Ideeën toilet
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:41
Ik heb een vrij eenvoudig toilet: wit plafond en tot halverwege de muur grote witte tegels, zwarte tegels op de vloer.
Ik zou het graag wat verder aankleden met houtelementen en/of industriële stijl. Er zitten echter wat rare hoeken in de ruimte, waardoor het niet precies vierkant is. Hebben jullie leuke ideeën wat betreft gadgets, inrichting hiervan?
Lees het graag!
Ik zou het graag wat verder aankleden met houtelementen en/of industriële stijl. Er zitten echter wat rare hoeken in de ruimte, waardoor het niet precies vierkant is. Hebben jullie leuke ideeën wat betreft gadgets, inrichting hiervan?
Lees het graag!
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:20
Toen wij ons huis betrokken heb ik mijn man de vrije hand gegeven in het toilet. Hij heeft het ingericht als een tempel ter meerdere eer en glorie van zijn favoriete voetbalclub. Strepen in de clubkleuren op de muur, kleine schapjes waar foto's, tickets en oude plakboeken uit het jaar kruik uitgestald zijn. En een tijdschriftenrek voor VI's en andere voetbalgerelateerde boekjes.
Een toilet leent zich uitstekend voor dit soort zaken.
De rest van het huis mocht ik doen.
Een toilet leent zich uitstekend voor dit soort zaken.
De rest van het huis mocht ik doen.
dinsdag 11 augustus 2015 om 15:30
http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-co ... rafts.html
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:32