Hoe ruim je goed en gestructureerd op.

12-08-2019 11:38 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag..

Het is vakantie, kinderen zijn uit logeren en ons huis is in een halve vuilnisbuilt veranderd. ;-)
Tijd dus om de boel eens goed aan te pakken.
Ik merk aan mijzelf dat het in het huis chaos is. Om deze reden kan ik niet goed beginnen overal waar ik kijk ligt rommel, zowel in het huis en achter de kasten.
Het heeft niet zoveel zin om de boel alleen maar te verplaatsen zodat het voor het oog netjes is.
Dus wie heeft er de tip en hoe pak ik het aan.
Het maar gewoon gaan beginnen lukt mij niet zo goed. Wellicht is het gewoon de trap onder de de komt die ik nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Tuingravin schreef:
14-08-2019 16:46
GroenTuintje, dat laatste probeer ik wel. Ding er in, dan ook een ding er uit. Lukt niet altijd hoor! Met kleding doe ik dat wel zo. Ik heb een vast aantal kledinghangers in de kast, en als ik dus iets nieuws koop, moet er dus wel een hanger vrijgemaakt worden. Dit om te voorkomen dat de kast dichtslibt...
Qua eigen kleding en kinderkleding lukt dit wel :) . Ik heb haast zelf te weinig kleding :biggrin: . Maar speelgoed is hier in overvloed :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Kaaaaaaaatje schreef:
14-08-2019 14:48
En die vaardigheid had je dus gelijk onder de knie? Je moeder hoefde je daar nooit mee te helpen?

Dus zo gauw je kon spelen kon je ook opruimen? Begon dat met je rammelaar? Of pas met de duplo?

En een onempathische zakhooi wanneer werd je dat?
Natuurlijk moesten mijn ouders mij dat leren en natuurlijk hielpen ze, zeker in mijn kleutertijd, gewoon mee óm het mij te leren. Maar het werd mij wél geleerd.

En dat jij vindt dat ik een onempathische zak hooi ben omdat ik vind dat opruimen gewoon tot je opvoeding behoort, laat ik voor jouw rekening. De meeste mensen weten heus wel wat opruimen is en hoe dat moet, maar stellen het gewoon uit gemakzucht of geen zin of liever met de benen omhoog op de bank, uit. Niks mis mee, moet je zelf weten, maar dan ook niet klagen dat het een takkenbende is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Oh leuk topic ga ik later op mijn gemak lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven