hondje

19-06-2013 22:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het allemaal nie meer ik en mijn vriend gaan samen wonen ik zou heel.graag een hondje hebben aleja ik heb al eentje ik kocht het toen ik nog bij men ouders woonde papa zei neem het maar mee kaar ik vind het zo erg om het nu weg te ken bij men ouders ik ging opzoek naar een nieuwe hond ik loet aan men vriend weten dat ik eentje vond en town reageerde hij erg grof hij zei wat moeten de buren wel nie denken als da ganse dagen ze blaffen ik zei dan ne ik mijn hondje mee die blaft nie en hij antwoorde awel ga me uwen hond samen wonen

Mensen ik kan niet zonder hondje ik ben er met opgegroeid

Help !
Ik snap er geen bal van
Interpunctie en een beetje AN?

Heb je wel gecommuniceerd over een hondje wanneer jullie gaan samenwonen? Waarom kan de oude hond niet mee? Waarom vind je het erg bij je ouders weg te gaan? Zouden jullie het niet eerst eens proberen zonder hond? Samenwonen is al intens genoeg soms, zeker als je vanuit je ouderlijk huis meteen samen gaat wonen
quote:Miekkie schreef op 19 juni 2013 @ 22:07:

Ik snap er geen bal van

Ik dacht al dat het aan mij lag

Ik dacht nog....zo dan, die twee wijntjes hakken erin
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dierenvriend2013 schreef op 19 juni 2013 @ 22:04:

Ik weet het allemaal nie meer ik en mijn vriend gaan samen wonen ik zou heel.graag een hondje hebben aleja ik heb al eentje

ik ging opzoek naar een nieuwe hond ik loet aan men vriend weten dat ik eentje vond en town reageerde hij erg grof hij zei wat moeten de buren wel nie denken als da ganse dagen ze blaffen ik zei dan ne ik mijn hondje mee die blaft nie en hij antwoorde awel ga me uwen hond samen wonen

Help !

Dan ga je toch niet samenwonen?

Probleem gans opgelost.

En om de drama een beetje binnen de perken te houden; je kunt wel zonder hond, je wil het niet. Dat is heel iets anders dus.

En dat is heel positief, want dat betekent dat je mag kiezen.
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Summerdance bij to hakken ze er iig wel in.
Jouw vriend heeft helemaal gelijk :"awel ga me uwen hond samen wonen "

Dat lijkt mij meteen de beste oplossing!
Ooit van Latten gehoord?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:dierenvriend2013 schreef op 19 juni 2013 @ 22:04:

Ik weet het allemaal nie meer.

Mijn vriend en ik gaan samen wonen. Ik zou heel graag een hondje hebben alleen ja, ik heb al eentje. Ik kocht het toen ik nog bij mijn ouders woonde. Papa zei 'neem het maar mee'. Klaar. Ik vind het zo erg om het nu weg te doen bij mijn ouders. Ik ging op zoek naar een nieuwe hond. Ik liet aan mijn vriend weten dat ik eentje vond en toen reageerde hij erg grof. Hij zei 'wat moeten de buren wel niet denken als die ganse dagen gaan blaffen?' Ik zei 'dan neem ik mijn hondje mee die blaft niet.' En hij antwoorde: "awel ga me uwen hond samen wonen!"

Help !Ga niet samenwonen als dit al zoveel problemen oplevert!
Allee kunde gij nie naar nen vlams forum? Daink nie da veul mense ier u vertan, versta de?
En dat topic over een kindje willen is met dit verhaal in gedachten helemaal even out of the picture.
Ik typ dit via men gsm sorry voor de fouten
Dan is je gsm stuk hoor, ik tik ook vanaf mijn telefoon en hier doen mijn letters het prima!

Nou heb ik ook een hele slimme Smart Phone natuurlijk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
"Ikje86, 8 minuten geleden

Allee kunde gij nie naar nen vlams forum? Daink nie da veul mense ier u vertan, versta de?"

Mo benee, voorwa moet die nu nr nen Vlams forum? Verstanekik da maske vree goed zenne

Soit, TO: wat verduidelijking en antwoorden?
Ik snap iets niet uit je tekst. Je had al een hondje bij je ouders en die laat je daar en dan wil je voor je nieuwe huis weer een nieuw hondje?

En je vriend wil helemaal geen hondje vanwege de buren?
quote:Summerdance schreef op 19 juni 2013 @ 22:30:

Dan is je gsm stuk hoor, ik tik ook vanaf mijn telefoon en hier doen mijn letters het prima!

Nou heb ik ook een hele slimme Smart Phone natuurlijk!Maar kun je ook foutloos breazahslettentaal typen op die telefoon?
Suggesties voor je volgende topic:

Ik wil een:

- tuinman

- seksslaaf

- pony
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Maar je vriend wil wel een baby denk je, want die huilt niet en houdt de buren ook niet wakker?
quote:ClaudeFiolle schreef op 19 juni 2013 @ 22:35:

Ik wil een:

- tuinman

- seksslaaf

- pony

Fout! Het werd: ik wil een kind.

quote:Splinter_ schreef op 19 juni 2013 @ 22:37:

[...]

Fout! Het werd: ik wil een kind.

Jaaaa, die had ik toch al lang gezien

Maar ik ben nu zelf aan het twijfelen of ik niet liever een hondje wil
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Meid met alle respect, je klinkt niet erg volwassen (en dan heb ik het niet over de spelfouten).

Jij bent met honden opgegroeid en je vriend is er niet zo gek mee begrijp ik? Dan zou ik maar heel goed gaan overleggen hierover. Eerst maar een poosje samenwonen en dan verder je toekomst uitplannen. Zou sneu zijn als je toekomstige hondje en/of baby de dupe worden van naieve beslissingen.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Allee dan, kunde gij nie nen andere gsm kopen?
quote: ClaudeFiolle, 11 minuten geleden

Ik wil een:

- tuinman

- seksslaaf

- pony

Doet me denken aan die marktplaats-reclame.
TO, ik snap echt dat je het een hele moeilijke keuze vind. Ik leef ook heel erg met je mee.

Ik zou toch, als ik dan een tip mag geven eerder voor een hond gaan dan voor een kind. Een hond is veel makkelijker zindelijk te maken en echt, al die stront in huis dat wil je niet. Helemaal niet met die hitte. Dat gaat zo enorm stinken.
Tja...

De ellende begint dus nu al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven