hoe warm is het binnen?
vrijdag 10 september 2010 om 20:12
vrijdag 10 september 2010 om 20:16
Geen flauw idee....niet warm genoeg om de verwarming aan te zetten iig. De balkondeur staat zelfs nog open!
Meestal gaat hier de verwarming ergens in november aan en dan nog niet eens elke dag. Mijn huis is zo goed geisoleerd en omgeven door buren (boven, onder en opzij) dat het hier niet koud wordt.
Woon gewoon in nederland trouwens
Meestal gaat hier de verwarming ergens in november aan en dan nog niet eens elke dag. Mijn huis is zo goed geisoleerd en omgeven door buren (boven, onder en opzij) dat het hier niet koud wordt.
Woon gewoon in nederland trouwens
vrijdag 10 september 2010 om 20:19

vrijdag 10 september 2010 om 20:24
22 Maar sommige kamers zijn kouder. Als ik bezig ben met huishouden, dan kan het wat mij betreft een stuk kouder zijn. Maar dan ben je lichamelijk actief. Als je stil zit in een te koude omgeving wordt je alleen maar suf. Heb geen zin om de hele dag in bed te liggen.
Heb overigens een poos gewoond in een huis met kachel. Huis koud (in keuken bevroren de leidingen af-en-toe). Maar toch te doen. Gewoon om de zoveel tijd even met je rug tegen de kachel en dan heb je nog een poosje energie om het in het koude deel uit te houden. Als je eenmaal beter weet heb je daar overigens echt geen zin meer in.
Heb overigens een poos gewoond in een huis met kachel. Huis koud (in keuken bevroren de leidingen af-en-toe). Maar toch te doen. Gewoon om de zoveel tijd even met je rug tegen de kachel en dan heb je nog een poosje energie om het in het koude deel uit te houden. Als je eenmaal beter weet heb je daar overigens echt geen zin meer in.

vrijdag 10 september 2010 om 20:28
omdat ik in een wat dronken bui heb, heb ik mijn principe vóór oktober de verwarming niet aan, een beetje overboord gegooid 10 minuten geleden, maar eind augustus was het hier 15 graden in huis. En ik maar principieel onder een dekentje zitten.
En ach, ik schrik niet van een huis met alleen maar enkel glas: ik heb enkel glas èn een enkel dak (even voor de duidelijkheid, ik woon op een zolder in een 16e eeuws huis dat niet, ik zeg níet geïsoleerd is).
Ik moet zeggen, je went eraan.
En ach, ik schrik niet van een huis met alleen maar enkel glas: ik heb enkel glas èn een enkel dak (even voor de duidelijkheid, ik woon op een zolder in een 16e eeuws huis dat niet, ik zeg níet geïsoleerd is).
Ik moet zeggen, je went eraan.