Hoe warm is het in jouw huis?
zondag 23 juni 2019 om 14:00
woensdag 24 juli 2019 om 14:33

woensdag 24 juli 2019 om 16:47
27,5 hier. Kon erger. Het tape smelt ondertussen bijna van mijn ramen af zo heet zijn ze. Het karton helpt zeker wel maar het blijft nu niet goed meer hangen. De ramen zijn echt onvoorstelbaar heet. Kat blijft maar zeuren om naar buiten te willen maar ik vind het echt te warm voor hem. Hij moet nog even geduld hebben.
Ga wel mijn matras weer naar boven tillen straks, ik wil weer gewoon op bed slapen. Ik heb echt nachtrust nodig.
Jemig zeg, 33 graden? Wat een hel.
Ga wel mijn matras weer naar boven tillen straks, ik wil weer gewoon op bed slapen. Ik heb echt nachtrust nodig.
Jemig zeg, 33 graden? Wat een hel.
woensdag 24 juli 2019 om 18:38

woensdag 24 juli 2019 om 18:56
Hier idem! Beste investering ooit!
-
woensdag 24 juli 2019 om 19:03
Ligt er helemaal aan hoe groot je huis is, hoe sterke units je wil en hoeveel units je wil/nodig hebt.
Voor onze kleine benedenwoning (65m2) hebben wij 1 hele sterke unit, want hij houden ervan om het echt koud te krijgen in huis (ipv maar max 5 graden koeler dan buiten).
Wij hebben een systeem wat makkelijker zelf te installeren was, dus hebben alles zelf gedaan. Waren inclusief alle buizen etc ongeveer 1300 euro kwijt.
Op elke verdieping zou je 1 zo'n unit kunnen hangen, dan ben je voor BG + 1e verdieping ong 2500 kwijt. Maar als je ook een monteur nodig hebt wordt het al snel een stuk duurder.
-

donderdag 25 juli 2019 om 08:54
Ik heb het de hele nacht laten doorwaaien, dus alles open gehad en het is nu best lekker 25 graden. Vanochtend 24,5 toen ik beneden kwam.
Het is boven wel wat warmer maar ik heb toch goed geslapen. Maar goed ook want veel slaap zal ik vannacht vast niet krijgen, het is hier om 23.00 nog 28 graden volgens mijn app. Dus het zal een lekker nachtje worden.
Het is boven wel wat warmer maar ik heb toch goed geslapen. Maar goed ook want veel slaap zal ik vannacht vast niet krijgen, het is hier om 23.00 nog 28 graden volgens mijn app. Dus het zal een lekker nachtje worden.
donderdag 25 juli 2019 om 09:04