Hoe warm is het in jouw huis?

23-06-2019 14:00 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een 'hoe warm is het in jou huis' topic mag natuurlijk niet ontbreken :P

Hoe warm is het bij jullie nu in huis?

En in de nachten?

Jouw en ligt natuurlijk. De warmte steeg al wat naar mijn hersenen :bonk:

In mijn huis....

Totaal aantal stemmen: 397

Is het altijd koel, tot max 21 graden (5%)
De temperaturen lopen toch wel op, 22 - 25 graden (30%)
Word het altijd bloed heet, 35+ graden (4%)
Wisselt het erg qua temperatuur (1%)
Tussen de 26 en 35 graden (60%)
Anders, namelijk; licht in het topic toe (1%)
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 23-06-2019 14:33
22.22% gewijzigd
24
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Vannacht heerlijk afgekoeld naar 21 graden. Nu 26,5. Als ik binnen het idee heb dat ik het warm begin te krijgen loop ik een rondje door de tuin en daarna lijkt het binnen weer heerlijk koel ;-D
Moosey schreef:
24-07-2019 14:30
Vannacht heerlijk afgekoeld naar 21 graden. Nu 26,5. Als ik binnen het idee heb dat ik het warm begin te krijgen loop ik een rondje door de tuin en daarna lijkt het binnen weer heerlijk koel ;-D
Slim! Toen ik binnen kwam vond ik het ook 'koel'
30 graden hier op dit moment in de woonkamer O_o
33°
27,5 hier. Kon erger. Het tape smelt ondertussen bijna van mijn ramen af zo heet zijn ze. Het karton helpt zeker wel maar het blijft nu niet goed meer hangen. De ramen zijn echt onvoorstelbaar heet. Kat blijft maar zeuren om naar buiten te willen maar ik vind het echt te warm voor hem. Hij moet nog even geduld hebben.
Ga wel mijn matras weer naar boven tillen straks, ik wil weer gewoon op bed slapen. Ik heb echt nachtrust nodig.

Jemig zeg, 33 graden? Wat een hel.
Ik heb zo’n zin om de boel open te gooien maar dat kan nog niet, het is nog te warm buiten
26 in mijn woonkamer blijkt dus nog mee te vallen als ik het zo lees.
25 in de achterkamer, voorkamer en de rest van het huis warmer. Morgen ga ik een nachtje in een hotel slapen om op vrijdag naar Italië te vliegen voor vakantie. Nu duimen dat er een airco aanwezig is op de kamer om in ieder geval een nacht lekker te kunnen slapen.
Woonkamer 27.
Ik hoop van harte dat het nog wat gaat afkoelen vannacht.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Bij mij is t nu 31 graden... ik troost me met de gedachte dat ik nog altijd liever erg warm weer heb dan winterse kou in m’n gezicht of eindeloos grijze dagen.... denk dat ik een avond duik ga nemen.
20’graden, maar de airco staat aan.
Krabbeltje123 schreef:
24-07-2019 18:52
20’graden, maar de airco staat aan.
Hier idem! Beste investering ooit!
-
Ja zeker!!! Zou niet meer zonder kunnen.
missfitz schreef:
23-07-2019 21:44
Voor degenen met een vast airco, wat waren de kosten? Ik wil dit ook graag op termijn in ons oh zo lichte, maar veel te hete huis :'(
Ligt er helemaal aan hoe groot je huis is, hoe sterke units je wil en hoeveel units je wil/nodig hebt.
Voor onze kleine benedenwoning (65m2) hebben wij 1 hele sterke unit, want hij houden ervan om het echt koud te krijgen in huis (ipv maar max 5 graden koeler dan buiten).
Wij hebben een systeem wat makkelijker zelf te installeren was, dus hebben alles zelf gedaan. Waren inclusief alle buizen etc ongeveer 1300 euro kwijt.
Op elke verdieping zou je 1 zo'n unit kunnen hangen, dan ben je voor BG + 1e verdieping ong 2500 kwijt. Maar als je ook een monteur nodig hebt wordt het al snel een stuk duurder.
-
Het is hier nu 26,7 graden. Bij mijn ouders vanmiddag was het 28,5. Boven is het wel warmer. Dochter ligt op de bank te slapen. Total loss van de warmte en de hele dag zwemmen (in een overdekt zwembad).
27 graden is het bij mij. Morgen zal het nog warmer zijn!
#doeslief
In de woonkamer 28,5 graden. In de slaapkamers op de 1e verdieping 30,5 graden en op de zolderkamer 35 graden. Morgen zal het allemaal nog 1 á 2 graden warmer zijn.
Beneden 28 graden, boven 32. Daar staat nu een mobiele airco één slaapkamer te koelen.
Nu is het nog steeds 27 graden. Wel wat afgekoeld na de 31 van gisteren.
Vanochtend van 5 tot 7 laten doorwaaien. Beneden nu 26 en boven 27.
Ik heb het de hele nacht laten doorwaaien, dus alles open gehad en het is nu best lekker 25 graden. Vanochtend 24,5 toen ik beneden kwam.

Het is boven wel wat warmer maar ik heb toch goed geslapen. Maar goed ook want veel slaap zal ik vannacht vast niet krijgen, het is hier om 23.00 nog 28 graden volgens mijn app. Dus het zal een lekker nachtje worden.
Het was zowaar afgekoeld tot 26,5. Ik bereid me voor op nog een paar (of meer) graden warmer in huis. En een paar vreselijke plaknachten. :-(
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Gisteravond was het hier 30 graden in de woonkamer.
Vannacht alles open laten staan en vanmorgen was het 26,5 graden.
06.30 uur opgestaan en vast begonnen met werken, zo alles dichtgooien en de luchtkoeler aan. Vanmiddag richting strand met de kinderen. Vanavond zal het wel 30 plus zijn in huis...
Hier heeft vannacht boven wel alles open gestaan maar op de benedenverdieping durf ik dat toch niet eigenlijk. Doen jullie dat wel? Vanochtend om 5 uur wel alles (ook voor- en achterdeur) open gegooid maar toen ook beneden gebleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven