Huurwoning gezocht! HELP
woensdag 30 maart 2011 om 15:32
Hallo!
Ik moet binnen een maand helaas mijn huis uit dus ben erg druk op zoek naar iets anders, en dat wil niet zo goed lukken..
Ik heb naar mijn idee wel zo'n beetje elke site gehad die er maar bestaat maar misschien hebben jullie nog een geweldig idee waar ik zou kunnen kijken..
Ik zoek een 2 kamer huurhuisje in Rotterdam, waar precies maakt niet uit van +/- 400,- per maand.
Jullie enig idee op welke site o.i.d kan gaan kijken? Bedankt alvast!
Ik moet binnen een maand helaas mijn huis uit dus ben erg druk op zoek naar iets anders, en dat wil niet zo goed lukken..
Ik heb naar mijn idee wel zo'n beetje elke site gehad die er maar bestaat maar misschien hebben jullie nog een geweldig idee waar ik zou kunnen kijken..
Ik zoek een 2 kamer huurhuisje in Rotterdam, waar precies maakt niet uit van +/- 400,- per maand.
Jullie enig idee op welke site o.i.d kan gaan kijken? Bedankt alvast!
woensdag 30 maart 2011 om 15:50
woensdag 30 maart 2011 om 16:00
quote:ilss schreef op 30 maart 2011 @ 15:47:
Ja het is idd erg lastig, maar ik heb helaas niet meer te besteden.
En vind erg veel studentenkamers waar ik dus eigenlijk niet terecht wil komen.Als je over een maand op straat staat, lijkt me dat je niet zo heel veel te willen hebt. In de sociale verhuur zijn jarenlange wachtlijsten, en de particuliere huur vindt je te duur, dus dan zou ik die ene studentenkamer die je tegenkomt en binnen je budget is, maar aannemen. Het zoekt wat makkelijk verder met een dak boven je hoofd.
Ja het is idd erg lastig, maar ik heb helaas niet meer te besteden.
En vind erg veel studentenkamers waar ik dus eigenlijk niet terecht wil komen.Als je over een maand op straat staat, lijkt me dat je niet zo heel veel te willen hebt. In de sociale verhuur zijn jarenlange wachtlijsten, en de particuliere huur vindt je te duur, dus dan zou ik die ene studentenkamer die je tegenkomt en binnen je budget is, maar aannemen. Het zoekt wat makkelijk verder met een dak boven je hoofd.
woensdag 30 maart 2011 om 16:04
Krimpen a/d IJssel voor 250 euro per maand krijg je:
VERWACHT: Leuke appartementen in Krimpen a/d IJssel (gelegen bij Rotterdam) beschikbaar! De appartementen zijn gelegen in de Prinssenbuurt. Winkelcentrum en bushalte op loopafstand gelegen.
Een kandidaat moet voldoen aan de volgende eisen:
- U verblijft rechtmatig in Nederland;
- U bent minimaal 18 jaar;
- U heeft een vast aantoonbaar inkomen van minimaal ¤ 1000,00 bruto per maand;
- U heeft geen huisdieren;
- U heeft geen inwonende kinderen onder de 18 jaar.
Huurvoorwaarden:
- tijdelijk verhuur;
- tijdelijke huurovereenkomst voor minimaal 6 maanden, vervolgens onbepaalde tijd tot sloop;
- opzegtermijn verhuurder is 3 maanden;
- Opzegtermijn tijdelijke huurder is 1 maand.
Ben je iig onder dak, voor stukken minder geld als je had gebudgetteerd en kun je èn sparen èn rustig verder zoeken.
VERWACHT: Leuke appartementen in Krimpen a/d IJssel (gelegen bij Rotterdam) beschikbaar! De appartementen zijn gelegen in de Prinssenbuurt. Winkelcentrum en bushalte op loopafstand gelegen.
Een kandidaat moet voldoen aan de volgende eisen:
- U verblijft rechtmatig in Nederland;
- U bent minimaal 18 jaar;
- U heeft een vast aantoonbaar inkomen van minimaal ¤ 1000,00 bruto per maand;
- U heeft geen huisdieren;
- U heeft geen inwonende kinderen onder de 18 jaar.
Huurvoorwaarden:
- tijdelijk verhuur;
- tijdelijke huurovereenkomst voor minimaal 6 maanden, vervolgens onbepaalde tijd tot sloop;
- opzegtermijn verhuurder is 3 maanden;
- Opzegtermijn tijdelijke huurder is 1 maand.
Ben je iig onder dak, voor stukken minder geld als je had gebudgetteerd en kun je èn sparen èn rustig verder zoeken.
donderdag 31 maart 2011 om 13:04
vrijdag 1 april 2011 om 09:47
www.pararius.nl daar staan alle huurwoningen en kamers op 1 site. En kun je zoeken op regio. Heeft mij ook geholpen (en is gratis) toen ik een woning zocht.