je lieverd hoe het is afgelopen. Tuurlijk mag je huilen en hem onwijs missen.
Ach meis, wat erg. Je blijft toch hopen op een goede afloop, maar helaas. Zo'n mooie kat! Veel sterkte.
Kunnen ze echt helemaal niets meer met die chip? Ook niet gedeeltelijk uitlezen ofzo? Lijkt me vervelend om niet 100% zekerheid te hebben.
Wat kl--- voor je!

Maar goed dat je zelf die website in de gaten hield, anders had je waarschijnlijk niks gehoord?!

(Ben zelf ook tamelijk gefrustreerd dat die chips niet 100% garantie zijn dat je ingelicht wordt.)
Zo verdrietig zoiets. Bah! Heb je topic verder niet gevolgd overigens, maar wat lijkt het me rot om je lieverd zo te verliezen.

'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Zo ontzettend naar!!!

Sterkte!
Ik wil ook een motto
Ach meis, wat ontzettend verdrietig. Een hele dikke knuf, kweet niet wat ik verder kan zeggen. Sterkte....

Hé wat erg, sterkte
Sterkte!
Dank jullie wel

Ik vind het ook heel frustrerend dat de chip niet meer uitgelezen kon worden. En ze hebben echt hun best gedaan. Ook om te kijken of ze iets konden vinden waar ik hem aan zou kunnen herkennen. Maar vier maanden is een lange tijd en het is heel warm geweest.

Het is precies vier maanden
Karma, en alles komt goed
Wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte!
I am surrounded by morons
Ach meis toch!

Sterkte en liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven