Huurwoning gezocht! HELP

30-03-2011 15:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik moet binnen een maand helaas mijn huis uit dus ben erg druk op zoek naar iets anders, en dat wil niet zo goed lukken..

Ik heb naar mijn idee wel zo'n beetje elke site gehad die er maar bestaat maar misschien hebben jullie nog een geweldig idee waar ik zou kunnen kijken..

Ik zoek een 2 kamer huurhuisje in Rotterdam, waar precies maakt niet uit van +/- 400,- per maand.

Jullie enig idee op welke site o.i.d kan gaan kijken? Bedankt alvast!
Hier in de regio betaal je particulier al snel 650 voor iets dergelijks. Ik weet niet of het je gaat lukken voor dat geld.
Ja het is idd erg lastig, maar ik heb helaas niet meer te besteden.

En vind erg veel studentenkamers waar ik dus eigenlijk niet terecht wil komen.
Klik

Op de site staan nog meer huizen.
Geen tips maar hoe kan het dat je binnen een maand je huis uit moet?

Weet je dat nu pas of ben je nu in paniek omdat je nog niks gevonden hebt?

Kun je niet bij familie of vrienden in geval van nood?

Is er buiten Rotterdam niks goedkopers te vinden?
quote:ilss schreef op 30 maart 2011 @ 15:47:

Ja het is idd erg lastig, maar ik heb helaas niet meer te besteden.

En vind erg veel studentenkamers waar ik dus eigenlijk niet terecht wil komen.Als je over een maand op straat staat, lijkt me dat je niet zo heel veel te willen hebt. In de sociale verhuur zijn jarenlange wachtlijsten, en de particuliere huur vindt je te duur, dus dan zou ik die ene studentenkamer die je tegenkomt en binnen je budget is, maar aannemen. Het zoekt wat makkelijk verder met een dak boven je hoofd.
Ik kijk ook buiten rotterdam hoor!

Het is nog al ingewikkeld maar ik weet het sinds vrijdag.

En het is geen luiheid geweest.

Bij mn ouders kan ik altijd terug komen, maar heb natuurlijk liever dat ik iets direct voor mezelf kan vinden
Bedankt Tegucigalpa ik ga het even bekijken!
Als je binnen een maand op straat staat en je hebt 400 euro te besteden, zou ik alles aanpakken wat ik krijgen kon. Inclusief studentenkamers. Dat zoekt toch heel wat relaxter verder.
Krimpen a/d IJssel voor 250 euro per maand krijg je:

VERWACHT: Leuke appartementen in Krimpen a/d IJssel (gelegen bij Rotterdam) beschikbaar! De appartementen zijn gelegen in de Prinssenbuurt. Winkelcentrum en bushalte op loopafstand gelegen.

Een kandidaat moet voldoen aan de volgende eisen:

- U verblijft rechtmatig in Nederland;

- U bent minimaal 18 jaar;

- U heeft een vast aantoonbaar inkomen van minimaal ¤ 1000,00 bruto per maand;

- U heeft geen huisdieren;

- U heeft geen inwonende kinderen onder de 18 jaar.

Huurvoorwaarden:

- tijdelijk verhuur;

- tijdelijke huurovereenkomst voor minimaal 6 maanden, vervolgens onbepaalde tijd tot sloop;

- opzegtermijn verhuurder is 3 maanden;

- Opzegtermijn tijdelijke huurder is 1 maand.

Ben je iig onder dak, voor stukken minder geld als je had gebudgetteerd en kun je èn sparen èn rustig verder zoeken.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar denk ook aan huursubsidie.

Als je particulier iets van 600 vindt, en je hebt recht op huursubidie dan kom je aan kale huurprijs nog wel onder de 400 uit.
Kijk je trouwens ook naar tijdelijke huur?

Soms gaan mensen naar het buitenland of proefsamenwonen en verhuren ze voor een aantal maanden hun woning.
]
moet je eens de metro richting zuid nemen (vanaf noord) kom je allemaal woningen tegen die je direct kan huren!!! goed je ogen openhouden (en ga rechts zitten)

zelfde is tussen schiedam en marconiplein, ook rechtszitten ne je hebt alweer een adres waar je direct kan huren.

suc6!
www.pararius.nl daar staan alle huurwoningen en kamers op 1 site. En kun je zoeken op regio. Heeft mij ook geholpen (en is gratis) toen ik een woning zocht.
www.wonenmetactys.nl
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2011 21:17
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven