hond wesp in de mond
zaterdag 12 november 2011 om 14:15
Tijdens het wandelen had mijn hond net een wesp in de mond. Natuurlijk snel eruit gehaald maar weet niet of hij gestoken heeft.
Nu heb ik al contact gehad met de dierenarts en het lijkt mee te vallen. Ik moet haar vooral de komende 2 uur goed in de gaten houden.
Ze ligt nu lekker te slapen en volgens mij gaat het goed. Maar ik vind het toch een beetje spannend. Iemand weleens het zelfde mee gemaakt?
Nu heb ik al contact gehad met de dierenarts en het lijkt mee te vallen. Ik moet haar vooral de komende 2 uur goed in de gaten houden.
Ze ligt nu lekker te slapen en volgens mij gaat het goed. Maar ik vind het toch een beetje spannend. Iemand weleens het zelfde mee gemaakt?
zaterdag 12 november 2011 om 14:28
Ik hoop het SeptemberGirl.
Ze deed wel even 'raar' maar ze heeft niet gepiept wel veel likken aan dr snuit zeg maar.
Pff Ben zelf best een bikkel maar als het om mijn hondje gaat echt een crybaby!
Maar het lijkt inderdaad prima de gaan. Ze staat namelijk te blaffen naar de buurvrouw die voor het raam staat.
Ze deed wel even 'raar' maar ze heeft niet gepiept wel veel likken aan dr snuit zeg maar.
Pff Ben zelf best een bikkel maar als het om mijn hondje gaat echt een crybaby!
Maar het lijkt inderdaad prima de gaan. Ze staat namelijk te blaffen naar de buurvrouw die voor het raam staat.
zaterdag 12 november 2011 om 14:29
Iedere 5 minuten controleren of er in de bek niets opzwelt, dat deed ik bij mijn kat ook. Die kreeg gelukkig alleen een dikke lip en met 2 uur was de zwelling weer weg.
Als je nu geen zwelling ziet dan zou ik me geen zorgen maken, maar wel even in de gaten houden inderdaad.
Als je nu geen zwelling ziet dan zou ik me geen zorgen maken, maar wel even in de gaten houden inderdaad.
Uhm... stuff... and things
zaterdag 12 november 2011 om 14:41
zaterdag 12 november 2011 om 20:24
Honden zijn vaker dan ons allergisch voor wespensteken, waardoor je vaker ziet dat er een flinke zwelling op treedt. Gelukkig zie je een anafylactische shock heel erg zelden, dat is iets wat vaker bij mensen voorkomt. Dat er wat zwelling optreedt is niet zo erg, maar als je het goed in de gaten houden, kan er eigenlijk niets ernstigs gebeuren.
zondag 13 november 2011 om 06:07
maandag 14 november 2011 om 12:38
Ik voelde ooit eens een steek tussen de benen, ik voelen wat dat is, en toen had ik een wesp tussen duim en wijsvinger. Snel de wesp "weggegooid" voordat hij mij echt stak. Maar de steek is "mislukt", want het had voor mij verder geen gevolg.
Ik heb wel ooit tijdens het fietsen een vlieg doorgeslikt. Ik voelde wat tegen de tanden, en daarna proefde ik wat zuurs in de mond.
Verder is er niets gebeurd. Ik denk dat die vlieg gewoon verteerd was in mijn maag. Oké, het is niet zo'n lekker verhaal.
Verder, als een wesp bij mij in de buurt is, en mij irriteert, sla ik hem dood als ik daartoe de kans krijg. Ik zal alleen slaan als ik 100 % zeker weet dat het meteen raak is. Anders zal hij mij proberen te steken.
Ik heb wel ooit tijdens het fietsen een vlieg doorgeslikt. Ik voelde wat tegen de tanden, en daarna proefde ik wat zuurs in de mond.
Verder is er niets gebeurd. Ik denk dat die vlieg gewoon verteerd was in mijn maag. Oké, het is niet zo'n lekker verhaal.
Verder, als een wesp bij mij in de buurt is, en mij irriteert, sla ik hem dood als ik daartoe de kans krijg. Ik zal alleen slaan als ik 100 % zeker weet dat het meteen raak is. Anders zal hij mij proberen te steken.
World of Warcraft: Legion