Hordeur
woensdag 27 mei 2020 om 18:20
Ha allemaal!
Ieder jaar hebben we last van vliegen.
De oorzaak weten we, de buren hebben dieren in de tuin, maar daar gaat het verder niet om.
Elk jaar hebben we weer een halfbakken oplossing van goedkope plak horren, elektrische vliegenmeppers...
Maar ik ben het zat en wil nu een goede hordeur waar we voor de verandering langer dan één seizoen mee kunnen doen, én ook effectief is.
Ik wil er het liefst niet meer dan €100 aan uitgeven. Oh,en ik wil het morgen gaan halen omdat ik dan tijd heb om het te bevestigen, het liefst dus in een stenen winkel.
Wie heeft er een goede tip?
Ieder jaar hebben we last van vliegen.
De oorzaak weten we, de buren hebben dieren in de tuin, maar daar gaat het verder niet om.
Elk jaar hebben we weer een halfbakken oplossing van goedkope plak horren, elektrische vliegenmeppers...
Maar ik ben het zat en wil nu een goede hordeur waar we voor de verandering langer dan één seizoen mee kunnen doen, én ook effectief is.
Ik wil er het liefst niet meer dan €100 aan uitgeven. Oh,en ik wil het morgen gaan halen omdat ik dan tijd heb om het te bevestigen, het liefst dus in een stenen winkel.
Wie heeft er een goede tip?
woensdag 27 mei 2020 om 18:21
Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips: thuis/rolhor-of-hordeur/list_messages/462297
woensdag 27 mei 2020 om 18:24
Oh dankje! Ga ik even kijken!Marana schreef: ↑27-05-2020 18:21Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips: thuis/rolhor-of-hordeur/list_messages/462297
woensdag 27 mei 2020 om 18:28
Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips: thuis/rolhor-of-hordeur/list_messages/462297
woensdag 27 mei 2020 om 18:31
Wij hebben een liso vliegengordijn. Werkt echt perfect! Komt geen vlieg of mug doorheen en het voordeel vind ik dat je er gewoon met je handen vol doorheen kan. Een deur die je met de hand open moet doen vind ik irritant. Enige nadeel vind ik dat het een dicht vlak is zeg maar. Je kan er niet doorheen kijken. En het in elkaar zetten was een flinke klus
bezigheidstherapie! Je kan hem ook in elkaar gezet laten leveren, maar daar betaal je wel wat voor uiteraard.
Valt binnen je budget ook.
https://www.liso.nl/
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 27-05-2020 18:32
2.64% gewijzigd
woensdag 27 mei 2020 om 18:31
Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips:
thuis/hordeur/list_messages/463026
woensdag 27 mei 2020 om 18:32
Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips:
thuis/hordeur/list_messages/463027
thuis/hordeur/list_messages/463027
woensdag 27 mei 2020 om 18:34
Oh ja die ken ik!Whomi schreef: ↑27-05-2020 18:31Wij hebben een liso vliegengordijn. Werkt echt perfect! Komt geen vlieg of mug doorheen en het voordeel vind ik dat je er gewoon met je handen vol doorheen kan. Een deur die je met de hand open moet doen vind ik irritant. Enige nadeel vind ik dat het een dicht vlak is zeg maar. Je kan er niet doorheen kijken. En het in elkaar zetten was een flinke klusbezigheidstherapie! Je kan hem ook in elkaar gezet laten leveren, maar daar betaal je wel wat voor uiteraard.
Maar daar gaan de konijnen aan knagen denk ik
woensdag 27 mei 2020 om 18:36
Dat was ik ook...Moirmel schreef: ↑27-05-2020 18:31Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips:
woensdag 27 mei 2020 om 19:10
Ik kwam gisteren een kattenluikje tegen voor een hordeur. Dat lijkt me nou ideaal. Hoef ik niet voortdurend open te doen...
Ik vind het lastig hoor, met horren. Want ik heb kunststof kozijnen en wil er niet in boren. Twee jaar gehad met speciale plakkers maar het laat toch steeds los.
Ik vind het lastig hoor, met horren. Want ik heb kunststof kozijnen en wil er niet in boren. Twee jaar gehad met speciale plakkers maar het laat toch steeds los.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 27 mei 2020 om 19:21
Heeft moirmel eigen mods???Redballoon schreef: ↑27-05-2020 18:36Dat was ik ook...Dubbel geplaatst, m'n telefoon liep vast tijdens het plaatsen. Heb je mods al ingelicht.
woensdag 27 mei 2020 om 19:39
Die had ik. Totdat de kater een beetje met een vaart naar binnen kwam. Long story short: tenzij je een kleine, rustige poes hebt op leeftijd geen aanrader. Was verdorie nog een duur ding ook (en onze kater is niet dik of echt groot).suzyqfive schreef: ↑27-05-2020 19:10Ik kwam gisteren een kattenluikje tegen voor een hordeur. Dat lijkt me nou ideaal. Hoef ik niet voortdurend open te doen...
woensdag 27 mei 2020 om 20:14
woensdag 27 mei 2020 om 20:26
Ja die plakkers laten inderdaad los, super irritant. Ik wilde eigenlijk ook niet boren maar ik word echt gestoord van die vliegen en heb er nu echt alles voor over, haha!suzyqfive schreef: ↑27-05-2020 19:10Ik kwam gisteren een kattenluikje tegen voor een hordeur. Dat lijkt me nou ideaal. Hoef ik niet voortdurend open te doen...
woensdag 27 mei 2020 om 20:27
woensdag 27 mei 2020 om 20:28
Oh ik ga eens kijken bij hun webshop! Dankjewel!Hecamel schreef: ↑27-05-2020 20:14Ik heb er vorig jaar een bij Lidl besteld. €25,- dacht ik. Is een deur. Vind het ideaal, roldeuren en plissé moet je met meer effort dicht doen. In deze zitten veertjes waardoor hij voor de 90 graden open zelf weer dichtgaat.
Moest hem wel zelf in elkaar zetten. Maar dat was een eitje.
woensdag 27 mei 2020 om 20:29
Wij hebben ook kunststof kozijnen en deuren, de hor zit daar niet in geboord, maar in de afwerking daaromheen. We hebben een plissédeur en die bevalt erg goed. Ook overal horren in de openslaande ramen.suzyqfive schreef: ↑27-05-2020 19:10Ik kwam gisteren een kattenluikje tegen voor een hordeur. Dat lijkt me nou ideaal. Hoef ik niet voortdurend open te doen...
Mijn ouders hebben een vliegengordijn gehad maar daar vliegt van alles doorheen zodra je er zelf doorheen loopt.
woensdag 27 mei 2020 om 22:29
Ik heb lange tijd een schuifhordeur gehad. Dat stond erg mooi maar je ging daar niet makkelijk doorheen. Het is een reeks handelingen die je moest uitvoeren om naar buiten en naar binnen te gaan en daar had je niet altijd zin in. Zeker niet met volle handen.
Bovendien zag de hond niet altijd dat hij dicht was.
Zo'n ding met vier lamellen en een verzwaring onderin is dan wel weer handig want je loopt er gewoon doorheen maar in esthetisch opzicht haalt hij het niet bij de schuifdeur. Ik heb hem gekocht, opgehangen en nu is hij weer weg omdat ik hem minder mooi vond.
Bovendien zag de hond niet altijd dat hij dicht was.
Zo'n ding met vier lamellen en een verzwaring onderin is dan wel weer handig want je loopt er gewoon doorheen maar in esthetisch opzicht haalt hij het niet bij de schuifdeur. Ik heb hem gekocht, opgehangen en nu is hij weer weg omdat ik hem minder mooi vond.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 27 mei 2020 om 22:32
Ab_Normaal schreef: ↑27-05-2020 18:28Daar is pas nog een topic over geweest, misschien heb je iets aan de tips: thuis/rolhor-of-hordeur/list_messages/462297
Je bent traag