Huispersoneel

07-02-2020 09:48 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het topic over schoonmaken ging het kort even over het hebben van personeel aan/in huis. Niet de schoonmaakster of de tuinman die 1x per week of maand komen, maar echt structureel (iemand zei 4 uur per dag schoonmaken O_O ).

Nou heb ik nogal wat fantasie en probeerde ik me dus voor te stellen wat huispersoneel hebben nou precies inhoudt en wat ik zou willen als geld geen probleem was.

Wat zijn nou eigenlijk mogelijkheden? Ik denk dan aan zo’n ouderwetse (evt inwonende) huishoudster die opruimt, schoonmaakt, wast, kookt, etc. Bestaat dat nog bij de echt rijken? Of een butler? Als ik (kort) Google zie ik vooral au pairs of jonge vrouwen uit Hongarije en Roemenië..

Tweede vraag is: wat zou jij willen aan ondersteuning in/rond huis als je superrijk was?
In overleg volgens mij ALLES mogelijk. Van boodschap, tot afwas, tot huishouden, tot klusjes aan, in en om huis.
Volgens mij zullen er zelfs mensen zijn die desgewenst zo nu en dan in een blowjob voorzien.
Ik zou nooit fulltime personeel willen hebben, ik ben veel te graag alleen thuis. En ik werk thuis, dan ben ik toch het liefst alleen.

Als ik heel rijk zou zijn, zou ik wel heel graag een kol willen hebben die twee keer per dag voor een maaltijd zorgt die ik uitkies. Ik heb een bloedhekel aan koken en het boodschappen doen daarvoor, dus dat lijkt me echt geweldig!
pamelacourson schreef:
08-02-2020 14:16
Ik zou nooit fulltime personeel willen hebben, ik ben veel te graag alleen thuis. En ik werk thuis, dan ben ik toch het liefst alleen.
ik ga al weg, als de werkster komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven