Hoe laat je je vriend denken dat hij katten wil?

donderdag 22 juli 2010 om 14:17
Nee, mijn vriend wil geen katten. Ik wel
Hoe koen we daar uit?
Ik dacht: we hebben nu al 10 jaar dat we samenwonen geen katten, de komende 20 jaar nemen we wel katten en dan 10 jaar niet enz enz.
Maar dit was niet overtuigend genoeg
Tips?
(Nee het is niet zo'n serieus topic, maar ik zou serieus wel graag katten willen, erg graag. En hij niet, hij vindt ze niet leuk, tenzij ze altijd buiten zouden zijn en dat gaat nu net niet lukken in een normaal rijtjeshuis.....)
Hoe koen we daar uit?
Ik dacht: we hebben nu al 10 jaar dat we samenwonen geen katten, de komende 20 jaar nemen we wel katten en dan 10 jaar niet enz enz.
Maar dit was niet overtuigend genoeg
Tips?
(Nee het is niet zo'n serieus topic, maar ik zou serieus wel graag katten willen, erg graag. En hij niet, hij vindt ze niet leuk, tenzij ze altijd buiten zouden zijn en dat gaat nu net niet lukken in een normaal rijtjeshuis.....)
maandag 26 juli 2010 om 14:06
maandag 26 juli 2010 om 16:51
quote:Mariannanas schreef op 25 juli 2010 @ 21:44:
Ik deed het zo: ik kocht een kat, deed 'm in een heel grote doos en nam die mee naar huis, zette de doos op tafel en zei met een heel ernstig gezicht: "Je weet toch dat ik al mijn hele leven een dalmatier wil, he?". Daarna deed ik de doos open, riep GRAPJE!!!! en man was zo opgelucht dat er geen dalmatier in die doos zat, dat-ie vergat boos te worden over die kat.
Ik weet nou niet zeker of dit aan te raden valt, maar voor mij werkte het prima, grijns.Mijn vriend had mij met kat en al eruit gegooid maar die dalmatier had hij dan weer goed gevonden. Hij is een hondenliefhebber en een kattenhater.
Ik deed het zo: ik kocht een kat, deed 'm in een heel grote doos en nam die mee naar huis, zette de doos op tafel en zei met een heel ernstig gezicht: "Je weet toch dat ik al mijn hele leven een dalmatier wil, he?". Daarna deed ik de doos open, riep GRAPJE!!!! en man was zo opgelucht dat er geen dalmatier in die doos zat, dat-ie vergat boos te worden over die kat.
Ik weet nou niet zeker of dit aan te raden valt, maar voor mij werkte het prima, grijns.Mijn vriend had mij met kat en al eruit gegooid maar die dalmatier had hij dan weer goed gevonden. Hij is een hondenliefhebber en een kattenhater.
maandag 26 juli 2010 om 16:53
maandag 26 juli 2010 om 16:59

vrijdag 30 juli 2010 om 13:45
Bij mij is het precies andersom, ik wil geen kat en mijn vriend wel.
Week ruzie om gehad, ik zei als je een kat neemt ben ik weg.
En uiteindelijk hebben we nu een paar dagen een kitten in huis.
Ik heb gezegd ik kijk het 2 weken aan en dan zien we wel.
Maar wat is de reden dat je vriend geen kat wil?
Bij mij is het omdat ik er super bang van ben, en omdat ik het zonde vind van mijn nieuwe meubelen van 1jr oud wat er dalijk niet meer uit gaat zien door al die krassen en halen.
Maar wat is de reden dat je vriend geen kat wil?
Bij mij is het omdat ik er super bang van ben, en omdat ik het zonde vind van mijn nieuwe meubelen van 1jr oud wat er dalijk niet meer uit gaat zien door al die krassen en halen.
vrijdag 30 juli 2010 om 13:52
Voor mij stond altijd al vast zodra ik uit huis ben komen er 2 katten. Mijn vriend heeft niks met katten, maar heeft een keer als geintje gezegd dat als wij in de buurt waar hij woont gingen wonen ik 2 katten mag (woonde 150km uit elkaar...). Het is zo gelopen dat ik zijn kant op verhuist ben en nu hebben we 2 katten.
Nou meneer zei niks met katten te hebben en ze niet leuk te vinden... hij is er stapel gek op (zit ermee op schoot, aait ze, praat soms tegen ze
) 
Neem hem een keer mee naar een asiel, misschien wordt hij op slag verliefd
Nou meneer zei niks met katten te hebben en ze niet leuk te vinden... hij is er stapel gek op (zit ermee op schoot, aait ze, praat soms tegen ze

Neem hem een keer mee naar een asiel, misschien wordt hij op slag verliefd

vrijdag 30 juli 2010 om 14:37
quote:marcaro schreef op 30 juli 2010 @ 13:45:
.Hoe ga je dat doen dan? Heb je iemand om hem aan terug te geven als je het niks vindt?
.Hoe ga je dat doen dan? Heb je iemand om hem aan terug te geven als je het niks vindt?
Viva naar de knoppen.
vrijdag 30 juli 2010 om 20:31