Huurbemiddeling.nl (Delft)
maandag 16 augustus 2010 om 12:44
Hallo allemaal,
Ik ben zo aan het rondkijken voor een andere woning. Zodoende kwam ik de site huurbemiddeling.nl tegen. Mijn vraag is: is het wat? Heeft iemand hier ervaring mee (omgeving Delft)??
Je betaalt een bepaald bedrag per maand en dan zie je via de site huurhuizen waar je kennelijk op kan reageren. Het fijne weet ik er ook niet echt van want ik ben geen lid natuurlijk...
Ik hoop op reacties. Bedankt alvast..
Groeten,
Ik ben zo aan het rondkijken voor een andere woning. Zodoende kwam ik de site huurbemiddeling.nl tegen. Mijn vraag is: is het wat? Heeft iemand hier ervaring mee (omgeving Delft)??
Je betaalt een bepaald bedrag per maand en dan zie je via de site huurhuizen waar je kennelijk op kan reageren. Het fijne weet ik er ook niet echt van want ik ben geen lid natuurlijk...
Ik hoop op reacties. Bedankt alvast..
Groeten,
maandag 16 augustus 2010 om 12:47
Niet intrappen. Betalen om huurwoningen te kunnen bekijken? Schrijf je in op woonnet haaglanden. Dan kun je je inschrijven op het gros van de huurwoningen in haaglanden. De rest van de huurwoningen die dan overblijven zijn particuliere huur, met dito huurprijs. Over het algemeen adverteren die ook wel op marktplaats, huis aan huis krantje etc. Waar zoek je een huis en in welke prijsklasse?
maandag 16 augustus 2010 om 12:53
ik zou het ook niet doen. Via Woonnethaaglanden zou je het inderdaad kunnen proberen, maar heeft wel een lange wachtlijst.
Ook niet via rots vast groep huren als ik jou was.
Als je dan een huisje hebt, dan moet je geloof ik de eerste maand ook nog hetzelfde bedrag aan huur betalen aan bemiddelingskosten.
tip, via funda wil ook nog wel is iets tussen staat om te huren
Ook niet via rots vast groep huren als ik jou was.
Als je dan een huisje hebt, dan moet je geloof ik de eerste maand ook nog hetzelfde bedrag aan huur betalen aan bemiddelingskosten.
tip, via funda wil ook nog wel is iets tussen staat om te huren
"ik ben het, Barbabelladingdong"
maandag 16 augustus 2010 om 12:54
maandag 16 augustus 2010 om 13:09
maandag 16 augustus 2010 om 13:35
Ik heb ook een huur van 750 euro. Maar als ik wil kopen kan ik echt niet zoveel lenen en ik zou dit huisje niet kunnen kopen. Mijn huurhuis is 225.000,00 in de vrije verkoopwaarde en ik kan, zonder kredieten dat echt niet lenen. Misschien heeft TO ook geen vast contract oid, het is niet zo zwart wit als het hier gesteld wordt.
De regels zijn op dit moment zo ontzettend scherp voor nieuwe hypotheken dat je niet zo makkelijk meer veel kan lenen, en terecht.
Dus ik begrijp wel dat ze wil huren.
De regels zijn op dit moment zo ontzettend scherp voor nieuwe hypotheken dat je niet zo makkelijk meer veel kan lenen, en terecht.
Dus ik begrijp wel dat ze wil huren.