Hoe lang ging jouw bank mee?

30-05-2020 09:49 55 berichten
Even uit nieuwsgierigheid... Acht jaar geleden kochten wij een stoffen bank van bijna 3000 euro. Hij loopt nu op z’n laatste benen. Verkleurd en de bekleding is op twee plekken gescheurd.
Misschien naïef, maar ik vind dat dus best snel voor zo’n dure aankoop. Hij is wel intensief gebruikt en we zijn een gezin met twee jongens. Ze mogen niet op de bank springen (maar hebben dat weleens gedaan zo nu en dan), en eten mag ook niet (dat is goed gelukt, de bank heeft geen vlekken). Ik moet er niet aan denken om nu al weer een bank van dat bedrag te moeten kopen :)
Hoe lang ging/gaat jouw bank mee?
Alle reacties Link kopieren
10 jaar op een leren hoekbank van Chateau D’ax gezeten. Hier en daar wat scheurtjes in het leer maar verder in prima staat. Was toen 3000 euro. Nu heb ik een grotere hoekbank van Ribstof van Haco. Die was maar 1500. Ik wil niet meer 10 jaar op dezelfde bank zitten dus ik zie wel hoelang deze meegaat.
Onze bank kwam van BoConcept.
Hier al 5 jaar een uitklapbare hoek /slaapbank van Jysk, geloof €500 voor betaald en ligt prima. Wij liggen ipv zitten erop. Alleen als er visite komt wordt ie ingeklapt. Ziet er nog prima uit zelfs met hond en kind.
Hoef zeker niet te vermelden dat wij hier altijd gezellig dutjes doen op de bank in de late middag / avond tussen het tv kijken door. Heerlijk.
:proud:
Wij hebben nu 10 jaar een leren bank van Ikea. Wordt intensief gebruikt, we hadden toen een peuter en kleuter, later is daar nog een baby bijgekomen. Ziet er nog uit als nieuw.
Hier ook een leren Ikea bank. We hebben ze nu 6,5jaar en ze zijn nog hartstikke mooi. Wr zijn voor een budget variant gegaan (Ikea i.p.v. hele dure) want klein kinderen en ik wilde leer. Stoffen banken vind ik altijd een beetje viezig eigenlijk. ik dacht toen ach als ze tien Jaar Meegaan is het lang maar nu ze nog zo goed zijn moeten ze dat makkelijk redden. We hebben een driezits die iets van €600 was en een bijpassende stoel waarvan ik het bedrag niet meer weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven