huishoudingontwijkendgedrag.............

23-02-2010 14:42 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het hele huishouden nog doen, de vaatwasser staat al een uur open en moet gevuld, de was moet gevouwen, de handdoeken moeten in de droger, en vriend zal het prettig vinden als ik zijn broeken ook nog even was. Verder wil ik ook nog even de klusspullen naar zolder brengen zodat we na het eten eindelijk die zolder af kunnen maken.................................... zucht,

Maar ja ik zit achter de laptop en lijk mezelf er niet achter vandaan te kunnen sleuren.

Wat zijn jullie aan het ontwijken hier op het forum?
quote:hermoine schreef op 23 februari 2010 @ 15:30:

ik vertoonde dit ook altijd, tot mijn man met de oplossing kwam.

doe eerst alles wat je moet en al die tijd die je over hebt, die kun je gebruiken om lekker achter de laptop te zitten, of ervoor of hoe je dat ook zegt.

dat doe ik nu en tuurlijk blijven kleine dingetjes wel liggen zoals de was ophangen, maar dat is alleen maar de was ophangen, dat is zo gebeurd.

de rest doe ik namelijk voor ik achter de laptop ga.

en het werkt!!!! moet je kijken hoe snel je huis aan kant is als je weet dat je daarna zeeen van tijd over hebt.ja hier ook eerst het huishouden en dan kun je doen wat je wilt, zonder je schuldig te voelen
quote:honnieponnie schreef op 23 februari 2010 @ 15:21:

3 manden was wegstrijken

vroeg beginnen met koken want vanavond bezoek

vloer dweilen en opruimen eveneens ivm datzelfde bezoek

slingers van verjaardagen in december weghalen

keuken schoonmaken

boodschappen doen

Geef me eens gauw een schop onder mijn kont!SLINGERS VAN DECEMBER????
Ik heb mn ramen gelapt!!! aan de binnenkant.

De was gedaan.

Mn slaapkamer opgeruimd en gesopt.

Dat was mn lijstje voor vandaag! Dus ik ben er klaar mee voor vandaag!
Ik heb boodschappen gedaan, verse snert opgezet ( moet nog ff pruttelen) de boel opgeruimd, toilet en badkamerplafond en muren gewit dus mag ik ff.....
ik heb alleen ff boodschapjes gedaan. Omdat ik bijna nooit in eigen huis ben heb ik niks meer. Nu dus weer wel.

Nu zit ik moet te verzamelen en stiekem alles al uitgesteld tot morgen. Moet echt iets gaan doen dan.

De truuk om alles te doen voor ik op internet ga werkt niet. Bij mij niet iig.
Ik moet opdrachten maken voor mijn studie, maar ben eigenlijk hier aan het rond lezen, verzekering aan het afsluiten, etc.

Het erge is dat mijn moeder is langsgekomen en nu het huishouden aan het doen is zodat ik goed door kan werken :(.

Voel me echt schuldig, dus ik ga NU aan het werk!
ik heb de was aangezet, opgehangen en opgevouwen, de ramen van binnen en buiten gelapt. de vaatwasser ingeruimd en weer uitgeruimd en weer ingeruimd, de keuken gedaan de huiskamer opgeruimd

al het houtwerk afgenomen, de tafels gedaan, de slaapkamers opgeruimd, gestofzuigd, boodschappen gedaan en nu zit ik mijn huiswerk te doen.

ik was met twee uurtjes bikkelen klaar.

dus nu af en toe meeschrijven en huiswerk maken.
Om 16.15 uur ga ik beginnen met stofzuigen en dweilen. Echt!
Ik heb ondertussen de keuken gesopt (niet dat dat op mijn to do lijstje stond, maar ja het is wel gedaan!

Op naar het volgende..............................straks........................over een half uurtje ofzo.......................denk ik.............
ik heb ondertussen een stuk of 8 pakketjes gemaakt...troep opgeruimd en naar keuken gebracht....vloer gestofzuigd....ik heb weer ff pauze

fijn dat we allemaal al wel iets gedaan hebben...:)
quote:Festen schreef op 23 februari 2010 @ 15:36:

[...]

SLINGERS VAN DECEMBER????Tja, even ter verdediging verduidelijkingnou ja schaam schaam.... de verjaardagen waren op het eind (27&29) van december en toen was het bijna carnaval dus ik dacht da's wel vrolijk toch? en toen had ik geen tijd enz blabla bla

Heb intussen wel snel de boodschappen gedaan...hijg.hijg...en begin nu aan de kook.
Er heeft hier iemand een plafond en de muren gewit !!

Allemachtig. neem even petje af..

Hang denkbeeldige slingers op en geef een staande ovatie.

Wacht, ik doe er ook nog even een aubade bij. (alhoewel een beetje laat voor een aubade).

Ik heb de keuken gesopt, een wandelingetje gemaakt en daarbij de eerste sneeuwklokjes gespot.

De krant gekocht en naar de zwanen gekeken.
nu al aan de kook? wat eet je dan?
Iets dat snel klaar is.

Even serieus: het moet om 5 uur op tafel staan ivm sporttrainingen kinderen.
spaghetti?
Hahaha....had je gedacht ja. Dan kunnen we 5x in de week pasta eten.
dat eten wij ook, pasta of rijst, die van mij lusten niet anders, misschien 1 x per week aardappels, gekookt of gebakken
Wij 2x per week (pasta) Bij rijst rennen ze de deur uit naar de buren. Ik heb stamppotkinderen.
Ik heb de hele dag gestudeerd (hulde voor mezelf) en heb op weg naar huis nog wat boodschapjes gedaan. Nu moet ik hier nog enorme vaat wegwerken (geen machine helaas..), was opvouwen en opbergen en eigenlijk dweilen want er heeft een vuilniszak gelekt (bah). Later deze week komt een vriendin eten, dus het zou fijn zijn als ik niet 1 uur voordat zij komt als een dolle alles nog moet doen en het gewoon zo even doe. Maar eerst eeeeven met een peukie achter de laptop
dat mis ik wel een peukkie achter de laptop.

ik moet zo echt een uurtje sporten van mezelf, dus ik ga me nu omkleden hoe verleidelijk het forum ook is.
zo net gesport en nu douchen, daarna maar weer huiswerk
Wat goed!! Ik heb echt alleen nog maar gegeten.. Ga zo maar eens beginnen met afwas, wil straks film kijken. Kan tijdens film kijken wel was opvouwen
gedoucht, was in de droger, nieuwe was aan, ondertussen onze twins samen met manlief in bed gemikt, was opgevouwen en dan nu eindelijk huiswerk
nu maar ff de badkamer en de was doen en daarna aankleden en voor de twins kleren pakken.
waar is iedereen nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven