huishoudingontwijkendgedrag.............

23-02-2010 14:42 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het hele huishouden nog doen, de vaatwasser staat al een uur open en moet gevuld, de was moet gevouwen, de handdoeken moeten in de droger, en vriend zal het prettig vinden als ik zijn broeken ook nog even was. Verder wil ik ook nog even de klusspullen naar zolder brengen zodat we na het eten eindelijk die zolder af kunnen maken.................................... zucht,

Maar ja ik zit achter de laptop en lijk mezelf er niet achter vandaan te kunnen sleuren.

Wat zijn jullie aan het ontwijken hier op het forum?
Huishouden ook.

Ook de administratie.

bleegh, ik krijg mezelf ook niet achter de computer weg.
Ik heb eerst het huishouden gedaan en mag nu verder de hele dag en avond forummen
same here...moet nog strijken heb er GEEN zin in hahaha ( maar morgen ook niet vrees ik) administratie is wel gedaan ...
Er zijn soms van die dagen............

Het stomme is dat morgen er gewoon geen tijd is voor het huishouden (en ook niet om lekker uitgebreid achter de laptop te zitten)
De stofzuiger staat voor mijn neus, er moet gedweild worden maar zodra ik de laptop zie staan moet ik even....... kijken en van de ene site komt de andere dus met andere woorden; GEEN ZIN OM WAT TE DOEN!!
HOGgen in plaats SOGgen dus...ik doe momenteel beide.
Liever elitair dan een pauper!
Ik moet ook nog afwassen en de kattenbak verschonen en de boodschappen opruimen...

Ik ga zo eerst de boodschappen opruimen en daarna zie ik wel verder. Misschien wat in de week zetten alvast, maar heb er geeeeeeeeen ziiiiiiiiiiiin iiiiiiiiiiiiiiiiin!
haha ik moet nog afwas in vaatwasser zetten...pakketje maken (webwinkel aan huis) stofzuigen...troep opruimen...verslagen typen....tentamens leren pffffff

mijn excuus: ben ruim 6 maand zwanger
Ik moet nog een uur werken. Maar als ik dit dossier nu afmaak heb ik niet zo veel meer te doen. Dus is forummen een fijne afleiding. En oh man, wat ben ik blij dat ik eindelijk internet heb op mijn werkplek!

Zo, nu ff roken!
Een uurtje werk-werk en het vegen en soppen van de portiekgang. Ik zit zo lekker hier....
Huishouden, ontwijk ik ook altijd
Gelukkig is het vandaag nationale huishoudontwijkgedrag-dag!

en ik doe mee
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ben aan het werk... als dat geen huishoudontwijkgedrag is...!
Ik zoek iemand die even mijn glas en paper naar de recycling kan brengen..... staat er ook al 2 weken
Nou ik ben helemaal klaar met huishouden!! Vind ik dan.. Heb wel last van honduitlaat ontwijkend gedrag, beetje vies buiten.

Daarna ga ik even douchen en een filmpje opzetten.
Ik doe aan muisontwijkinggedrag momenteel!

Er is er eentje via de tuin de kamer binnengelopen (deed ie heel rustig, alsof het de normaalste zaak van de wereld was) toen ben ik full speed eruit gerend en nu zit ik al een half uur moed te verzamelen (ja, ik ben een watje) om de kamer binnen te gaan.
Bezigheidstherapie... Ben 38 weken zwanger.... Ik heb mijn taak voor vandaag al gedaan. Ketelmannen ontvangen, koffie zetten en naar de stomerij. Pffff zo moe :-) als de klusmannen weg zijn ga ik lekker een dutje doen.

Zzzzzzzz
zit net een sigaretje te roken, heb gestofzuigd de boel gelucht , toilet schoongemaakt, badkamer gedaan, dus kom op Kusunum aan de slag!
Ik ben halverwege met het huishouden,

was gedaan en gestreken, bed afgehaald, gedweild naar de deur toe en toen direct door voor boodschappen

Maarja bij terugkomst ontdekte ik een onwijze doffe vloer, waardoor ik dus maar even op dit forum zoek naar tips

om dat de volgende keer te voorkomen.

3 manden was wegstrijken

vroeg beginnen met koken want vanavond bezoek

vloer dweilen en opruimen eveneens ivm datzelfde bezoek

slingers van verjaardagen in december weghalen

keuken schoonmaken

boodschappen doen

Geef me eens gauw een schop onder mijn kont!
hon een schop onder haar kont en als de donder de deur uit!!!!!!!!
ik ben hier heeeeeeel toevallig hoor, administratie gedaan online dus zat toch achter de laptop.

moet nog 1uurtje werken maar jammer genoeg kan ik het zelf indelen (wacht al 2 uur op inspiratie om te gaan beginnen), alleen moet het nu echt gebeuren want ik moet ook nog eten maken.
Ik ga nu écht écht beginnen..........
ik vertoonde dit ook altijd, tot mijn man met de oplossing kwam.

doe eerst alles wat je moet en al die tijd die je over hebt, die kun je gebruiken om lekker achter de laptop te zitten, of ervoor of hoe je dat ook zegt.

dat doe ik nu en tuurlijk blijven kleine dingetjes wel liggen zoals de was ophangen, maar dat is alleen maar de was ophangen, dat is zo gebeurd.

de rest doe ik namelijk voor ik achter de laptop ga.

en het werkt!!!! moet je kijken hoe snel je huis aan kant is als je weet dat je daarna zeeen van tijd over hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven