Hoi, het is toeslagendag. :)

21-05-2012 09:51 199 berichten
Hello ladies.

It is weer so far, toeslagendeej

Come er by en hev a hepje end a drenkje.

Its gonna bie weer gezellig.

Hev sam lekkers

End a cocktail.

It is nog urlie, maar can ons het schelen.

Welkom, welocome.
quote:spijk-er schreef op 21 mei 2012 @ 10:29:

Toeslagendag!

Helaas hier nog geen vakantiegeld (want pas volgende maand) maar wel energierekening-teruggave-week!

Lekkah! weest welkom.
quote:sjetterboks schreef op 21 mei 2012 @ 10:30:

Ik krijg helemaal geen toeslagen..... :(

Schrijf een brief aan de staat, scheld ze de huid vol. Zijn ze helemaal gek geworden.

Zou ik doen.
Nog niets binnen hier. ABNAMRO. Zoals gewoonlijk zeer laks.
Alle reacties Link kopieren

Ik krijg helemaal geen toeslagen..... :(Wees blij, dat scheelt weer een dag stressen/ saldo checken

Ik krijg helemaal geen toeslagen..... :(Zullen we ruilen? Neem ik jouw hoge salaris, krijg jij mijn toeslagen
Kan ik de dames verleiden met een heerlijke fruitsalade?

Oh lekker Cateau! *schuift aan voor wat vitaminebommen*
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hier trouwens ook abnamro en nog niks..
Hallo Jas. Hoe gaat het? Alles goed/
Nooit echt bij stilgestaan dat dit zo werd gevierd. Moest er wel om lachen, toeslagendag.....

Ik heb nog niet gekeken of het al binnen is, maar vooruitlopend heb ik vast een nieuwe bikini voor de vakantie gekocht!

Het is tenslotte vakantiegeld
Dames, ik heb van mijn bank al een IBANnummer gekregen. Veel te lang om te onthouden. Ze verzinnen weer wat, pff. Hebben jullie hem ook al? Het schijnt dat we in juli allemaal een nieuwe bankpas krijgen met dat lange nummer.

Weet iemand iets dat de rest van ons niet weet?
quote:druifje83 schreef op 21 mei 2012 @ 11:07:

Ik heb nog niet gekeken of het al binnen is, maar vooruitlopend heb ik vast een nieuwe bikini voor de vakantie gekocht!

Het is tenslotte vakantiegeld PLAATJE
Ik heb mijn geld ook alweer binnen, nu het salaris nog de 25ste + vakantiegeld. Dat gaat meteen naar mijn spaarrekening want die is leeg na mijn Corfu vakantie van 3 weken geleden.

Dus weer even sparen en hopelijk in het najaar nog een weekje of langer weg. Ik heb ook ing trouwens en het stond er vanochtend vroeg al op
Hier geen toeslagen, maar ik hoop vandaag wel mn belastinggeld binnen te krijgen. Dus ik tjek ook steeds mn saldo.

Niks gehoord over geld terug van energie ofzo. Krijgt iedereen dat deze week?
Yeah zorgtoeslag is binnen! (en iedere x denk ik: sh*t, ik moet opzeggen.. Salarisverhoging Anders ben ik weer zuur volgend jaar met terugbetalen, bah bah!)

Ja die IBAN, ik ben een beetje iBANg! Pff waarom nou weer, zit bij ING dus nu lekker kort!
quote:rogue_1987 schreef op 21 mei 2012 @ 11:10:

Ik heb mijn geld ook alweer binnen, nu het salaris nog de 25ste + vakantiegeld. Dat gaat meteen naar mijn spaarrekening want die is leeg na mijn Corfu vakantie van 3 weken geleden.

Dus weer even sparen en hopelijk in het najaar nog een weekje of langer weg. Ik heb ook ing trouwens en het stond er vanochtend vroeg al op

De ING gangers worden gewoon slapend rijk, tssk.

Heb je het naar je zin gehad? Mooi eiland, Corfu.

Ik hoorde gisteren dat de Grieken niet meer zo weg zijn van Nederlanders en Duitsers. Heb jij daar nog iets van gemerkt?
quote:Moondancer schreef op 21 mei 2012 @ 11:11:

Hier geen toeslagen, maar ik hoop vandaag wel mn belastinggeld binnen te krijgen. Dus ik tjek ook steeds mn saldo.

Niks gehoord over geld terug van energie ofzo. Krijgt iedereen dat deze week?Nee, bij iedereen is dat verschillend, afhankelijk van waar je woont en je leverancier. Ik krijg het bijv. pas in september. En sommigen moeten natuurlijk bijbetalen.
quote:Moondancer schreef op 21 mei 2012 @ 11:11:

Niks gehoord over geld terug van energie ofzo. Krijgt iedereen dat deze week?Mijn energieleverancier stuurt de jaarafrekening per wijk in een andere maand uit. Ik krijg die afrekening in november en dat is bij iedereen anders.
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:05:

Hallo Jas. Hoe gaat het? Alles goed/Hoi hoi, ja alles prima hier, gelukkig. Hoe gaat het met jou?
quote:Doperwt schreef op 21 mei 2012 @ 11:12:

Yeah zorgtoeslag is binnen! (en iedere x denk ik: sh*t, ik moet opzeggen.. Salarisverhoging Anders ben ik weer zuur volgend jaar met terugbetalen, bah bah!)

Ja die IBAN, ik ben een beetje iBANg! Pff waarom nou weer, zit bij ING dus nu lekker kort!

Dat zou ik niet laten versloffen meid, ze zijn niet mals bij de belastingdienst.

IBAN wordt 16 cijfers, pfff.
quote:jas schreef op 21 mei 2012 @ 11:15:

[...]

Hoi hoi, ja alles prima hier, gelukkig. Hoe gaat het met jou?Je prima. word blij van het mooie weer, eindelijk. Ik had er zo'n zat van. Toch?

Esprit bikini's zijn de enige die ik goed pas
quote:Moondancer schreef op 21 mei 2012 @ 11:11:Niks gehoord over geld terug van energie ofzo. Krijgt iedereen dat deze week?Ik heb het al een paar maanden geleden gekregen.
quote:druifje83 schreef op 21 mei 2012 @ 11:17:

[afbeelding]

[afbeelding]

Esprit bikini's zijn de enige die ik goed pas Die is leuk. Mooi die fleurige kleurtjes en ik zie een mooie coupe in het bovenstuk. Gefeliciteerd met je aankoop en dat er maar reden mag zijn om hem heel vaak te dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven