Hoort dit? (combi magnetron)

22-09-2013 18:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik een combi magnetron gekregen omdat die van mij helaas stuk is gegaan.

Nou heb ik de magnetron functie een paar keer gebruikt en elke keer dat ik hem gebruikt heb rook het eten erg raar (naar plastic?) en smaakte ook gek.

Ik dacht dat ik hem misschien niet goed schoon gemaakt had, dus dat heb ik nogmaals gedaan.

Vervolgens hetzelfde resultaat

Omdat het resultaat zo tegen viel heb ik hem nogmaals goed bekeken en ik zag dat aan de rechterkant in de magnetron (naast het lichtje) een soort van kartonnetje zit, deze zit achter 2 klemmetjes en dus goed vast.

Nu vroeg ik mij af of dit wel zo hoort?

Ik heb gegoogled maar kwam niet echt verder

Weet iemand of er dus een soort karton achtig dingetje naast de lamp moet zitten?

Liefs liefbeest

P.s. ik wist niet zo goed onder welke pijler ik dit moest zetten
Ja, die zit er hier ook in.

Dat is de afdekking van de microgolf-verdeler lees ik net ergens online.
Hier ook. Toch nog op zoek gaan naar iets anders wat er niet in hoort.
Hier ook

Heb je wel echt de goede instelling voor de magnetron?
Bedankt voor de reacties

Ik denk dat ik nu maar ga proberen om de oven stand goed heet te pakken en er iets dat sterk ruikt in te mikken

Goedkope pizza salami ofzo?

Misschien die gekke lucht er maar uit roken
Even de magnetron aan met een schaaltje azijn erin? Ik zeg ook maar wat, maar wellicht helpt het.
En als je het morgen eens bij de winkel na gaat vragen of even bellen misschien?
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 22 september 2013 @ 18:52:

En als je het morgen eens bij de winkel na gaat vragen of even bellen misschien? Het is een cadeau dat ik ontvangen heb van kennissen die in het buitenland wonen, het is dan ook geen Nederlands apparaat en dus lastig om naar de winkel te gaan ;)
quote:liefbeest schreef op 22 september 2013 @ 18:43:

Bedankt voor de reacties

Ik denk dat ik nu maar ga proberen om de oven stand goed heet te pakken en er iets dat sterk ruikt in te mikken

Goedkope pizza salami ofzo?

Misschien die gekke lucht er maar uit rokenDat zou ik ook proberen.
Ik zou toch even navraag doen in een witgoedzaak. Zo erg zal dat ding niet verschillen van de onze combimagnetrons in de winkels die ook allemaal in Taiwan/China/Korea/whatever vervaardigt worden.

Of is deze buitenaards?
Nope
Popcorn verdrijft de meeste andere luchtjes ook, dus dat kun je ook proberen. Ik neem aan dat je gewoon stenen bordjes gebruikt en geen Melamine?
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 22 september 2013 @ 19:14:

Ik zou toch even navraag doen in een witgoedzaak. Zo erg zal dat ding niet verschillen van de onze combimagnetrons in de winkels die ook allemaal in Taiwan/China/Korea/whatever vervaardigt worden.

Of is deze buitenaards? Haha
quote:keirin schreef op 22 september 2013 @ 19:32:

Popcorn verdrijft de meeste andere luchtjes ook, dus dat kun je ook proberen. Ik neem aan dat je gewoon stenen bordjes gebruikt en geen Melamine?

Goede tip dankje!

Ik gebruik stenen kommetjes/bordjes die oven bestendig zijn
Mijn combi-magnetron stonk eerst ook, maar toen heb ik een uurtje de oven aangezet en toen was het weg. Als hij blijft stinken dan brand er misschien iets wat niet zou moeten branden, dus dan misschien toch even bij de verkoper aankloppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven