hoe heet zo'n eethoek nou...?
donderdag 27 oktober 2011 om 18:21
donderdag 27 oktober 2011 om 18:22
donderdag 27 oktober 2011 om 18:28
quote:Tickel schreef op 27 oktober 2011 @ 18:02:
[...]
En dan vragen naar een slotinsteekding tegen bevriezen?
Ga dat maar doen dan.
Laatste keer dat ik offtopic ga. Tickel, was nog even aan het zoeken, kon het niet vinden, wel een leuk filmpje bij ondooiingsspullen, even naar beneden scrollen
slotontdooier
[...]
En dan vragen naar een slotinsteekding tegen bevriezen?
Ga dat maar doen dan.
Laatste keer dat ik offtopic ga. Tickel, was nog even aan het zoeken, kon het niet vinden, wel een leuk filmpje bij ondooiingsspullen, even naar beneden scrollen
slotontdooier
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 27 oktober 2011 om 18:29
quote:Tickel schreef op 27 oktober 2011 @ 17:23:
Zijn hier toevallig mensen die weten hoe het volgende heet?
Het is een kunstof rondje met een pennetje eraan. Je kunt dit in het slot van je autodeur of scooter steken om bevriezing te voorkomen.
Hoort dat niet bij een schijfremslot?.
Probeer het eens bij een motorzaak. Volgens manlief kun je niet voorkomen dat je slot vastvriest. Gewoon altijd een flesje slotontdooier in je jaszak houden.
Zijn hier toevallig mensen die weten hoe het volgende heet?
Het is een kunstof rondje met een pennetje eraan. Je kunt dit in het slot van je autodeur of scooter steken om bevriezing te voorkomen.
Probeer het eens bij een motorzaak. Volgens manlief kun je niet voorkomen dat je slot vastvriest. Gewoon altijd een flesje slotontdooier in je jaszak houden.
donderdag 27 oktober 2011 om 19:25
quote:Pepermint_Patty schreef op 27 oktober 2011 @ 18:29:
[...]
Het gaat om het contactslot van mijn scooter.
Ik heb wel altijd slotontdooier in mijn zak zitten, maar dit leek me handiger, en minder stinken.
[...]
Het gaat om het contactslot van mijn scooter.
Ik heb wel altijd slotontdooier in mijn zak zitten, maar dit leek me handiger, en minder stinken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 27 oktober 2011 om 19:26