huishoudelijke "blunders"
woensdag 2 april 2014 om 22:17
Okay, ik ga dit "live" lekker tegen niemand zeggen natuurlijk. Geen getuigen, dus niks aan de hand qua reputatieschade. Maar ik heb het dus vandaag gepresteerd om een volgeladen vaatwasser aan te zetten, om er na de "wasbeurt" achter te komen dat het vaatwastabletje nog keurig verpakt in het plastic folie zat. Het helpt niet echt he, als je dat er niet eerst afhaalt.
Oftewel... vaatwasser maar weer opnieuw aan en poging nummer 2. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik alle glazen rechtop had laten staan, waardoor alles vol met water stond na wasbeurt nummer 2.... Echt, waar zat ik met mijn hoofd?
Alstublieft, steun mij een beetje door me jullie huishoudelijke "blunders" op te biechten?!
Oftewel... vaatwasser maar weer opnieuw aan en poging nummer 2. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik alle glazen rechtop had laten staan, waardoor alles vol met water stond na wasbeurt nummer 2.... Echt, waar zat ik met mijn hoofd?
Alstublieft, steun mij een beetje door me jullie huishoudelijke "blunders" op te biechten?!
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!

donderdag 3 april 2014 om 13:04
Vanochtend gebeurd
Op werk vroegen ze of de witte was in de badkamer in de machine wou stoppen
Ik pak die was, en zie nog wat wits in de badkuip liggen en doe dat er ook bij, paar uur later haal ik de was eruit en zie dat het gene uit de badkuip dus onder de poep zat (van kind)
En er bruine vegen op sommige was stukken zit...
Oh en in die tussentijd dat de was aanstond waren we naar buiten gegaan en kom ik er bij thuiskomst achter dat ik die poepluier die ik buiten in de container wou gooien ben vergeten in het gangetje.. Lekkere stinkende binnenkomst dus...
Zover mijn "poep" dag
Ik pak die was, en zie nog wat wits in de badkuip liggen en doe dat er ook bij, paar uur later haal ik de was eruit en zie dat het gene uit de badkuip dus onder de poep zat (van kind)
Oh en in die tussentijd dat de was aanstond waren we naar buiten gegaan en kom ik er bij thuiskomst achter dat ik die poepluier die ik buiten in de container wou gooien ben vergeten in het gangetje.. Lekkere stinkende binnenkomst dus...
Zover mijn "poep" dag
donderdag 3 april 2014 om 13:05
Hahah wat een geweldig topic.
Een paar jaar geleden op visite bij mijn schoonouders, die kregen die dag veel visite, dus ik heb in de keuken staan helpen met serveren van gebak en koffie. Mijn schoonmoeder heeft een Senseoapparaat, en op de één of andere manier vergat ik bij elk nieuw kopje koffie, het koffiefilter te vervangen. Gevolg: iedereen had vet slappe koffie, begon elkaar wat vragend aan te kijken. Maar zeiden verder niks. Ik ging na een poosje terug om nieuwe koffie te zetten en geheel automatisch pak ik nieuwe filters, toen drong tot me door wat ik gedaan had. Bwhaha ik pieste zowat ik m'n broek daar, kwam niet bij. Heb m'n mond maar gehouden, en gedaan alsof ik van niks wist.
Een paar jaar geleden op visite bij mijn schoonouders, die kregen die dag veel visite, dus ik heb in de keuken staan helpen met serveren van gebak en koffie. Mijn schoonmoeder heeft een Senseoapparaat, en op de één of andere manier vergat ik bij elk nieuw kopje koffie, het koffiefilter te vervangen. Gevolg: iedereen had vet slappe koffie, begon elkaar wat vragend aan te kijken. Maar zeiden verder niks. Ik ging na een poosje terug om nieuwe koffie te zetten en geheel automatisch pak ik nieuwe filters, toen drong tot me door wat ik gedaan had. Bwhaha ik pieste zowat ik m'n broek daar, kwam niet bij. Heb m'n mond maar gehouden, en gedaan alsof ik van niks wist.
this too shall pass..
donderdag 3 april 2014 om 13:06
quote:titato schreef op 03 april 2014 @ 13:04:
Vanochtend gebeurd
Zover mijn "poep" dagDat is shit zeg
Vanochtend gebeurd
Zover mijn "poep" dagDat is shit zeg
donderdag 3 april 2014 om 13:07
Dreft in de vaatwasmachine. Check!
Ik heb nog nooit zoveel schuim gezien
Of de kraan aan laten staan terwijl de telefoon gaat. Gesprek van 10 minuten en ineens gekletter horen.
De hele keuken stond blank. Heeft me een halve dag gekost om al dat water weg te krijgen.
Gelukkig had ik toen een tegel vloer.
Of de kraan aan laten staan terwijl de telefoon gaat. Gesprek van 10 minuten en ineens gekletter horen.
De hele keuken stond blank. Heeft me een halve dag gekost om al dat water weg te krijgen.
donderdag 3 april 2014 om 13:09
En ohja, voor het kerstdiner op m'n oude stage beloofde ik mijn befaamde Russische vleessalade te maken. Omdat mijn stagebegeleidster en een aantal collega's islamitisch waren, kwam ik op het idee twee soorten te maken (één met, en één zonder vlees). Hele dag in de keuken gestaan, om er vervolgens achter te komen dat mammie beide salades in een grote opdienschaal had gedaan. Wist zij veel. Cherm, ik kwam een uur te laat omdat ik bezig was de vleesstukjes te scheiden van de salade..
Dit hoort een beetje onder het kopje 'staatsgeheimen'..
Dit hoort een beetje onder het kopje 'staatsgeheimen'..
this too shall pass..
donderdag 3 april 2014 om 13:10
quote:Scamp schreef op donderdag 03 april 2014 13:07 Dreft in de vaatwasmachine. Check!
Gelukkig had ik toen een tegel vloer."
Haha toen ik samenwoonde met een vriendinnetje en we de afwas wouden doen deden we ook vaak de kraan aan om het vol te laten lopen, om vervolgens kletsend op te bank te gaan zitten en er na 10min achter komen dat de keuken en gang vol staan met water .
Haha toen ik samenwoonde met een vriendinnetje en we de afwas wouden doen deden we ook vaak de kraan aan om het vol te laten lopen, om vervolgens kletsend op te bank te gaan zitten en er na 10min achter komen dat de keuken en gang vol staan met water .

donderdag 3 april 2014 om 13:17
quote:Trotter schreef op 03 april 2014 @ 08:25:
[...]
Mijn waterkoker slaat meteen af als het water kookt. Een pannetje lijkt me toch handiger.
Kaneel over een gerecht waar je nootmuskaat verwacht is trouwens niet echt lekker.
Nootmuskaat waar kaneel wordt verwacht is ook niet erg lekker, en mijn moeder was nog wel zo trots op haar zelfgebakken appelflappen! Dus wij allemaal maar gewoon stug dooreten.. totdat ze er zelf eentje at. We hebben haar er ja-ren lang mee gepest haha
De aller eerste keer dat ik de was op ging hangen uit mezelf, heb ik alle overhemden opgehangen aan het kraagje (waarom???). Ik vond mezelf echt vreselijk lief en kon niet wachten totdat m'n moeder het zag. Ben enorm boos geworden toen m'n moeder heel hard begon te lachen toen ze de was zag.
[...]
Mijn waterkoker slaat meteen af als het water kookt. Een pannetje lijkt me toch handiger.
Kaneel over een gerecht waar je nootmuskaat verwacht is trouwens niet echt lekker.
Nootmuskaat waar kaneel wordt verwacht is ook niet erg lekker, en mijn moeder was nog wel zo trots op haar zelfgebakken appelflappen! Dus wij allemaal maar gewoon stug dooreten.. totdat ze er zelf eentje at. We hebben haar er ja-ren lang mee gepest haha
De aller eerste keer dat ik de was op ging hangen uit mezelf, heb ik alle overhemden opgehangen aan het kraagje (waarom???). Ik vond mezelf echt vreselijk lief en kon niet wachten totdat m'n moeder het zag. Ben enorm boos geworden toen m'n moeder heel hard begon te lachen toen ze de was zag.
donderdag 3 april 2014 om 13:18
Weet niet zeker of het helemaal ontopic is maar ik heb al talloze keren mijn autosleutels in de auto laten liggen en de deuren dichtgegooid. Zo ook 1 keer in mijn woning waardoor ik tegen weekendtarief en mega hoge voorrijkosten een slotenmaker moest bellen. Ook eens mijn sleutelbos met oa huissleutels op het dak van de auto laten liggen en gaan rijden. Achteraf: Dus daarom toeterde die vrachtwagenchauffeur!

donderdag 3 april 2014 om 13:20
quote:pearle schreef op 03 april 2014 @ 12:40:
Ik had eens een grote pan stoofvlees gemaakt
Toen we gingen eten bracht ik de pan naar binnen, en bleef met het lusje van de pannenlap achter de deurklink haken..
Hele pan en inhoud zwiepte door de kamer.
Poes was er trouwens als de kippen bij om zoveel mogelijk naar binnen te schransen
Toen we gingen eten bracht ik de pan naar binnen, en bleef met het lusje van de pannenlap achter de deurklink haken..
Poes was er trouwens als de kippen bij om zoveel mogelijk naar binnen te schransen

donderdag 3 april 2014 om 13:57
quote:titato schreef op 03 april 2014 @ 13:10:
[...]
Dit ken ik..
Mijn zoon had een zijn horloge dat vies was te weken gelegd in de wasbak, sop erbij, kraan open en toen ging hij zelf onder de douche staan..
Ik zat beneden en dacht: Het lijkt net of ik water hoor stromen, maar ja was aan het internetten en ik dacht dat ik het wel verkeerd gehoord zou hebben. Even later nog meer gestroom en gekletter
Toch maar eens gaan kijken, water stroomde via de muur naar beneden, de gang in, kwam ook via de lamp naar beneden
Ik stoof naar boven, bonzen op de deur, roepen, zoon hoor ik Nounou doe eens rustig brommen.. vervolgens hoor ik de douchedeur openschuiven, en ja toen kwam hij ook in actie
[...]

Dit ken ik..
Mijn zoon had een zijn horloge dat vies was te weken gelegd in de wasbak, sop erbij, kraan open en toen ging hij zelf onder de douche staan..
Ik zat beneden en dacht: Het lijkt net of ik water hoor stromen, maar ja was aan het internetten en ik dacht dat ik het wel verkeerd gehoord zou hebben. Even later nog meer gestroom en gekletter
Toch maar eens gaan kijken, water stroomde via de muur naar beneden, de gang in, kwam ook via de lamp naar beneden
Ik stoof naar boven, bonzen op de deur, roepen, zoon hoor ik Nounou doe eens rustig brommen.. vervolgens hoor ik de douchedeur openschuiven, en ja toen kwam hij ook in actie
donderdag 3 april 2014 om 14:06
Is niet echt iets huishoudelijks, maar wel iets waar ik nog steeds om kan lachen
Mijn zoon had een tondeuse gekocht, wilde zelf zijn haar gaan doen
Hij was bezig, ik ging eens kijken, zag er netjes uit. Hij moest nog een paar stukjes doen
Ik ga weer naar beneden, ben net in de keuken als ik een grote vloek hoor..
Ik roep nog wat er aan de hand is, maar het blijft ijzig stil
Vijf minuten later komt zoon de trap af met een pet op
Kapje was van de tondeuse geschoten
Mijn zoon had een tondeuse gekocht, wilde zelf zijn haar gaan doen
Hij was bezig, ik ging eens kijken, zag er netjes uit. Hij moest nog een paar stukjes doen
Ik ga weer naar beneden, ben net in de keuken als ik een grote vloek hoor..
Ik roep nog wat er aan de hand is, maar het blijft ijzig stil
Vijf minuten later komt zoon de trap af met een pet op
Kapje was van de tondeuse geschoten
donderdag 3 april 2014 om 14:11
In een verpleeghuis werken als (inval) voedingsassistente. Voor 20 mensen eten bereiden in een regenereeroven. (geëvolueerde magnetron) Dat ding doet er 50 minuten over om de warme hap gaar te krijgen. En ik kom er op het tijdstip dat het klaar zou moeten zijn achter dat ik 'm alleen heb laten koelen. Daarna dus 20 bordjes stuk voor stuk in de magnetron gedaan....wat een klus!
Na afloop kreeg ik complimenten van mijn collega's dat ik zo goed gewerkt had hahahaha!
Na afloop kreeg ik complimenten van mijn collega's dat ik zo goed gewerkt had hahahaha!

donderdag 3 april 2014 om 14:17
quote:pearle schreef op 03 april 2014 @ 12:40:
Poes was er trouwens als de kippen bij om zoveel mogelijk naar binnen te schransen ik zie het helemaal voor me
Poes was er trouwens als de kippen bij om zoveel mogelijk naar binnen te schransen ik zie het helemaal voor me
donderdag 3 april 2014 om 14:18
donderdag 3 april 2014 om 14:49