huishoudingontwijkendgedrag.............
dinsdag 23 februari 2010 om 14:42
Ik moet het hele huishouden nog doen, de vaatwasser staat al een uur open en moet gevuld, de was moet gevouwen, de handdoeken moeten in de droger, en vriend zal het prettig vinden als ik zijn broeken ook nog even was. Verder wil ik ook nog even de klusspullen naar zolder brengen zodat we na het eten eindelijk die zolder af kunnen maken.................................... zucht,
Maar ja ik zit achter de laptop en lijk mezelf er niet achter vandaan te kunnen sleuren.
Wat zijn jullie aan het ontwijken hier op het forum?
Maar ja ik zit achter de laptop en lijk mezelf er niet achter vandaan te kunnen sleuren.
Wat zijn jullie aan het ontwijken hier op het forum?

dinsdag 23 februari 2010 om 14:58

dinsdag 23 februari 2010 om 15:13
dinsdag 23 februari 2010 om 15:17
dinsdag 23 februari 2010 om 15:21
dinsdag 23 februari 2010 om 15:25
dinsdag 23 februari 2010 om 15:30
ik vertoonde dit ook altijd, tot mijn man met de oplossing kwam.
doe eerst alles wat je moet en al die tijd die je over hebt, die kun je gebruiken om lekker achter de laptop te zitten, of ervoor of hoe je dat ook zegt.
dat doe ik nu en tuurlijk blijven kleine dingetjes wel liggen zoals de was ophangen, maar dat is alleen maar de was ophangen, dat is zo gebeurd.
de rest doe ik namelijk voor ik achter de laptop ga.
en het werkt!!!! moet je kijken hoe snel je huis aan kant is als je weet dat je daarna zeeen van tijd over hebt.
doe eerst alles wat je moet en al die tijd die je over hebt, die kun je gebruiken om lekker achter de laptop te zitten, of ervoor of hoe je dat ook zegt.
dat doe ik nu en tuurlijk blijven kleine dingetjes wel liggen zoals de was ophangen, maar dat is alleen maar de was ophangen, dat is zo gebeurd.
de rest doe ik namelijk voor ik achter de laptop ga.
en het werkt!!!! moet je kijken hoe snel je huis aan kant is als je weet dat je daarna zeeen van tijd over hebt.