hondje

19-06-2013 22:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het allemaal nie meer ik en mijn vriend gaan samen wonen ik zou heel.graag een hondje hebben aleja ik heb al eentje ik kocht het toen ik nog bij men ouders woonde papa zei neem het maar mee kaar ik vind het zo erg om het nu weg te ken bij men ouders ik ging opzoek naar een nieuwe hond ik loet aan men vriend weten dat ik eentje vond en town reageerde hij erg grof hij zei wat moeten de buren wel nie denken als da ganse dagen ze blaffen ik zei dan ne ik mijn hondje mee die blaft nie en hij antwoorde awel ga me uwen hond samen wonen

Mensen ik kan niet zonder hondje ik ben er met opgegroeid

Help !
quote:Saracenen schreef op 19 juni 2013 @ 22:08:

Interpunctie en een beetje AN?

U vraagt, wij draaien:

Ik weet het allemaal niet meer...

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Ik zou heel graag een hondje hebben. Aleja, ik heb er al eentje: ik kocht het toen ik nog bij m'n ouders woonde. Papa zei: "Neem het maar mee." Maar ik vind het zo erg om het nu weg te halen bij m'n ouders. Ik ging opzoek naar een nieuwe hond en ik liet aan m'n vriend weten dat ik er eentje gevonden had en toen reageerde hij erg grof. Hij zei: "Wat moeten de buren wel nie denken als da ganse dagen ze blaffen!" Ik zei: "Dan neem ik mijn hondje mee, die blaft nie." En hij antwoorde: "Awel, ga me uwen hond samenwonen!"

Mensen, ik kan niet zonder hondje, ik ben er mee opgegroeid. Help!
TO, waarom vind je het erg om je hond bij je ouders weg te halen? Heb je hierover overlegd met je vriend voordat jullie besloten samen te wonen?

Als ik jou was zou ik het er op een rustig moment nog eens goed over hebben. Zoiets als dit moet je niet in een ruzie bespreken. Het is belangrijk om uit te leggen waarom het voor jou zo belangrijk is, en te vragen wat zijn zorgen en bezwaren precies zijn. Hopelijk kunnen jullie dan samen tot een goed compromis komen. (Bijvoorbeeld: je hondje gaat mee, maar als hij inderdaad teveel overlast bezorgd gaat ie weer terug naar je ouders. Uiteraard in overleg met je ouders).

Succes!
Awel je vriend hep je aan je lot overgeloeten?
Dat je vriend nu al negatief denkt over wat de buren kunnen denken.

En zelf invullen ook...

Niet alle honden zijn lastpakken voor buren.
Hebben jullie in België geen puppy cursussen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Splinter_ schreef op 19 juni 2013 @ 22:37:

[...]

Fout! Het werd: ik wil een kind.

Och Hemeltje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik opteer toch voor een hondje. Die kun je in t uiterste geval altijd nog op MP/in t asiel droppen. (hoewel ik vrees dat je daardoor niet erg populair wordt op dit forum). Met een baby/kind gaat dat niet zo makkelijk
Ga eerst samenwonen, en kijk dan verder. Je woont nog niet eens samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven