Hoi, het is toeslagendag. :)

21-05-2012 09:51 199 berichten
Hello ladies.

It is weer so far, toeslagendeej

Come er by en hev a hepje end a drenkje.

Its gonna bie weer gezellig.

Hev sam lekkers

End a cocktail.

It is nog urlie, maar can ons het schelen.

Welkom, welocome.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:07:

Dames, ik heb van mijn bank al een IBANnummer gekregen. Veel te lang om te onthouden. Ze verzinnen weer wat, pff. Hebben jullie hem ook al? Het schijnt dat we in juli allemaal een nieuwe bankpas krijgen met dat lange nummer.

Weet iemand iets dat de rest van ons niet weet?Ze verzinnen niets. Dat nummer heb je al jaren. Maar gebruikte je waarschijnlijk nooit omdat je geen buitenlandoverboekingen deed.
Nee,nog geen toeslagen binnen,maar ik verwacht dat pas morgen of overmorgen.

RABO.
Hier ook nog niks binnen! Ik zit met smart te wachten op het geld, kan ik eindelijk m'n rekeningen betalen die hier al twee weken liggen. Ik heb de Rabobank, die is ook vaak erg laat in mijn ervaring.
Ik krijg het meestal tussen 12 en 3, met de Rabobank.
quote:Aruuba schreef op 21 mei 2012 @ 11:20:

[...]

Ze verzinnen niets. Dat nummer heb je al jaren. Maar gebruikte je waarschijnlijk nooit omdat je geen buitenlandoverboekingen deed.

Weer wat geleerd. Dank je.

De laatste keer dat ik iets in Amerika bestelde is inderdaad alweer heel lang geleden. Zal wel voor de invoering zijn geweest. Kun je na gaan.
quote:manji schreef op 21 mei 2012 @ 11:21:

Nee,nog geen toeslagen binnen,maar ik verwacht dat pas morgen of overmorgen.

RABO.We hebben met dit topic de ervaring dat het toch allemaal op dezelfde dag wordt uitgekeerd hoor.
Hier ook nog niets :( en inderdaad ook Rabo. Wist niet dat die zo traag waren..... Zit er wel hard op te wachten. WIA komt woensdag binnen, wat dat betreft jammer dat het zo dicht op elkaar zit. Zondag vlieg ik naar Kreta, heb dus maar een paar dagen voor de laatste boodschappen (korte broek, rugzak, e.d.).
I have my fears but they do not have me
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:17:

[...]

Je prima. word blij van het mooie weer, eindelijk. Ik had er zo'n zat van. Toch?Ja! Ben ook al sinds 6 uur vanochtend lekker aan het opruimen, prutsen, etc. Lekker zo vroeg wakker met zon gelijk een stuk meer energie.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:25:

[...]

We hebben met dit topic de ervaring dat het toch allemaal op dezelfde dag wordt uitgekeerd hoor.Oh als ik in de buurt van de rabobank kom zal ik daar eens even naar binnen gaan en vragen hoe het komt dat ik het later krijg.Want hier komt het de 22 of 23ste van de maand.
quote:jas schreef op 21 mei 2012 @ 11:28:

[...]

Ja! Ben ook al sinds 6 uur vanochtend lekker aan het opruimen, prutsen, etc. Lekker zo vroeg wakker met zon gelijk een stuk meer energie.Heerlijk hè. Ik werd vanochtend wakker van een heavy metal concert van de plaatselijke vogeltjes.
quote:manji schreef op 21 mei 2012 @ 11:30:

[...]

Oh als ik in de buurt van de rabobank kom zal ik daar eens even naar binnen gaan en vragen hoe het komt dat ik het later krijg.Want hier komt het de 22 of 23ste van de maand.OH, okay.
Bam! In twee weken tijd: belastingteruggave, servicekosten teruggave, zorgtoeslag, loon, vakantiegeld, studiefinanciering. Fijn!!! Helaas moet er ook weer van alles betaald worden :(
quote:undereternalstars schreef op 21 mei 2012 @ 11:32:

Bam! In twee weken tijd: belastingteruggave, servicekosten teruggave, zorgtoeslag, loon, vakantiegeld, studiefinanciering. Fijn!!! Helaas moet er ook weer van alles betaald worden :(

Ik wacht lekker mee op de toeslagen!

Ik heb Rabobank dus altijd laat in de middag.
Salaris en vakantiegeld dag
Nog niet binnen. Ik dacht laat ik tot 12 uur wachten met kijken, maar helaas.
quote:scamp schreef op 21 mei 2012 @ 12:00:

Salaris en vakantiegeld dag
Ik check het nooit, wat binnen moet komen, komt wel een keer binnen. Morgen, vandaag, vanmiddag al? Het wordt de 24e toch alweer in een keer afgeschreven aan rekeningen, huur, verzekeringen. Die schaal met luxe hapjes wilde ik al bestellen vandaag! Maar toen besefte ik weer: ook deze maand wordt het weer de 24e en is alles weer afgeschreven. Nou goed, een boterham met gebakken ei dan maar. Wel een luxe bam, niet voorgesneden brood met zonnebloempitten. Glaasje jus erbij met een pluutje en het is net een cocktail.
Hier ABN en ook nog niet binnen, zit er met smart op te wachten, net zoals op het vakantiegeld ;)
Hier ook nog geen toeslagen. Ik zit er echt op te wachten want krijg van nog 3 maanden huurtoeslag..
jemig van 3 maanden? Hebben ze een tijd niet uitbetaald, of heb je het pas kortgeleden aangevraagd?
Nog geen kinderopvangtoeslag binnen.

Rabobank.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Een glaasje orgeade voor de dames? Is weer eens iets anders.

Doe mij maar een glaasje aanmaaklimonade, nog niets ontvangen dus meer zit er nog ff niet in
Zeg maar Spijker.
Mwoah ik moet zo een bezoekje brengen aan het belastingkantoor, dus geef mij maar een kop koffie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven