ideeen voor workshop

03-10-2010 11:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
Cocktails maken.
een brainstormsessie waarin mensen met allerlei vragen terecht kunnen, bijvoorbeeld ideeën voor een eigen bedrijf.

mijn ervaring is dat anderen je daarbij super kunnen helpen.

maar misschien valt dit niet onder creatief. wel eens iets anders.
Sigaren rollen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Een workshop columns leren schrijven lijkt me leuk.

Voetreflextherapie, macarons maken, acteren.
bloemschikken

astrologie

tapas

breien! volop in de mode deze winter

zingen
Ik ben een keer naar een workshop slippers/bikini pimpen geweest. Dan kon je met lijmpistool lintjes erop plakken en met visdraad kraaltjes enzo. Was leuk, maar dat is nu niet het seizoen. Je zou zo'n ijskrabber kunnen pimpen (met zo'n handschoen er omheen). Plastic kerstbal pimpen, is zeker te vroeg voor de tijd van het jaar? (en ja, dit zijn serieuze suggesties). Pepernoten bakken?
loop sowieso niet warm voor workshops, maar als ik dan toch iets moet kiezen, doe dan maar cocktails maken (én opdrinken natuurlijk!)
Koekjes versieren

Macaronikaarten maken

Vingerverven

Action painten

Aardappelstempels maken

Servies beschilderen

Koekhappen voor gevorderden
Cocktails maken is ook een goed idee. Maar dat moet wel gegeven worden door een goddelijke vent!

Niet dat er ineens zo'n 'Hans' of 'Marieke' voor staat te doen hoe je lekkere drank maakt.
Macaronikaarten? Wat zijn dat?
Dat zijn die kaarten met ongekookte macaroni in kekke figuurtjes opgeplakt (al dan niet goud of zilver gespoten)

:-)
Hou er rekening mee dat het wel iets moet zijn wat je ook in een half uur, inclusief introductie en uitleg, af moet kunnen maken. En dat is maar weinig tijd.

Mozaiek is bijvoorbeeld best wel veel werk, een onderzetter ga je misschien nog wel redden (zonder voegen) maar meer ook niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alvast kerstkaarten maken?

Leren dichten?

(een vriendin van mij geeft worksshops buikdansen, erg leuk)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Watchamacallit schreef op 03 oktober 2010 @ 12:03:

een brainstormsessie waarin mensen met allerlei vragen terecht kunnen, bijvoorbeeld ideeën voor een eigen bedrijf.

mijn ervaring is dat anderen je daarbij super kunnen helpen.

maar misschien valt dit niet onder creatief. wel eens iets anders.Ja, dat is inderdaad ook een heel goed idee! Inderdaad weer eens wat anders, en je hebt er ook nog wat aan.
quote:scroppino schreef op 03 oktober 2010 @ 12:15:

Cocktails maken is ook een goed idee. Maar dat moet wel gegeven worden door een goddelijke vent!

Niet dat er ineens zo'n 'Hans' of 'Marieke' voor staat te doen hoe je lekkere drank maakt.Haha, nee we hebben helaas geen goddelijke vent. Maar cocktails maken is een originele/leuke workshop!
Samba dansen

Zumba
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is het niet handig om eerst te weten wat je doelgroep is. Ik zie nog niet 123 allemaal mannen die sieraden aan het maken zijn.
Ik lees verkeerd, wat IK leuk zou vinden? Nou dat daar een topkok een workshop geeft en na afloop dat je het recept mee naar huis krijgt. Daar zou je mij een plezier mee doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bridge

( of een ander (kaart)spel zoals klaverjassen )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
j

Niet dat er ineens zo'n 'Hans' of 'Marieke' voor staat te doen hoe je lekkere drank maakt.heeeeeeeeeeeee wat is er mis met Marieke
Massage, maar dan wel door een hele leuke man/vrouw in string/bikini.

De kunst van het zoenen, met demo door de bovenstaande masseurs.

Kamasutra voor beginners.
quote:benmamma schreef op 03 oktober 2010 @ 12:35:

[...]

heeeeeeeeeeeee wat is er mis met Marieke Nou, ik ken een Marieke. Die wil je echt niet bij je kraampje hebben staan.

Niet dat er ineens zo'n 'Hans' of 'Marieke' voor staat te doen hoe je lekkere drank maakt.

Wat een ongelooflijk stomme onzin-opmerking.

Wat heeft een lekker drankje nou met een goddelijke vent te maken?

En wat heeft iemands naam met iemands uiterlijk te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven