Huurbemiddeling.nl (Delft)

16-08-2010 12:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben zo aan het rondkijken voor een andere woning. Zodoende kwam ik de site huurbemiddeling.nl tegen. Mijn vraag is: is het wat? Heeft iemand hier ervaring mee (omgeving Delft)??

Je betaalt een bepaald bedrag per maand en dan zie je via de site huurhuizen waar je kennelijk op kan reageren. Het fijne weet ik er ook niet echt van want ik ben geen lid natuurlijk...

Ik hoop op reacties. Bedankt alvast..

Groeten,
Niet intrappen. Betalen om huurwoningen te kunnen bekijken? Schrijf je in op woonnet haaglanden. Dan kun je je inschrijven op het gros van de huurwoningen in haaglanden. De rest van de huurwoningen die dan overblijven zijn particuliere huur, met dito huurprijs. Over het algemeen adverteren die ook wel op marktplaats, huis aan huis krantje etc. Waar zoek je een huis en in welke prijsklasse?
In Delft en huur tot ongeveer 700 euro
In welke buurt van Delft?
ik zou het ook niet doen. Via Woonnethaaglanden zou je het inderdaad kunnen proberen, maar heeft wel een lange wachtlijst.

Ook niet via rots vast groep huren als ik jou was.

Als je dan een huisje hebt, dan moet je geloof ik de eerste maand ook nog hetzelfde bedrag aan huur betalen aan bemiddelingskosten.

tip, via funda wil ook nog wel is iets tussen staat om te huren
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Liefst Hof van Delft, voordijkshoorn..

Ik sta al een paar jaar ingeschreven hoor bij Woonnnet maar het schiet niet zo op. Ik zit niet echt op een schopstoel qua verhuizen maar ik wil graag weten of er andere mogelijkheden zijn om aan een huis te komen behalve kopen dan...
Populaire buurt.

Funda heeft soms wel wat en ook de makelaars hebben wel eens huurhuizen. Kortom even goed googlelen.

AL denk ik dat je voor max 700 in die buurt geen particuliere huurhuizen zult vinden.
ben ook bang dat je voor dat bedrag daar niet zal kunnen gaan huren, misschien een studentenkamertje.

Daarbij is het eigenlijk alleen maar koop wat daar beschikbaar is
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Misschien een rare gedachte, maar als je 700 euro aan huur kwijt kunt, kan je dan niet beter kijken of je een leuk huisje kunt kopen?
Op Funda heb je huurhuizen idd maar te duur voor mij. Eigenlijk ook van de zotte. 3 kamer woninkjes voor 900 euro ofzo.
Ik geloof, maar pin me er niet op vast, dat er over dit bedrijf ook een topic bij radar is. Ze zouden huizen erop hebben staan die al verhuurd zijn, eigenaren weten niet dat ze erop staan, etc...

Ik zou ze ff goed nakijken!

Verder geen tips, want ik heb een koophuis....
Nope
Kopen tja , ben ik een beetje huiverig voor. Ik kan ook niet zo veel lenen.
waarom huiverig en als je 700 aan huur kan spenderen, lkijkt me dat je ook flink kan lenen
Ik zal wel gaan kijken wat de eventuele mogelijkheden zijn..
voor 700 huren?? kun je beter gaan kopen met nhg...
Ik heb ook een huur van 750 euro. Maar als ik wil kopen kan ik echt niet zoveel lenen en ik zou dit huisje niet kunnen kopen. Mijn huurhuis is 225.000,00 in de vrije verkoopwaarde en ik kan, zonder kredieten dat echt niet lenen. Misschien heeft TO ook geen vast contract oid, het is niet zo zwart wit als het hier gesteld wordt.

De regels zijn op dit moment zo ontzettend scherp voor nieuwe hypotheken dat je niet zo makkelijk meer veel kan lenen, en terecht.

Dus ik begrijp wel dat ze wil huren.
ik kan inderdaad niet zo veel lenen want ik werk parttime...heb wel een vast contract.

Katrin1974, ontvang jij huurtoeslag??
nee want daar is de huur en mijn salaris te hoog voor helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven