Hoi, het is toeslagendag. :)

21-05-2012 09:51 199 berichten
Hello ladies.

It is weer so far, toeslagendeej

Come er by en hev a hepje end a drenkje.

Its gonna bie weer gezellig.

Hev sam lekkers

End a cocktail.

It is nog urlie, maar can ons het schelen.

Welkom, welocome.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:02:

[...]

Heerlijk toch altijd, vakantiegeld. Van de week komt het hier binnen, dan kan ik samen met wat spaargeld een leren bank kopen die ik op het oog heb. Oei, word er zo blij van.

Ohh heerlijk als je ergens voor gespaard/gewacht hebt en het dan eindelijk zo ver is dat je het kan kopen

Ik heb teveel geshopt Dus het werd voor mij tijd om mijn spaarrekening aan te vullen. Zit nu weer in mijn safe-zone w.b.t. mijn spaargeld Word altijd een beetje zenuwachtig als ik voor mijn gevoel te weinig achter de hand heb
quote:Starshine schreef op 21 mei 2012 @ 10:05:

[...]

ik bedoelde het ook met een vette knipoog

Ja hoor, het is nog vroeg. Ik heb nog geen gevoel voor vette knipogen.

Tijd voor koffie.
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:09:

Nog niets binnen, maar wel een leuke terugbetaling gekregen van het waterbedrijf. Ik ben gek op meevallertjes. Die krijg ik ook deze week, het is een fijne week!
quote:LadyPhoxy schreef op 21 mei 2012 @ 10:01:

[...]

Wat vroeg al zeg! Ik weet eigenlijk al dat het er voor 15.00 niet is Nog 5 uurtjes! Positief blijven
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:10:

[...]

Tijd voor koffie.

*Schuift een cocktail naar Cateautje*

Spennent....

I sink eim go on ei hoolidej, von mei veketion-geld.
quote:chyou schreef op 21 mei 2012 @ 10:10:

[...]

Ohh heerlijk als je ergens voor gespaard/gewacht hebt en het dan eindelijk zo ver is dat je het kan kopen

Ik heb teveel geshopt Dus het werd voor mij tijd om mijn spaarrekening aan te vullen. Zit nu weer in mijn safe-zone w.b.t. mijn spaargeld Word altijd een beetje zenuwachtig als ik voor mijn gevoel te weinig achter de hand hebZodra ik die bank afreken ben ik bijna blut, maar goed, dan heb je ook wat.
quote:chyou schreef op 21 mei 2012 @ 10:11:

[...]

*Schuift een cocktail naar Cateautje*

Proost.
quote:MEFunny schreef op 21 mei 2012 @ 10:11:

Spennent....

I sink eim go on ei hoolidej, von mei veketion-geld.Wer ar joe goienk?
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:10:

[...]

Tijd voor koffie.

ik neem nog een glaasje water. Koffie drink ik wel op kosten van de bank, daar met ik straks heen om over de hypotheek te praten.

(djeez, nou klink ik wel heel armlastig. Nee hoor, ik vind water gewoon lekker)
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:13:

[...]

Wer ar joe goienk?Me goienk too India. but not too indianen joe noew. tat is amerika.
Hmm ik heb ook een leuk jurkje op het oog, maar heb pas donderdag tijd om het te kopen. Hopelijk hangt ie er dan nog.
quote:Starshine schreef op 21 mei 2012 @ 10:15:

[...]

ik neem nog een glaasje water. Koffie drink ik wel op kosten van de bank, daar met ik straks heen om over de hypotheek te praten.

(djeez, nou klink ik wel heel armlastig. Nee hoor, ik vind water gewoon lekker)

Ja vast. Je hebt jezelf verraden. Jij bent zo'n tiep dat voor de gratis hapjes naar de Jumbo gaat en vreet in één keer de hele schaal leeg.

Maar goed, ik geef je geen ongelijk, op jaarbasis kan dat aardig schelen.
quote:MEFunny schreef op 21 mei 2012 @ 10:15:

[...]

Me goienk too India. but not too indianen joe noew. tat is amerika.Ded is wondervol, hev fan end kiep seef. Wie wil heer from joe wen joe ar bek.
quote:Starshine schreef op 21 mei 2012 @ 10:16:

Hmm ik heb ook een leuk jurkje op het oog, maar heb pas donderdag tijd om het te kopen. Hopelijk hangt ie er dan nog.PLAATJE!
Zorgtoeslag is vandaag wel al binnen gekomen! Yeah! Daarvan wordt mijn telefoonrekening betaald (ik verwacht namelijk dat die nogal hoog uitvalt deze maand ...) De 23e komt mijn loon binnen en hopelijk ook wat vakantiegeld. Dus nog 2 dagen in spanning zitten :D
Geen salaris of vakantiegeld over 4 dagen pas) maar wel geld terug van Gas en licht>>>580euro!!!

Jippieeeee

Zus komt bakkie doen,en neemt gebak mee!
quote:chyou schreef op 21 mei 2012 @ 10:10:

[...]

Nog 5 uurtjes! Positief blijven Ja, ik doe mijn best, zal je net zien dat het deze maand niet komt. Pak er maar vast een hapje en drankje bij, om het wachten ter veraangenamen
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:19:

[...]

PLAATJE! sorry ik moet nu weg, over anderhalf uur ben je de eerste
quote:ladytruckster schreef op 21 mei 2012 @ 10:21:

Geen salaris of vakantiegeld over 4 dagen pas) maar wel geld terug van Gas en licht>>>580euro!!!

Jippieeeee

Zus komt bakkie doen,en neemt gebak mee!

Zooooooooooo, fantastisch. Jij hebt echt je best gedaan dit jaar

Het is in feite wel een sigaar uit eigen doos, maar ik ben ook gek op dit soort spaarpotjes. Geniet er van.
quote:Starshine schreef op 21 mei 2012 @ 10:22:

[...]

sorry ik moet nu weg, over anderhalf uur ben je de eerste Ik wacht met spanning af.
Ik krijg als het goed is dit jaar nog 270 euro terug uit 2010, naast de gewone belastingteruggaaf 2011. Dus dat is mooi meegenomen! Ben heel benieuwd wanneer dit binnenkomt, ik verwacht dat ik daar nog even op zal moeten wachten ;)
Toeslagendag!

Helaas hier nog geen vakantiegeld (want pas volgende maand) maar wel energierekening-teruggave-week!

Lekkah!
Zeg maar Spijker.
quote:sweetcandy schreef op 21 mei 2012 @ 10:27:

Ik krijg als het goed is dit jaar nog 270 euro terug uit 2010, naast de gewone belastingteruggaaf 2011. Dus dat is mooi meegenomen! Ben heel benieuwd wanneer dit binnenkomt, ik verwacht dat ik daar nog even op zal moeten wachten ;)Zie het als verrassing.
Ik krijg helemaal geen toeslagen..... :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven