Hulp bij huis vinden
woensdag 9 oktober 2013 om 14:38
Hai! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..Mijn ouders zijn al een paar jaar op zoek naar een huis, ze wonen zolang in een huurhuis, maar lijken maar niet het goede/fijne (droom)huis te kunnen vinden.Ik merk dat ze zo langzamerhand samen niet meer uitkomen. Nu vroeg ik me af of je misschien hulp kan krijgen; iemand die met jou samen/voor jou op zoek gaat? Ik begrijp dat makelaars kunnen maar vroeg me af of er misschien nog andere hulp mogelijk is zodat zij snel(ler) een huis kunnen vinden?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes, Charlie
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes, Charlie
woensdag 9 oktober 2013 om 14:48
Persoonlijk vind ik trouwens dat mijn droomhuis (waar ik al woon) meer te maken heeft met inrichting dan met de buitenkant. Toen wij wilden verhuizen had ik 2 wensen; een grote keuken en een fijne tuin. De keuken was makkelijk genoeg. De tuin was 1 grote bouwput, voorzien van onkruid en brandnetels. Maar uiteindelijk is dat ook helemaal goed gekomen.
Genoeg huizen die er van buiten niet echt mooi uitzien maar waar de indeling/inrichting past bij de bewoners.
Genoeg huizen die er van buiten niet echt mooi uitzien maar waar de indeling/inrichting past bij de bewoners.
woensdag 9 oktober 2013 om 15:14
Wij zijn ook al ruim 3 jaar op zoek en we kunnen ons droomhuis ook maar niet vinden. Ieder huis wat we bekijken heeft het steeds net niet. Maar we zijn dan ook redelijk kieskeurig en we willen er niet te veel aan hoeven verbouwen.
Maar aanbod genoeg en mochten we wat minder kieskeurig zijn, of wat minder kritisch en er is een noodzaak om z.s.m. wat anders te vinden, dan kan je natuurlijk ieder willekeurig huis kopen wat redelijk in de buurt van je wensen komt.
Een aankoopmakelaar zou je ouders prima kunnen helpen, vaak kennen zij ook wel de huizen die stil in de verkoop staan.
En verder is het een kwestie van je eisen bijstellen en gewoon eens een keer een knoop doorhakken.
Maar aanbod genoeg en mochten we wat minder kieskeurig zijn, of wat minder kritisch en er is een noodzaak om z.s.m. wat anders te vinden, dan kan je natuurlijk ieder willekeurig huis kopen wat redelijk in de buurt van je wensen komt.
Een aankoopmakelaar zou je ouders prima kunnen helpen, vaak kennen zij ook wel de huizen die stil in de verkoop staan.
En verder is het een kwestie van je eisen bijstellen en gewoon eens een keer een knoop doorhakken.